näin. Elikkä tykkää astua pehmoleluaan useita kertoja. Pidämme lelua kaapissa,joten se on meidän kontrollissa koska saa pehmolelun kanssa touhuta. Jos lelu olisi koko ajan koiran saatavilla, varmasti sen pehmusteet repisi ja nylkyttäisi aivan liikaa. Joskus on jopa suuttunut,jos alkaa esim.tyynyä astumaan ja sen ottaa pois,niin suuttuu, kun ei saa heti astua, ilmaisee tämän murinalla. Kuinka vaikuttaa nylkytys kultaisennoutajan lonkkiin? Mitä mieletä olette asiasta?
Kultsu tekee
7
925
Vastaukset
- jeps
Oma kultainennoutajani astuu myös pehmoleluaan.Puoli vuotiaasta asti tehny sitä.Nyt 2v. eikä mitään lonkkaongelmia ole tullut.Itse olen vienyt lelun parvekkeelle,et aina jos/kun koira tulee mukaa tupakalle ni saa sillon nylkyttää sitä rauhassa.
- nyki-nyki
Leikkauta koira niin loppuu nylkytys.
- kultsikka1
Pitää muistaa että tuo nylkyttäminen pomottamista.
Ei siis kauheen suotavaa..
Oma koiruus harrasti tuota pentu aikana paljon ja oli pakko piilottaa kaikki pehmolelut.
Aikuisenakin, kun on saanu rohmuttua jostain pehmon, ni eiköhän taas ole sama virsi..- putbutput
Se mitään pomotusta ole, vain toimiva sukupuolivietti. Joillakin koirilla se on vahvempi toisilla heikompi. Siinä kun stestosteroidit jyllää niin pakko nylkyttää., eläimet nyt ovat vain sellaisia etteivät ymmärrä meidän ihmisten moraalikotkotuksia. Eikä kaikille uroksille pidä langettaa kuohitsemistuomiota. Pitää vain poistaa saatavilla olevat virikkeet.
- njhgfdreh
putbutput kirjoitti:
Se mitään pomotusta ole, vain toimiva sukupuolivietti. Joillakin koirilla se on vahvempi toisilla heikompi. Siinä kun stestosteroidit jyllää niin pakko nylkyttää., eläimet nyt ovat vain sellaisia etteivät ymmärrä meidän ihmisten moraalikotkotuksia. Eikä kaikille uroksille pidä langettaa kuohitsemistuomiota. Pitää vain poistaa saatavilla olevat virikkeet.
Kyllä se on pomottamistakin.. lueppas asiasta niin opit jotain uutta.
- 123w
njhgfdreh kirjoitti:
Kyllä se on pomottamistakin.. lueppas asiasta niin opit jotain uutta.
Meillä on 12 viikkoinen kultaisennoutajan narttu penttu. Se on kova nylkyttämään isompia nalleja ja siksipä olenkin laittanut ne kaappiin. Näköjään narttu koiratkin voi olla yhtä innokkaita? :D
- ynjjj
Meilläkin pentuna teki tätä, kielsin tälläisen toiminnan heti alkujaan, eikä kauaa mennyt kun ei enää tehnyt sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3492326Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul382067Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis751603Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1211509Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet911456Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31366- 791225
Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2221190Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.1181185Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2381184