Cha-am cha-aam cha-aaam
Mainingit vaahdoten verkaan rantautui,
niiden tuomana suolainen lämmin,
sieraimiin tuoksujaan toi.
Cha-am cha-aam
Valkoinen pitsi yli tumman säären yli liukui,
Oih Cha-am mun huuleni suolaa iholtasi maistoi.
Cha-am cha-aam cha-aam
Vartalomme toisiinsa kietoi
ja aaltoina vereemme nautinnon antoi.
Cha-am cha-aam cha-aaam.
Cha-am
6
231
Vastaukset
pitkästä aikaa.
Upeaa tekstiä ja kerrassaan hienoa sanojen
käyttöä, vaikka en tiedäkään tätä
' cha-am ' merkitystä ? Kaikki muu kyllä minua
ainakin kiehtoi.
Kiitos lukunautinnosta.- lumileijona
Tuo on paikka Thaimaassa Cha-am,
vietin siellä loman äsken.
Ja siellä aallot sanoivat rantautuessaan cha am cha aam cha aaam.; )
suosittelen lämpimästi.
ps näkisitpä napani ; D lumileijona kirjoitti:
Tuo on paikka Thaimaassa Cha-am,
vietin siellä loman äsken.
Ja siellä aallot sanoivat rantautuessaan cha am cha aam cha aaam.; )
suosittelen lämpimästi.
ps näkisitpä napani ; Dvarmasti hieno reissu * oonks vähän kade *
Eikä ihme, että antoi aiheen niinkin kuvaavaan
ja mielusti luettavaan runoon.
Hui - en mie vieraijen miesten napoja arvaa
katsella :O- lumileijona
lindalinda kirjoitti:
varmasti hieno reissu * oonks vähän kade *
Eikä ihme, että antoi aiheen niinkin kuvaavaan
ja mielusti luettavaan runoon.
Hui - en mie vieraijen miesten napoja arvaa
katsella :Otommosta kadehtia,
sen kun tilaa matkan ja menee ja polttaa napansa,
niin miekin tein.
Muuten ei sitä tarvi vieraiden miesten napoja katsella ; )
mutta jos näkisit ; )>
Pitäisi varmaankin jokunen runon tapainen yrittää noista Taifaan tunnelmista vai oliko se vaan tai maa.
No joka tapauksessa.
Kiva kun lukaisit ja piditkin.
T M
Täällä ollaan sitten pää pökkyrässä aalloista ja kait vähän muustakin,,,
Ei kuitenkaan lumileijona paljoo sulanut, vaikka olosuhteet kuumat olikin..
Aaltojen kohatelua iltaan.....tv Murukulta ;)- lumileijona
Parisen kiloa lämmintä läskiä lähti, tosi livaksti, ; D
Meinasivat heivata ensin mereen takas, luulivat jonkun maitovalaan rantautuneen.
Mut sit alkoivat pitää ihan lemmikkinä.
Yöllä piti koneeseen hypätä, jotta takas pääsin ; )
Jaa että piditkös tosta runon tyngästä ??? :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437