huolto vertailu

Bemari Eki

Uusimassa teknarissa on moottoripyörien huolto vertailu. ei hyvää päivää mitkä tulokset taas tällä kertaa.

10

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietävinään

      Mä olen kuvitellut, että vain auto hommissa on tehty huollot kynällä ruksaamalla. Onko tämä ilmiö jo tullut moottoripyörä huoltoihinkin kuten TM antoi ymmärtää. Jonkin verran sivusta seuranneena voinen kuiten sanoa, että pojat MP huolloissa pääsääntöisesti tekee hyvää työtä. Ainahan voi tehdä piilo jippoja pyörään huoltoon tuodessa ja niiden tekemättä / huomaamatta perusteella arvostella huoltoja. Eniten olen kuitenkin nyky kauppiaiden palvelu alttiudesta huolissani. Jos ei selvä raha haise heti siaraimiin saattaa palvelu olla aika vaikeaa. Mihin on kadonnut vanhan ajan asiakaspalvelu. Autettiin, neuvottiin jopa ohjattiin muualle jos ei itse pystytty auttamaan. Nykyään rahat tiskiin tai mene muualle. Aika on rahaa, turhaa vaivaa jne. Kauppiaat, onko nyky aika tosiaan niin tiukkaa, että ei osata enää palvella, kuin rahasta!

      • Paskaa tuutin täydel

        "Aika on rahaa, turhaa vaivaa jne. Kauppiaat, onko nyky aika tosiaan niin tiukkaa, että ei osata enää palvella, kuin rahasta!" -Edes rahalla ei saa kunnon palvelua.

        Oliko Ilmansuodattimen vaihto liian ylivoimaista Frank Nyman? Kaverini tuossa vaihtoi minulle pyörääni yhden sellaisen ja se oli pikimusta. Onko teillä koskaan jumittunut öljynsuodatin niin kovaa kiinni, että on joutunut putkipihdeillä avaamaan?


      • EnoleFrannnki
        Paskaa tuutin täydel kirjoitti:

        "Aika on rahaa, turhaa vaivaa jne. Kauppiaat, onko nyky aika tosiaan niin tiukkaa, että ei osata enää palvella, kuin rahasta!" -Edes rahalla ei saa kunnon palvelua.

        Oliko Ilmansuodattimen vaihto liian ylivoimaista Frank Nyman? Kaverini tuossa vaihtoi minulle pyörääni yhden sellaisen ja se oli pikimusta. Onko teillä koskaan jumittunut öljynsuodatin niin kovaa kiinni, että on joutunut putkipihdeillä avaamaan?

        voipi olla hankalaa irroittaa putkipihdeillä,riippuu pyörästä.
        Mut kyl joskus on niin kovaa kiinni että joutuu lyömään ruuvvarin suodattimen läpi et saa vääntövoimaa.


    • Utelee hän

      Mikä oli huoltojen taso. Oliko korjaamojen tasoissa isojkin eroja?? Onkoo kyseisistä korjaamoista omakohtaisia kokemuksia? Itse en ole tm käsiini saanut, kertokaa.

      • pitäkäätunkkinne

        pari hyvää ja loput aivan kauheeta kuraa.


    • jj

      moottoripyöräni oli kerran Sellkamissa huollossa sovittiin takuu korjauksen tekemisestä samalla kertaa mutta ei oltu tehty mitään ja monia muita huoltokohteita oli jäänyt tekemättä ketjuja ei oltu voideltu eikä säädetty nipat rasvaamatta toisen kerran kyseisestä liikkeestä aikaa varatessani puhelimessa sain niin vittumaista palvelua että jäi aika varaamatta

    • PäivänSelvänä

      Eikös toi nyt ole päivän selvää?!?!?

      Minä olen hokannut nämä asiat jo parikymppisenä ja 25 vuotta siitä olen kyll'ä enimmäkseen itse huoltanut kaiken...niin autot kuin fillarit, motskarit ym kaikki...remontitkin. Samanlaistahan se on esim remonteissa.

      ET VOI LUOTTAA MIHINKÄÄN VIERASTYÖVOIMAAN JOS ET ITSE VAHDI.... JA JOS VAIKKA VIERESSÄ VAHDITKIN NIIN YRITETÄÄN KUSETTAA, ON SEKIN HUOMATTU...

    • GSXGSX

      Todella karua luettavaa. Lukaisin juuri äsken TM:n jutun läpi.
      Olisin vain toivonut, että Lahden alueen huollotkin olisivat olleet testissä mukana...

      • Huollattaja

        Onko huolloissa ilmennyt "skarppausta" viimeisen lehti jutun jälkeen?


      • todellakaan
        Huollattaja kirjoitti:

        Onko huolloissa ilmennyt "skarppausta" viimeisen lehti jutun jälkeen?

        AInakaan SELLKAMI centerin osalta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe