TAPPELUpalsta

törpöt taidemaikat

Mitäs nää taideTÖRPÖT viimeaikoina täällä TAPPELEE!

25

546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaimitä?

Aattelitko sohaista jos vaikka...
      Ehei, asiat ne on jotka tappelee ei miehet.

• ashflajsdflk

nyt kovin ihmeelliseksi palstaksi voi kehua. Todelliset tekijät on muualla kuin täällä. Täällä on vain mutu-tekijöitä ja wannabe-taiteilijoita.

• BARE...

Keitä nämä todelliset tekijät sitten on? Voisitko vaikka linkittää vähän heidän töitään?

• Taidetörppö
        BARE... kirjoitti:

Keitä nämä todelliset tekijät sitten on? Voisitko vaikka linkittää vähän heidän töitään?

viittiks` vilaista viimeistä taidelehteä siellä on kunnon piirtäjä Leonardo piirustuksineen ihmisen jäsenistä joten jotain sullekin.

• ...

työttömät heittää läppää..kun ei niillä muutakaan tekemistä o. Mutta toisaalta tätä menoa 80 pros suomalaisista onkin työttömiä. Palsta siis yleisten taide örveltäjien palsta, jossa ei kukaan viisas viihdy

• Heh heh...
      • Uusi-apu

hahaha :) :D Kiitos linkistä! Ei nää asiat tappelemalla prane.

• Heh heh...
        Uusi-apu kirjoitti:

hahaha :) :D Kiitos linkistä! Ei nää asiat tappelemalla prane.

Tuo teikäläisen toiminta muuttuu yhä epämääräisemmäksi ja epäjohdonmukaisemmaksi, poikkeat täysin raiteiltasi ja pitkän ajojahtisi päätteeksi nyt sitten jopa kiität minua.

Ei oikein tiedä miten tuollaiseen linjanmuutokseen pitäisi suhtautua, koska minusta aikaisempi lapsellisuutesi kateellisine ajojahteineen sopi sinulle paljon paremmin rooliksi.

• Uusi-apu
        Heh heh... kirjoitti:

Tuo teikäläisen toiminta muuttuu yhä epämääräisemmäksi ja epäjohdonmukaisemmaksi, poikkeat täysin raiteiltasi ja pitkän ajojahtisi päätteeksi nyt sitten jopa kiität minua.

Ei oikein tiedä miten tuollaiseen linjanmuutokseen pitäisi suhtautua, koska minusta aikaisempi lapsellisuutesi kateellisine ajojahteineen sopi sinulle paljon paremmin rooliksi.

Synkistele sinä vain itseksesi, se ei mua haittaa. Minulla sen sijaan on kyllä muutakin tekemistä ja yleensä peräti hauskaakin. Olen pahoillani jos en pysynytkään teemassasi!
        Tiedätkö, sinä poltat ihan turhaan "kynttilääsi" molemmista päistä ja joskus tuntuu että jopa siitä väliltäkin. Tuolla tavalla maa kutsuu yleensä aivan liian pian. Kenenkäs kanssa me täällä enää kinaamme jos sinä heität lusikkasi nurkkaan liian aikaisin?

• sivulause
        Heh heh... kirjoitti:

Pakko ihmetellä tämän laitisen järjenjuoksua? Tahtoo vaan kinata hela tiden. tainnu itsetunto saada tosi pahan kolauksen kun ei voi irrottautua, ei sitte niin millään.
        kannattaisi yksinkertaisesti vaan pistää jäitä hattuun ja katsoo tosiasioita silmiin.

• Heh heh...
        Uusi-apu kirjoitti:

Synkistele sinä vain itseksesi, se ei mua haittaa. Minulla sen sijaan on kyllä muutakin tekemistä ja yleensä peräti hauskaakin. Olen pahoillani jos en pysynytkään teemassasi!
        Tiedätkö, sinä poltat ihan turhaan "kynttilääsi" molemmista päistä ja joskus tuntuu että jopa siitä väliltäkin. Tuolla tavalla maa kutsuu yleensä aivan liian pian. Kenenkäs kanssa me täällä enää kinaamme jos sinä heität lusikkasi nurkkaan liian aikaisin?

##Synkistele sinä vain itseksesi, se ei mua haittaa.##

Eipä tietenkään, miten voisitkaan välittää kanssaihmisistä lapsellisen itsekeskeisyytesi takia.

##Minulla sen sijaan on kyllä muutakin tekemistä ja yleensä peräti hauskaakin.##

On huomattu on, tekemisesi liittyy perässäni juoksemiseen ja omien traumojesi minulle syöttämiseen.

##Olen pahoillani jos en pysynytkään teemassasi!##

No ainahan voit palata alkjuperäiseen teemaasi.

##Tiedätkö, sinä poltat ihan turhaan "kynttilääsi" molemmista päistä ja joskus tuntuu että jopa siitä väliltäkin. Tuolla tavalla maa kutsuu yleensä aivan liian pian. Kenenkäs kanssa me täällä enää kinaamme jos sinä heität lusikkasi nurkkaan liian aikaisin?##

No mutta eikö tämä ole ollut koko ajan tarkoituksesi? Useiden vuosien ajojahdeilla tuskin on mitään muuta tarkoitusta, varsinkin kun ne tehdään nimimerkin suojasta raukkamaisesti. Historia toistaa itseään jo ties monennenko kerran ja vaikka kaikki on sieltä luettavissa. eivät keskinkertaisuudet ole muuttuneet miksikään. Todellinen lahjakkuus on uhka, sinunkaltaisillesi keskinkertaisille lahjattomuuksille, eikä sinulla ole mitään millä vastata taiteellasi minun taiteeseeni ja siksi joudutkin tekemään ajojahtiasi nimimerkin suojasta.

Mutta laitoin ihan sinua varten esille ja vihjeeksi tuon vuodatuslaulun youtubesta, vihje on juuri youtube ja sinähän tiedät mitä etsiä sieltä.

• Heh heh...
        sivulause kirjoitti:

Pakko ihmetellä tämän laitisen järjenjuoksua? Tahtoo vaan kinata hela tiden. tainnu itsetunto saada tosi pahan kolauksen kun ei voi irrottautua, ei sitte niin millään.
        kannattaisi yksinkertaisesti vaan pistää jäitä hattuun ja katsoo tosiasioita silmiin.

Syyllistyt laittomaan tekoon kertomalla henkilöllisyyteni nimimerkin takaa, mutta eihän tämä sinua haittaa koska sinulla taiteilijana ei ole mitään muuta mahdollisuutta. Kun et omilla teoksillasi pysty vastaamaan minun taideteoksiini, niin laittomin keinoin ja nimimerkin takaa sinullakin on mahdollisuus, ei tosin saada itsellesi mitään, mutta yrittää ainakin saada minulta jotain pois.

• _..._..._
        Heh heh... kirjoitti:

Syyllistyt laittomaan tekoon kertomalla henkilöllisyyteni nimimerkin takaa, mutta eihän tämä sinua haittaa koska sinulla taiteilijana ei ole mitään muuta mahdollisuutta. Kun et omilla teoksillasi pysty vastaamaan minun taideteoksiini, niin laittomin keinoin ja nimimerkin takaa sinullakin on mahdollisuus, ei tosin saada itsellesi mitään, mutta yrittää ainakin saada minulta jotain pois.

Usko jo huviksesi! sinä itse olet paljastanut henkilöllisyytesi.
        teet sitä edelleenkin koko ajan ja samalla itket sitä. mikä logiikka???
        mene jo itteesi ja tutki toimintaasi!
        sinun taiteessasi ei ole mitään minkä vuoksi olla noin koppava.
        lapsellisen näköistä pikku pipertämistä missä on alokasmaisia
        virheitä pullollaan. :D

• rthtrhbsnr
        _..._..._ kirjoitti:

Usko jo huviksesi! sinä itse olet paljastanut henkilöllisyytesi.
        teet sitä edelleenkin koko ajan ja samalla itket sitä. mikä logiikka???
        mene jo itteesi ja tutki toimintaasi!
        sinun taiteessasi ei ole mitään minkä vuoksi olla noin koppava.
        lapsellisen näköistä pikku pipertämistä missä on alokasmaisia
        virheitä pullollaan. :D

laitinen?

• _..._..._
        rthtrhbsnr kirjoitti:

laitinen?

Niinpä :) ja sinähän se vika onkin =)

• Heh heh...
        rthtrhbsnr kirjoitti:

laitinen?

...löytyy suoraan isosta kirjasta. (Hänen merkkitekojensa vuoksi pimeydessäkin elävät huutavat hänen nimeään, tietämättä edes kuka hän on).

• _..._..._
        Heh heh... kirjoitti:

...löytyy suoraan isosta kirjasta. (Hänen merkkitekojensa vuoksi pimeydessäkin elävät huutavat hänen nimeään, tietämättä edes kuka hän on).

Sellanenhan se musta raamattu. Nooh, pääasia kait että jostakin kirjasta löytyy vai mitä? :)

• Heh heh...
        _..._..._ kirjoitti:

Sellanenhan se musta raamattu. Nooh, pääasia kait että jostakin kirjasta löytyy vai mitä? :)

mustamaalaajan iso kirjahan on tottakai mustaraamattu, mikäs muukaan. Mutta kaikille iso kirja ei tarkoita samaa asiaa.

• mitenkään

ei näytä paranevan taso täällä

• :D:D:D:D

Älä menetä toivoasi. Pahin pukari on nyt bannattu JESSS!!!!!

• Huipputekijä
        :D:D:D:D kirjoitti:

Älä menetä toivoasi. Pahin pukari on nyt bannattu JESSS!!!!!

ja kukahan se sattuu olemaan???

• :):):):)
        Huipputekijä kirjoitti:

ja kukahan se sattuu olemaan???

Oliskohan se kateellinen heppu jonka aloitus juuri poistettiin?

• uttannab
        :):):):) kirjoitti:

Oliskohan se kateellinen heppu jonka aloitus juuri poistettiin?

sitä jolle olet kateellinen, ei ole bannattu palstalta. Joten juttusi bannaamisesta ovat ihan yhtä tosia kuin väittämäsi kateus.

• tuolla on yksi keskustelupalsta (ei suomi24) missä ei kirjoittajat taida tehdä muuta kuin solvaavat toisiaan.

Vihje: myös TV-kanava

• ............

Kerrotko sinne linkin. Täällä ei juurikaan vastus kolahda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      35
      5176
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      67
      4165
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3716
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2738
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      162
      2576
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      65
      2412
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      28
      2275
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2209
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1735
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1568
    Aihe