Kultsu tekee

Kysyväinen

näin. Elikkä tykkää astua pehmoleluaan useita kertoja. Pidämme lelua kaapissa,joten se on meidän kontrollissa koska saa pehmolelun kanssa touhuta. Jos lelu olisi koko ajan koiran saatavilla, varmasti sen pehmusteet repisi ja nylkyttäisi aivan liikaa. Joskus on jopa suuttunut,jos alkaa esim.tyynyä astumaan ja sen ottaa pois,niin suuttuu, kun ei saa heti astua, ilmaisee tämän murinalla. Kuinka vaikuttaa nylkytys kultaisennoutajan lonkkiin? Mitä mieletä olette asiasta?

7

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeps

Oma kultainennoutajani astuu myös pehmoleluaan.Puoli vuotiaasta asti tehny sitä.Nyt 2v. eikä mitään lonkkaongelmia ole tullut.Itse olen vienyt lelun parvekkeelle,et aina jos/kun koira tulee mukaa tupakalle ni saa sillon nylkyttää sitä rauhassa.

• nyki-nyki

Leikkauta koira niin loppuu nylkytys.

• kultsikka1

Pitää muistaa että tuo nylkyttäminen pomottamista.
      Ei siis kauheen suotavaa..
      Oma koiruus harrasti tuota pentu aikana paljon ja oli pakko piilottaa kaikki pehmolelut.
      Aikuisenakin, kun on saanu rohmuttua jostain pehmon, ni eiköhän taas ole sama virsi..

• putbutput

Se mitään pomotusta ole, vain toimiva sukupuolivietti. Joillakin koirilla se on vahvempi toisilla heikompi. Siinä kun stestosteroidit jyllää niin pakko nylkyttää., eläimet nyt ovat vain sellaisia etteivät ymmärrä meidän ihmisten moraalikotkotuksia. Eikä kaikille uroksille pidä langettaa kuohitsemistuomiota. Pitää vain poistaa saatavilla olevat virikkeet.

• njhgfdreh
        putbutput kirjoitti:

Se mitään pomotusta ole, vain toimiva sukupuolivietti. Joillakin koirilla se on vahvempi toisilla heikompi. Siinä kun stestosteroidit jyllää niin pakko nylkyttää., eläimet nyt ovat vain sellaisia etteivät ymmärrä meidän ihmisten moraalikotkotuksia. Eikä kaikille uroksille pidä langettaa kuohitsemistuomiota. Pitää vain poistaa saatavilla olevat virikkeet.

Kyllä se on pomottamistakin.. lueppas asiasta niin opit jotain uutta.

• 123w
        njhgfdreh kirjoitti:

Kyllä se on pomottamistakin.. lueppas asiasta niin opit jotain uutta.

Meillä on 12 viikkoinen kultaisennoutajan narttu penttu. Se on kova nylkyttämään isompia nalleja ja siksipä olenkin laittanut ne kaappiin. Näköjään narttu koiratkin voi olla yhtä innokkaita? :D

• ynjjj

Meilläkin pentuna teki tätä, kielsin tälläisen toiminnan heti alkujaan, eikä kauaa mennyt kun ei enää tehnyt sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      349
      2326
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      38
      2067
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      75
      1603
    4. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      121
      1509
    5. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      91
      1456
    6. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1366
    7. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      79
      1225
    8. Charlie Kirk murha

Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai
      Maailman menoa
      222
      1190
    9. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      118
      1185
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      238
      1184
    Aihe