Neitsyyden myyminen opintotukeen.

Jotain jotain.

Siis ei tuo opiskelu voi olla noin tärkeätä että pitää mennä laittamaan neitsyys huutokauppaan ja kiimaiset tyhmät äijät maksaa kymmeniä tuhansia. Nykyajan naisilla ei ole minkäänlaista itsekunnioitusta vaan rahat vaan kiiluvat silmissä kun vain myydään itseään.

Jättäkää se opiskelu kuin mennä myymään itseään.

6

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pervofriikki

      minusta se on varsin seksikästä.

    • kattungen

      Myyn itseäni koska voin, ja pidän siitä. Tunnissa saan pari sataa, laskehan miten pitkään joutuisin Siwan kassalla istumaan saman summan kokoamiseen. Ei mulla muuten olisi varaa opiskella, ei kiinnosta elää lunta syöden.

      • Jotain jotain.

        Eli olet rahan ahne huora, kiitos tiedosta. Kaikkihan nykyajan naiset ovat tämmöisiä. Kuule minäkin lopetin koulujen käynnin kun huomasin että se on vain hölmöilyä ja turhuutta. Enkä käy töissäkään ja hyvin menee.


      • Opiskel. Enem. TUKEA
        Jotain jotain. kirjoitti:

        Eli olet rahan ahne huora, kiitos tiedosta. Kaikkihan nykyajan naiset ovat tämmöisiä. Kuule minäkin lopetin koulujen käynnin kun huomasin että se on vain hölmöilyä ja turhuutta. Enkä käy töissäkään ja hyvin menee.

        Hei,
        Ei ketään voi rahanahneeksi huoraksi haukkua, jos täytyy voita saada leivän päälle. Minusta on ainakin kohtuutonta miten opiskelijoita kohdellaan niin huonosti Suomessa. Totuus on, että työttömänä pärjää paljon paremmin. Olen itse kanssa joutunut ajattelemaan itseni myymistä, koska minä ja avomieheni emme saa edes vuokraan riittävästi rahaa tukina. Eriasia olisi, jos olisimme työttömiä pummejä, jotka tuhlaavat kaikki rahansa huumeisiin ja alkoholiin.

        Opiskelua ei missään nimessä kannata lopettaa, vaan Suomen valtion tulisi juuri tukea sitä. En haluaisi pettää miestäni, mutta jos vaihtoehtona on nälkäkuolema, paleltuminen tai kuolema niin kumman valitset. Tietenkin itsensä myyminen voi olla moraalisesti paheksuttavaa, mutta yritteliäämpää se on kuin lumessa värjättöminen.


      • tuhoa.suomi.666
        Opiskel. Enem. TUKEA kirjoitti:

        Hei,
        Ei ketään voi rahanahneeksi huoraksi haukkua, jos täytyy voita saada leivän päälle. Minusta on ainakin kohtuutonta miten opiskelijoita kohdellaan niin huonosti Suomessa. Totuus on, että työttömänä pärjää paljon paremmin. Olen itse kanssa joutunut ajattelemaan itseni myymistä, koska minä ja avomieheni emme saa edes vuokraan riittävästi rahaa tukina. Eriasia olisi, jos olisimme työttömiä pummejä, jotka tuhlaavat kaikki rahansa huumeisiin ja alkoholiin.

        Opiskelua ei missään nimessä kannata lopettaa, vaan Suomen valtion tulisi juuri tukea sitä. En haluaisi pettää miestäni, mutta jos vaihtoehtona on nälkäkuolema, paleltuminen tai kuolema niin kumman valitset. Tietenkin itsensä myyminen voi olla moraalisesti paheksuttavaa, mutta yritteliäämpää se on kuin lumessa värjättöminen.

        Minä olen kyllä ihan sitä mieltä että yksi syy opiskelijoiden huonoon tilanteeseen on se, että nimenomaan saataisiin nuoret naiset myymään itseään. Sillä mitenkäs muuten läskimahaiset yrityspomot, kansanedustajat ym. lastennussija pervot pääsisivät koittamaan nuorta naista muulla kuin velkavankeuteen pakottamalla.

        Onhan se nyt selvä kun maamme johdossa on Ilkka Kanervan kaltaisia pervoista kusileikeistä kiihoittuvia sikoja, on meillä siten myös orjuuteen tähtäävä opintolainapolitiikka. Kyllähän sellaisten rikkaidenkakaroiden joille työpaikat suhteilla järjestellään on helppo hymyillä että "kyllä ne lainat takaisin pystyy maksamaan, njäh njäh." Mutta tavallisen duunarin jälkeläisillä ei tätä mahdollisuutta aina ole.

        Mikäs sen täydellisempää kokoomuslaiselle kapitalistisialle kuin päästä raiskaamaan ja alistamaan duunareiden nuoria ja kauniita tyttäriä rahatukko jäykän kyrvän päällä.


    • FAERAERGE2523

      Neitsyyttä EI VOI TODISTAA.

      Immenkalvo ei ole aukkoa kokonaan peittävä kalvo. Se voi revetä yhdynnässä ja vuotaa verta mutta ei aina. Immenkalvo voi repeytyä myös ilman neitsyyden menettämistä. Immenkalvo joustaa ja sen aukon koko vaihtelee ihmisillä, eli se voi hyvin pysyä ehjänä yhdynnöistä huolimatta.

      Joillekin ensimmäinen seksikerta on todella kivulias ja mahdottomalta tuntuva ja joillakin penis työntyy emättimen sisään ilman mitään ongelmaa.

      Jotkut miehet ovat valmiita maksamaan suuria summia päästäkseen sänkyyn neitsyen kanssa. Valitettavasti heille ei voi kukaan 100 prosentin varmuudella todistaa neitsyyttä. Monissa maissa pienet tyttölapset on naitettu aikuisille miehille siitä syystä että se on ainut lähes varma keino taata tytön/naisen neitsyys.

      Neitsyys on yliarvostettu ominaisuus. Seksi neitsyen kanssa ei ole sen kummempaa kuin kokeneenkaan naisen kanssa. Emätin joustaa, venyy ja palautuu aina takaisin samoihin mittoihinsa yhdyntöjen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe