Kun aurinko laskee
ja hämärä saapuu
riemulla monot suksiin liitän
laduilla puhtaan valkoisilla
ilolla laiskuutta pois pusken
Läps läps läps
laulaa suksien kannat
pian hiestä märkä on
pipon alalaita
jo mielessä on suihkun
ihoon piirtämä raita
Yöllä kaikki on toisin
myös varjot mielikuvissa
saa elämän uuden
mikä lie kuusen alla kyttää
Apua! Karhu, susi
lisää vauhtia suksiin lykkään
- - - - - - - - - -
Selvennykseksi:
Syystä tait osesta pidän enemmän hiihtämisestä klo 22.00 jälkeen.
Yöhiihto
2
162
Vastaukset 2
- mahdotonyhtalo
Laduilla on tilaa ja suksi luistaa :). Minulle taas aamuhämärä ja muita ennen nouseminen merkitsee paljon. Jäänyt kyllä vähemmäksi, kun koiravanhus lyhentää jo muutenkin yöunen määrää.
Pidin runostasi ja sai miettimään hiihtämistä yömyöhään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641104
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76879Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli74843- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52753Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti349739- 67727
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8692Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35652Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16540