Elikkäs! Typerää tällasta kirjottaa mut mulle aivan kauhian tärkiää tietoa! Niin siis millasia on ranskalaiset hämähäkit? Haluaisin lähteä ranskaan töihin mut arveluttaa toi et pomppiiko sielä mikä kokosia hämiksiä ja miten paljo!? Mulla on katos hämisfobia. Juu, ei varmaan kukaan muu tällasta mieti ykkösenä ku ulkomaille lähös mut minkäs teet..
Ranskalaiset hämähäkit
4
2396
Vastaukset
- araignée
yöllä niitä vaeltelee pitkin kattoa ja seiniä, muutaman kerran ovat tehneet yön aikana seitin nenääni ;)
Ei vaan, näin noin 30 kertaa Ranskassa käyneenä voin vakuuttaa ettei niitä siellä ole sen enempää kuin täälläkään. Taitaa etelässä sisiliskot pitää hämiskannan kurissa, niitä siellä kyllä vipeltää lämpimänä päivänä joka kivenkolossa.- sdfdfdsf
ja tiesithän, että eteläranskassa skorpionit ovat ihan yleisiä luonnossa;)
- minäxx
sdfdfdsf kirjoitti:
ja tiesithän, että eteläranskassa skorpionit ovat ihan yleisiä luonnossa;)
Kannattais enemmän olla huolissaan torakoista... niitä on ja ne vasta ällöjä ovat...
- iiiiks
minäxx kirjoitti:
Kannattais enemmän olla huolissaan torakoista... niitä on ja ne vasta ällöjä ovat...
Voisitko kertoa enemmän nuista torakoista? Missä niitä on ja miten isoja? Onko kiinostunneita ihmisistä? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257