Kaikki lomaromanssia kaipaavat , kohta alkavat kevään kiimaviikot Lapissa ja romanssia riittää kaikille.
Siinä unohtuu miehet ja vaimot kotona (koska suurin osa porukoista on naimissa olevia, mutta ilman puolisoa liikkuvia), kun yöt hyrrätään vieraissa.
Kaikkihan on niin kauan hyvin kun puoliso ei etelässä epäile. Itse en ole narahtanut.
Suosituimmat paikat on meille aikuisille ilman muuta Saariselkä, Ylläs, Levi.
Kertokaahan kokemuksianne. Itse ajattelin viettää tänä talvena 4 viikkoa pohjoisessa, kaikissa yllämainituissa paikoissa olisi tarkoitus käydä.
Keväällä kun on saanut tarpeeksi etelän naista Lapissa, niin jaksaa taas ruskaan ja sitten ensilumille (kotona kun saaminen on nykyään jo aika harvassa).
Terveiset myös sinulle ensilumilla Tunturihotelissa Saarisellällä aikaa kanssani viettäneelle tummaverikölle (baari/tanssi/baari/tanssi ja.....)
Lappiin
6
2956
Vastaukset
- ............
joo näin on, kaikki vanhat kurpat vaan Lappiin..
- Åcke/Åland-
Asiahan on, se kuka ronklaa ei pane! Eli kaikki kaksijalkaiset A-tolpasta tikapuihin... ;)
- Partout
Kun tunnut olevan oikein asiantuntija, niin missä noista paikoista saa parhaiten lomaromanssin aikaiseksi.
Itselläni on ollut se käsitys, että se olisi Levi. Mutta nyt monot vievät sattuneesta syystä Saariselälle.
Tapahtuuko siellä mitään?- Aina lappiin
Kyllähän Saariselällä tapahtuu, mutta ruskan ja ensilumien aikaan siellä ovat ne naiset joista et etelässä ikinä uskois saavan mitään irti. Siellä ne muuttuu täysin estottomiksi pikku humalassa.'
Ei muuta kun onnea matkaan:)
- Panetuttia
Mitä, missä, millon? Pitää heti päässä, kun eukko pihtaa. Ei anna kun kolmesti päiväsä.
- 48_mimmi
Saiskohan tuolla Rukalla tänä iltana,jos pysähtyisi sinne yöksi?Olen nimittäin menossa yksin mökkeilemään Lappiin ja valitettavasti mieheni ei kiireiltään päässyt mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133698Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272760Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2622631Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51865- 2151376
- 721200
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1551016Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30953Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2807