Etsin suomalaisia ystäviä Englannista (ESSEX)

Englantiin

Hei!
Olen muuttamassa poikaystäväni luokse Englantiin. Haemme parhaillaan asuntoa Essexin alueelta. Olísi ihanaa löytää ystäviä Englannista ja puhua välillä suomeakin :D. Olen 26-vuotias nainen. Mulla on kaksi kissaa. Harrastan ....no.... kirjeenvaihtoa ;), shoppailua, lenkkeilyä, sisustaminen on intohimo, siivousta (uusi intohimo...hahah.).... Olen ammatiltani kosmetologi. Tosi vaikee yhtäkkiä kertoa itsestään yhtään mitään hahah...tai sitten se johtuu siitä että kello lähenee puolta yötä. Oon luonteeltani hirmu puhelias ja rakastan koti-iltoja ja leipomista :)
Vastaile vaikka tähän niin vaihdetaan emailosotteita ja tutustutaan :D.

6

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi tyttö in Essex

      Heipsis!

      Tervetuloa tänne Englantiin! Täällä olisi yksi suomalainen Essexissä, asustelen brittiläisen poikaystäväni kanssa pikkukaupungissa (pikemminkin kyllä kylässä hahah) nimeltä Wickford. Olen ammatiltani mielenterveyshoitaja, ja harrastuksista mainittakoon nyt ainakin lenkkeily ja matkustelu ja eläimet ovat myös lähellä sydäntä :) Olen huomenna lähdössä Thaimaaseen reiluksi kolmeksi viikoksi mutta olisi mukava tutustua paremmin e-mailien avustuksella kun palaan takaisin Englantiin (kun en tiedä pääsenkö koneeseen ja nettiin käsiksi Thaimaassa?) :o)

      • Englantiin

        Hei kiitos ku vastasit :)
        Mä oon käynytki Wickfordissa :D
        Harmi kunnet maininnut sähköpostiasi olisin kirjotellut pidemmälti mutta kun palaat englantiin takaisin niin laita vaikka tänne sun mailiosoite niin tutustutaan! :)


      • Suomalainen in Essex
        Englantiin kirjoitti:

        Hei kiitos ku vastasit :)
        Mä oon käynytki Wickfordissa :D
        Harmi kunnet maininnut sähköpostiasi olisin kirjotellut pidemmälti mutta kun palaat englantiin takaisin niin laita vaikka tänne sun mailiosoite niin tutustutaan! :)

        Heipsis taasen,

        Thaimaa on nyt taakse jäänyttä elämää ja pääsen taas nettiin :o) Mailiosoite unohtui tosiaan laittaa (sama pää kesät talvet hahah) ja osoite on siis seuraava: [email protected]. Kirjoittele ihmeessä kun kerkeät, olisi mukava tutustua paremmin :o)


    • hah hah...

      se 'hah hah' -tyyppi tuosta vauvanimiketjusta?

      • Englannitar

        En taida olla sama henkilö :). Vauvat ei ole tällä hetkellä ihan ajankohtainen aihe.


    • ehkä englantiin

      Hei,

      Minä olen mahdollisesti muuttamassa Englantiin myös, ehkä kesällä. Muuttaisin tosin hieman pohjoisemmas, Birminghamin tienoille. Lontoossa tulisi kuitenkin varmaan käytyä :) Pitkäaikainen poikaystäväni asuu Bhamissa ja pian on päätettävä jatkosta, jääkö tänne ja eroaako vai muuttaako Englantiin... Vaikea päätös! Vaikka en ihan lähelle muuttaisikaan, olisi mukava jutella tuosta ulkomaille lähtemisestä, koska itseä ainakin siinä mietityttää tosi moni asia... Olen 27-v ja terveydenhuoltoalalla.
      Kirjoittele, jos kiinnostaa :)
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe