Halonen kehui EOK:ta

HYVÄ EOK!!!

Heti, kun suorana lähetyksenä televisioitu valtiopäivien avajaiset olivat ohi, Halonen antoi lausuntonsa EOK:n ansiokkaana pitämästään oikeusturvatyöstä.

EOK on vastoin julkisuudessa esitettyä täysin laillinen oikeusturvayhdistys, VAHVISTI Halonen pitkässä puheessaan. Sen sijaan Halonen oli Suomen pankin kanssa yhteneväisellä linjalla WINCAPITAA vastaan ja piti kymmenen miljoonan setelihanketta (jossa olisi lainsäädäntötoimitusjohtaja ja Hannun rintakuva) niin kauan epärealistisenä, kunnes Wincapitalla olisi jokin rekisteröity toiminimi). Tämän vuoksi Halonen KERTOI PRH:lle, että yhtiön rekisteröintiä olisi kiirehdittävä, koska nykykäytännön mukaan Suomessakin on huomattavaa valuuttakauppaa käyviä tahoja, jotka ihan käytännön syistä tarvitsisivat tarpeitaan vastaavan isomman setelin.
Myös käsivarren keskustalainen piiriyhdistys otti kantaa seteliasiaan ja vaati, että Paavo Väyrysen tai hänen toimintansa (esim. jalasmökki ROI:sa) utilisi, anteeksi tulisi olla jotenkin seteleissä esillä, koska setelin potentiaaliset käyttäjät eivät ole pääkaupunkiseudulta.

Asia ratkennee lähipäivinä, jos Kailajärvi saa valmiiksi rahantekotuotteensa, jota poromies Aslak Halonen pitänee tämän hetkisten tietojen perusteella varmana asiana.

15

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poronmunanpurija

      Aslak Halonen itse rahoittajia uudessa rahantekotuotteessa?
      Vai menikö koko hanke poroksi?

      • kaikelviisii..

        Millainen johtaja, sellainen kansa....


      • _halone
        kaikelviisii.. kirjoitti:

        Millainen johtaja, sellainen kansa....

        Halosen kommentti oli täsmälleen:
        "EVVK"

        Eli jos oikein positiivisesti ajattelee, tuon voi kuulla EOK:n kehumisena.
        Kommenti antamisen jälkeen Tiina-Marko Halonen otti toiset huikat kossupullostaan.


      • härpäkke
        _halone kirjoitti:

        Halosen kommentti oli täsmälleen:
        "EVVK"

        Eli jos oikein positiivisesti ajattelee, tuon voi kuulla EOK:n kehumisena.
        Kommenti antamisen jälkeen Tiina-Marko Halonen otti toiset huikat kossupullostaan.

        Seteli kääntöpuolen kuva-aiheen tulee tietysti kansaivälinen ja tuttu kaikille valuuttakauppaa käyville suurille tahoille. Eli takapuolen(raha ei haise) aihe tulee olemaan Roope Ankka, Muumimamma(tunnettu Japanissa ja antaa luetettavan ja stabiilin kuvan) sekä Rubluutti tanssimassa piiritanssia maapallon ympärillä. Vesileiman aihe on itseoikeutetusti kaikkien valuutanheittelyn ystävien mieleen painunut takatukkainen hahmo tyyliteltynä figuurina ja kuvaa lujaa uskoa, jonka päässä aina siintää valo. Koko seteli painetään mikropainona 400% muotoisilla pigmenttisiruilla ja tämä toimii pää-asiallisena tunnistuskeinona ja on lähes mahdoton väärentää.

        Setelin turvallisuuteen kiinnitetään myös huomiota ja jokaisen setelin omistajasta pidetään kirjaa. EKP luottaa tässä EOK:hon, jolle tulee aina ilmoittaa kun seteli vaihtaa omistajaa ja EOK verifio jokaisen liikkeellä olevan setelin omistajan kerrotun ja vakuutetun perusteella. Ilman EOK:n verifiointia seteli on arvoton.

        Dollarista on tulossa samanlainen seteli, joten valuuttakaupankäynti sillä parilla helpottuu.


      • Uusirahanpainokone
        härpäkke kirjoitti:

        Seteli kääntöpuolen kuva-aiheen tulee tietysti kansaivälinen ja tuttu kaikille valuuttakauppaa käyville suurille tahoille. Eli takapuolen(raha ei haise) aihe tulee olemaan Roope Ankka, Muumimamma(tunnettu Japanissa ja antaa luetettavan ja stabiilin kuvan) sekä Rubluutti tanssimassa piiritanssia maapallon ympärillä. Vesileiman aihe on itseoikeutetusti kaikkien valuutanheittelyn ystävien mieleen painunut takatukkainen hahmo tyyliteltynä figuurina ja kuvaa lujaa uskoa, jonka päässä aina siintää valo. Koko seteli painetään mikropainona 400% muotoisilla pigmenttisiruilla ja tämä toimii pää-asiallisena tunnistuskeinona ja on lähes mahdoton väärentää.

        Setelin turvallisuuteen kiinnitetään myös huomiota ja jokaisen setelin omistajasta pidetään kirjaa. EKP luottaa tässä EOK:hon, jolle tulee aina ilmoittaa kun seteli vaihtaa omistajaa ja EOK verifio jokaisen liikkeellä olevan setelin omistajan kerrotun ja vakuutetun perusteella. Ilman EOK:n verifiointia seteli on arvoton.

        Dollarista on tulossa samanlainen seteli, joten valuuttakaupankäynti sillä parilla helpottuu.

        mahdollsta noin teknisesti, että tuo uusi seteli kivasti pärähtelisi tai edes värähtelisi, vaikka sitä ei koskettaisi lainkaan, koska useimmat suursijoittajat Suomessa ovat niin tottuneita autotraiderimittarin värähtelyihin.


      • Ohsauma
        härpäkke kirjoitti:

        Seteli kääntöpuolen kuva-aiheen tulee tietysti kansaivälinen ja tuttu kaikille valuuttakauppaa käyville suurille tahoille. Eli takapuolen(raha ei haise) aihe tulee olemaan Roope Ankka, Muumimamma(tunnettu Japanissa ja antaa luetettavan ja stabiilin kuvan) sekä Rubluutti tanssimassa piiritanssia maapallon ympärillä. Vesileiman aihe on itseoikeutetusti kaikkien valuutanheittelyn ystävien mieleen painunut takatukkainen hahmo tyyliteltynä figuurina ja kuvaa lujaa uskoa, jonka päässä aina siintää valo. Koko seteli painetään mikropainona 400% muotoisilla pigmenttisiruilla ja tämä toimii pää-asiallisena tunnistuskeinona ja on lähes mahdoton väärentää.

        Setelin turvallisuuteen kiinnitetään myös huomiota ja jokaisen setelin omistajasta pidetään kirjaa. EKP luottaa tässä EOK:hon, jolle tulee aina ilmoittaa kun seteli vaihtaa omistajaa ja EOK verifio jokaisen liikkeellä olevan setelin omistajan kerrotun ja vakuutetun perusteella. Ilman EOK:n verifiointia seteli on arvoton.

        Dollarista on tulossa samanlainen seteli, joten valuuttakaupankäynti sillä parilla helpottuu.

        resitentti Parakki Osama antoi heti suostumuksensa ja ilmoitti USA:n viestinä Kailajärvelle, että Hannun rahantekokoneesta ei USA:ssa puhuta enää IF BUT WHEN?


      • inha realisti
        Uusirahanpainokone kirjoitti:

        mahdollsta noin teknisesti, että tuo uusi seteli kivasti pärähtelisi tai edes värähtelisi, vaikka sitä ei koskettaisi lainkaan, koska useimmat suursijoittajat Suomessa ovat niin tottuneita autotraiderimittarin värähtelyihin.

        Sittenhän sillä olisi laajat verkostomarkkinat korvaamassa neuvostomalliset p*rseenpäristimet.
        Ne eivät mahtuneet p*rseeseen eivätkä pärisseet.


      • gerbilus
        inha realisti kirjoitti:

        Sittenhän sillä olisi laajat verkostomarkkinat korvaamassa neuvostomalliset p*rseenpäristimet.
        Ne eivät mahtuneet p*rseeseen eivätkä pärisseet.

        Verkostomarkkinoinnin unelma kohteita olisi kylläkin ranskalainen perseen suristin. Se on muotoilultaan henkeä salpaava, surisee jumalallisen kauniisti ja sopii täydellisesti perseeseen, mutta turvatekniikan tarkastus ei anna sähkölaitteille myyntilupaa.


      • Tiina K.
        kaikelviisii.. kirjoitti:

        Millainen johtaja, sellainen kansa....

        ratkaistiin tuo setelipäristysongelma siten, että Kahden kymmenenmiljoonan euron setelin VÄLIIN asetetaan ERILLINEN PÄRISTIN, jota voi käyttää KUUDEN KUUKAUDEN AJAN LISENSSILLÄ.
        Mutta Lapuan ulkopuolella sattaa olla sijoittajia, joilla EI OLE VARAA edes kahden setelin hankintaan, jolloin tuolla ERILLISLISENSSILLÄ EI OLE KÄYTTÖÄ. Tiina ja Marco ovat kuitenkin KEHITTÄMÄSSÄ UUDEN TUOTTEEN, jota voitaisiin käyttää myös taitenun yhden setelin kanssa. Tuotekehitys on kuitenkin vielä kesken, koska ideaaliratkaisu olisi, jos Marco saisi myytyä Suomen pankille setelin sisään asennettavaan päristimen. Suomen pankki on pitänyt alustavaa hintaa 1.000,-/setelin tiettävästi muutoin hinnaltaan sopivana. Itse tuote vielä valitettavast5i puuttuu, mutta pankaa vain ROHKEASTI Marcon tuotekehitystilille 3.000,- tai vähemmänkin käy.


        Tuotekehitystiimin psta

        Tiina K.


      • äly hoi hoi
        Tiina K. kirjoitti:

        ratkaistiin tuo setelipäristysongelma siten, että Kahden kymmenenmiljoonan euron setelin VÄLIIN asetetaan ERILLINEN PÄRISTIN, jota voi käyttää KUUDEN KUUKAUDEN AJAN LISENSSILLÄ.
        Mutta Lapuan ulkopuolella sattaa olla sijoittajia, joilla EI OLE VARAA edes kahden setelin hankintaan, jolloin tuolla ERILLISLISENSSILLÄ EI OLE KÄYTTÖÄ. Tiina ja Marco ovat kuitenkin KEHITTÄMÄSSÄ UUDEN TUOTTEEN, jota voitaisiin käyttää myös taitenun yhden setelin kanssa. Tuotekehitys on kuitenkin vielä kesken, koska ideaaliratkaisu olisi, jos Marco saisi myytyä Suomen pankille setelin sisään asennettavaan päristimen. Suomen pankki on pitänyt alustavaa hintaa 1.000,-/setelin tiettävästi muutoin hinnaltaan sopivana. Itse tuote vielä valitettavast5i puuttuu, mutta pankaa vain ROHKEASTI Marcon tuotekehitystilille 3.000,- tai vähemmänkin käy.


        Tuotekehitystiimin psta

        Tiina K.

        ... käy vain älyttömämmiksi!


      • 1.000,-/seteli
        Tiina K. kirjoitti:

        ratkaistiin tuo setelipäristysongelma siten, että Kahden kymmenenmiljoonan euron setelin VÄLIIN asetetaan ERILLINEN PÄRISTIN, jota voi käyttää KUUDEN KUUKAUDEN AJAN LISENSSILLÄ.
        Mutta Lapuan ulkopuolella sattaa olla sijoittajia, joilla EI OLE VARAA edes kahden setelin hankintaan, jolloin tuolla ERILLISLISENSSILLÄ EI OLE KÄYTTÖÄ. Tiina ja Marco ovat kuitenkin KEHITTÄMÄSSÄ UUDEN TUOTTEEN, jota voitaisiin käyttää myös taitenun yhden setelin kanssa. Tuotekehitys on kuitenkin vielä kesken, koska ideaaliratkaisu olisi, jos Marco saisi myytyä Suomen pankille setelin sisään asennettavaan päristimen. Suomen pankki on pitänyt alustavaa hintaa 1.000,-/setelin tiettävästi muutoin hinnaltaan sopivana. Itse tuote vielä valitettavast5i puuttuu, mutta pankaa vain ROHKEASTI Marcon tuotekehitystilille 3.000,- tai vähemmänkin käy.


        Tuotekehitystiimin psta

        Tiina K.

        Olisi sellaista piiritasoa, käsitelty asiia liian suppeasti, eli samaa sävelen pätkää ja nuotin viedest vielä, eikä kerrota elävätkös pari naimisissa vaiko avoliitossa, kyllä kovasti on rahan voimalla kerskattu.


    • 400 rosenttia

      hänkin kehui
      Eteenkin mielisairaanhoitajan sivustolla

      Niin

      • jespers

        ""Eteenkin mielisairaanhoitajan sivustolla ""

        Mielisairaanhoitajan (anteeksi nykyisin mielenterveydenhoitajan) sivustot ovat nyt sitä, mitä mielisairaanhoitajan (nykyisin mielenterveydenhoitajan) sivut ovat. Mielisairaanhoitajat, jotka eivät ehtineet olla mielenterveydenhoitajia sivut ovat sitten, mitä mielisairaanhoitajien sivut, jotka eivät ehtineet olla mielenterveyshoitajia sivut ovat.

        Valuuttakauppiaiden sivut niillä, jotka eivät ehtineet olla valuutta kauppiaita, ovat sivuja, joita on valuuttakauppiailla, jotka eivät ole olleet valuuttakauppiaita.


      • ainakaan tällä
        jespers kirjoitti:

        ""Eteenkin mielisairaanhoitajan sivustolla ""

        Mielisairaanhoitajan (anteeksi nykyisin mielenterveydenhoitajan) sivustot ovat nyt sitä, mitä mielisairaanhoitajan (nykyisin mielenterveydenhoitajan) sivut ovat. Mielisairaanhoitajat, jotka eivät ehtineet olla mielenterveydenhoitajia sivut ovat sitten, mitä mielisairaanhoitajien sivut, jotka eivät ehtineet olla mielenterveyshoitajia sivut ovat.

        Valuuttakauppiaiden sivut niillä, jotka eivät ehtineet olla valuutta kauppiaita, ovat sivuja, joita on valuuttakauppiailla, jotka eivät ole olleet valuuttakauppiaita.

        Foorumilla, täälä puhutaan väärästä asiata eli kuvitteelisesta sellaisesta.


    • on Halosia satamäärin ja kaikilla sananvapaus kuten aloituksesta huomaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe