Cha-am

lumileijona

Cha-am cha-aam cha-aaam
Mainingit vaahdoten verkaan rantautui,
niiden tuomana suolainen lämmin,
sieraimiin tuoksujaan toi.

Cha-am cha-aam
Valkoinen pitsi yli tumman säären yli liukui,
Oih Cha-am mun huuleni suolaa iholtasi maistoi.

Cha-am cha-aam cha-aam
Vartalomme toisiinsa kietoi
ja aaltoina vereemme nautinnon antoi.

Cha-am cha-aam cha-aaam.

6

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkästä aikaa.

      Upeaa tekstiä ja kerrassaan hienoa sanojen
      käyttöä, vaikka en tiedäkään tätä
      ' cha-am ' merkitystä ? Kaikki muu kyllä minua
      ainakin kiehtoi.

      Kiitos lukunautinnosta.

      • lumileijona

        Tuo on paikka Thaimaassa Cha-am,
        vietin siellä loman äsken.
        Ja siellä aallot sanoivat rantautuessaan cha am cha aam cha aaam.; )
        suosittelen lämpimästi.
        ps näkisitpä napani ; D


      • lumileijona kirjoitti:

        Tuo on paikka Thaimaassa Cha-am,
        vietin siellä loman äsken.
        Ja siellä aallot sanoivat rantautuessaan cha am cha aam cha aaam.; )
        suosittelen lämpimästi.
        ps näkisitpä napani ; D

        varmasti hieno reissu * oonks vähän kade *

        Eikä ihme, että antoi aiheen niinkin kuvaavaan
        ja mielusti luettavaan runoon.
        Hui - en mie vieraijen miesten napoja arvaa
        katsella :O


      • lumileijona
        lindalinda kirjoitti:

        varmasti hieno reissu * oonks vähän kade *

        Eikä ihme, että antoi aiheen niinkin kuvaavaan
        ja mielusti luettavaan runoon.
        Hui - en mie vieraijen miesten napoja arvaa
        katsella :O

        tommosta kadehtia,
        sen kun tilaa matkan ja menee ja polttaa napansa,
        niin miekin tein.
        Muuten ei sitä tarvi vieraiden miesten napoja katsella ; )
        mutta jos näkisit ; )>
        Pitäisi varmaankin jokunen runon tapainen yrittää noista Taifaan tunnelmista vai oliko se vaan tai maa.
        No joka tapauksessa.
        Kiva kun lukaisit ja piditkin.
        T M


    • Täällä ollaan sitten pää pökkyrässä aalloista ja kait vähän muustakin,,,

      Ei kuitenkaan lumileijona paljoo sulanut, vaikka olosuhteet kuumat olikin..

      Aaltojen kohatelua iltaan.....tv Murukulta ;)

      • lumileijona

        Parisen kiloa lämmintä läskiä lähti, tosi livaksti, ; D
        Meinasivat heivata ensin mereen takas, luulivat jonkun maitovalaan rantautuneen.
        Mut sit alkoivat pitää ihan lemmikkinä.
        Yöllä piti koneeseen hypätä, jotta takas pääsin ; )

        Jaa että piditkös tosta runon tyngästä ??? :o


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe