Kultsu tekee

Kysyväinen

näin. Elikkä tykkää astua pehmoleluaan useita kertoja. Pidämme lelua kaapissa,joten se on meidän kontrollissa koska saa pehmolelun kanssa touhuta. Jos lelu olisi koko ajan koiran saatavilla, varmasti sen pehmusteet repisi ja nylkyttäisi aivan liikaa. Joskus on jopa suuttunut,jos alkaa esim.tyynyä astumaan ja sen ottaa pois,niin suuttuu, kun ei saa heti astua, ilmaisee tämän murinalla. Kuinka vaikuttaa nylkytys kultaisennoutajan lonkkiin? Mitä mieletä olette asiasta?

7

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeps

      Oma kultainennoutajani astuu myös pehmoleluaan.Puoli vuotiaasta asti tehny sitä.Nyt 2v. eikä mitään lonkkaongelmia ole tullut.Itse olen vienyt lelun parvekkeelle,et aina jos/kun koira tulee mukaa tupakalle ni saa sillon nylkyttää sitä rauhassa.

    • nyki-nyki

      Leikkauta koira niin loppuu nylkytys.

    • kultsikka1

      Pitää muistaa että tuo nylkyttäminen pomottamista.
      Ei siis kauheen suotavaa..
      Oma koiruus harrasti tuota pentu aikana paljon ja oli pakko piilottaa kaikki pehmolelut.
      Aikuisenakin, kun on saanu rohmuttua jostain pehmon, ni eiköhän taas ole sama virsi..

      • putbutput

        Se mitään pomotusta ole, vain toimiva sukupuolivietti. Joillakin koirilla se on vahvempi toisilla heikompi. Siinä kun stestosteroidit jyllää niin pakko nylkyttää., eläimet nyt ovat vain sellaisia etteivät ymmärrä meidän ihmisten moraalikotkotuksia. Eikä kaikille uroksille pidä langettaa kuohitsemistuomiota. Pitää vain poistaa saatavilla olevat virikkeet.


      • njhgfdreh
        putbutput kirjoitti:

        Se mitään pomotusta ole, vain toimiva sukupuolivietti. Joillakin koirilla se on vahvempi toisilla heikompi. Siinä kun stestosteroidit jyllää niin pakko nylkyttää., eläimet nyt ovat vain sellaisia etteivät ymmärrä meidän ihmisten moraalikotkotuksia. Eikä kaikille uroksille pidä langettaa kuohitsemistuomiota. Pitää vain poistaa saatavilla olevat virikkeet.

        Kyllä se on pomottamistakin.. lueppas asiasta niin opit jotain uutta.


      • 123w
        njhgfdreh kirjoitti:

        Kyllä se on pomottamistakin.. lueppas asiasta niin opit jotain uutta.

        Meillä on 12 viikkoinen kultaisennoutajan narttu penttu. Se on kova nylkyttämään isompia nalleja ja siksipä olenkin laittanut ne kaappiin. Näköjään narttu koiratkin voi olla yhtä innokkaita? :D


    • ynjjj

      Meilläkin pentuna teki tätä, kielsin tälläisen toiminnan heti alkujaan, eikä kauaa mennyt kun ei enää tehnyt sitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe