Kun traktorilla työskentelee normaalisti niin, ettei tarvita kovia kierroksia, ei lämpö-ongelmia.
Mutta kun lähtee ajelemaan maantielle täysillä kierroksilla(2600rpm) niin jo lämpömittari heittää heti punaiselle.
Siinä se seilaa punaisen ja vihreän rajamailla, kunnes noin puolentunnin -tunnin ajon/työskentelyn jälkeen lämpö pysyy normaalissa lukemissa. Tällöin ei haittaa kierrokset. Täysin käsittämätöntä!?!
Ajomäärä n 4000 h. Hihnat ovat kireällä, jotta ei pitäisi hiihtää. Nesteet vaihdettu, termostaatteja ei. Nestettä ei häviä mihinkään.
VAlmet 905 käyntilämpötila-ongelma
13
5874
Vastaukset
- 705
kokeilepa kevyesti napauttaa siihen mittariin niin asettuu lukemat.Niissä on tyyppivika että seilailee sekä lämpö että polttoainemittari,ehkä maadoitus tjsp.
- GLOX
05-sarjan lämpömittari on kulutustavaraa, vika 99% varmuudella rikkinäisessä mittarissa, rikki mennessään tekee juuri tuota mitä kerroitkin, kannattaa hakea uusi lämpömittari ennekuin mihinkään muuhun isompaan hommaan alkaa vika on kuitenki siinä.
Kolme tai neljä kertaa ole uusinut 505:ssa lämpömittarin, ei ole vaikea vaihtaa.- 900
"laadusta"
- petetty?????
on kasattu halvimmista maailmalta saatavista osista. Ovien tunkit kestää korkeintaan takuuajan
kattopuhallin toimii vain pari vuotta , lämpömittarit ei kestä vaihdenupit murenee käsiin,ym ja
vasta hytin sisäpuolella. Etuakselinivelissä ei nippoja jne - japo1
petetty????? kirjoitti:
on kasattu halvimmista maailmalta saatavista osista. Ovien tunkit kestää korkeintaan takuuajan
kattopuhallin toimii vain pari vuotta , lämpömittarit ei kestä vaihdenupit murenee käsiin,ym ja
vasta hytin sisäpuolella. Etuakselinivelissä ei nippoja jnemeinaakos et ne muut merkit on kasattu kalleimmista osista?
otetaan esimerkiksi mun vm 2000 vallu en ole vaihtanu yhtään oven kaasu iskunvaimentimia
kattopuhallin toimii edelleen lämpö muut mittarit ok vaihdenupit ok edelleen ja mikä parasta
mun valmetissa ja valtroissa on kyllä etuakselinvivelissä nipat eli toi edellinen kirjoitus on pakko olla taas joku provo tai kyseinen kirjoittaja ei omista edes yhtään traktoria - 900
japo1 kirjoitti:
meinaakos et ne muut merkit on kasattu kalleimmista osista?
otetaan esimerkiksi mun vm 2000 vallu en ole vaihtanu yhtään oven kaasu iskunvaimentimia
kattopuhallin toimii edelleen lämpö muut mittarit ok vaihdenupit ok edelleen ja mikä parasta
mun valmetissa ja valtroissa on kyllä etuakselinvivelissä nipat eli toi edellinen kirjoitus on pakko olla taas joku provo tai kyseinen kirjoittaja ei omista edes yhtään traktoriaettäomasta päästäni keksin. mun vallussa on kaikki nuo viat muiden vikojen lisäksi
- 905-ukkeli
900 kirjoitti:
ettäomasta päästäni keksin. mun vallussa on kaikki nuo viat muiden vikojen lisäksi
Tää kyseinen malli on vm -90 ja tekniikkapuolella ei mitään vikaa...pieni narina nostolaitteessa silloin kun hiljaiset kierrokset eikä nostolaitetta käytä. Onko muut havainnu samaa? täytynee johtua siivilän tukkoisuudesta, pitänee vaihtaa...
No sitte tullaankin tähän pikkuhilppeeseen, ne ei tahdo kyllä kestää. Nappulat tahtoo jäädä käsiin. Mutta ainakin mun vallussa tuo ohjaamohan onkin Volvo BM:n tekemä !?! - Maono
petetty????? kirjoitti:
vasta hytin sisäpuolella. Etuakselinivelissä ei nippoja jneSilti myyvvään enempi kun muita täällä. Minkälaisia on sitten muut merkit.
- valmeetteri
900 kirjoitti:
ettäomasta päästäni keksin. mun vallussa on kaikki nuo viat muiden vikojen lisäksi
miksi vielä pidät kyseistä vallua, jos kerran niin paljon on vikoja. ittellä 705 vm 91, eikä mitään ongelmia. laturi kerran vaihdettu, ja muutama takalasi. ovat mettätöissä kulutustavaraa. enkä ymmärrä millä vasaralla niitä vaihdevipuja hakkaatte, mun omassa kaikki nupit ehjiä ja alkuperäisiä. vaihteetki menee niin hienosti päälle että niinku autolla ajaas. ajettu maatalous ja metsäajoa 7500h
- erujlg
Maono kirjoitti:
Silti myyvvään enempi kun muita täällä. Minkälaisia on sitten muut merkit.
maonolle: muut merkit jotka tehdään ulkomailla ovat paljonpaljon huonompia kuin kotimainen valtra. esim. aina talvisin ongelmaa sähkönostolaitteiden kanssa ym. ain pitää olla lämpimässä hallissa että saa edes liikkeelle. en ymmärä nuita joilla on valtroissa aina tuommosia vikoja kun kokemuksieni mukaan valtra on niitä lujimpia ja toiminta varmimpia koneita.
- missä koneesta
erujlg kirjoitti:
maonolle: muut merkit jotka tehdään ulkomailla ovat paljonpaljon huonompia kuin kotimainen valtra. esim. aina talvisin ongelmaa sähkönostolaitteiden kanssa ym. ain pitää olla lämpimässä hallissa että saa edes liikkeelle. en ymmärä nuita joilla on valtroissa aina tuommosia vikoja kun kokemuksieni mukaan valtra on niitä lujimpia ja toiminta varmimpia koneita.
otetaan kaikki irti ympäri vuorokauden valmetti on selkeä ykkönen
- valamettimiesj
Juu ei meilläkää toimi 705 lämpömittari hyppää heti punaselle ja pysyy sielä ei oo ajua haitannu ku kattoo että on nestettä ja hihna paikallaan
- vaihtumerkki
665 teki samaa jäähdytin vuoti, ei voinu korjata, samoin sisä tilan lämmittimen kenno, kaikki meni uusiksi 1500e.töineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275