Kertokaapa kannattaako tuommosta kameraa hankkia ammatikseen luonnossa liikkujan...
Dimage z2
4
2360
Vastaukset
- dsa
itse olen ostamassa samaa kameraa ja hyvältä vaikuttaa.
- pöllö
kannattaa...
- Jake
Z2:ssa on muuten samat ominaisuudet kuin Z1:ssä ainoastaan 4 MP:n kenno, hintaa noin 100euroa enenmmän (siis Suomessa), Jos nyt ostaisin kameran niin kallistuisin Z1:teen(ostin helmikuussa, jolloin Z2 ei ollut myynnissä vielä). Näytttö on kestänyt ahkeran kuvaamisen, olen ollut ostaessani jo tietoinen tuon peili jutun kestävyydestä, enkä "rämppääkkään" turhaan sitä edes takas, on kestänyt hyvin ja virta on myös riittänyt hyvin. Katsonet www.pixmania.com kamera tuli noin 44 tunnissa kotiovelle ja toimitusmaksuineen ladattavineeen paristoineen latureineen 64Mb kortilla maksoi tuolloin noin 450 euroa.
- fff
ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233