Lappiin

Kevät Lapissa

Kaikki lomaromanssia kaipaavat , kohta alkavat kevään kiimaviikot Lapissa ja romanssia riittää kaikille.
Siinä unohtuu miehet ja vaimot kotona (koska suurin osa porukoista on naimissa olevia, mutta ilman puolisoa liikkuvia), kun yöt hyrrätään vieraissa.
Kaikkihan on niin kauan hyvin kun puoliso ei etelässä epäile. Itse en ole narahtanut.
Suosituimmat paikat on meille aikuisille ilman muuta Saariselkä, Ylläs, Levi.
Kertokaahan kokemuksianne. Itse ajattelin viettää tänä talvena 4 viikkoa pohjoisessa, kaikissa yllämainituissa paikoissa olisi tarkoitus käydä.
Keväällä kun on saanut tarpeeksi etelän naista Lapissa, niin jaksaa taas ruskaan ja sitten ensilumille (kotona kun saaminen on nykyään jo aika harvassa).
Terveiset myös sinulle ensilumilla Tunturihotelissa Saarisellällä aikaa kanssani viettäneelle tummaverikölle (baari/tanssi/baari/tanssi ja.....)

6

2981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

joo näin on, kaikki vanhat kurpat vaan Lappiin..

• Åcke/Åland-

Asiahan on, se kuka ronklaa ei pane! Eli kaikki kaksijalkaiset A-tolpasta tikapuihin... ;)

• Partout

Kun tunnut olevan oikein asiantuntija, niin missä noista paikoista saa parhaiten lomaromanssin aikaiseksi.
      Itselläni on ollut se käsitys, että se olisi Levi. Mutta nyt monot vievät sattuneesta syystä Saariselälle.
      Tapahtuuko siellä mitään?

• Aina lappiin

Kyllähän Saariselällä tapahtuu, mutta ruskan ja ensilumien aikaan siellä ovat ne naiset joista et etelässä ikinä uskois saavan mitään irti. Siellä ne muuttuu täysin estottomiksi pikku humalassa.'
        Ei muuta kun onnea matkaan:)

• Panetuttia

Mitä, missä, millon? Pitää heti päässä, kun eukko pihtaa. Ei anna kun kolmesti päiväsä.

• 48_mimmi

Saiskohan tuolla Rukalla tänä iltana,jos pysähtyisi sinne yöksi?Olen nimittäin menossa yksin mökkeilemään Lappiin ja valitettavasti mieheni ei kiireiltään päässyt mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      112
      5088
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      153
      5063
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4752
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3044
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2763
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2204
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2178
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      42
      1997
    9. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      41
      1798
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1568
    Aihe