en ole mikään nörtti hankin uuden läppärin jotenkin olen varmaan itse aiheuttanut sen
että valokuva toiminto muuttunut elokuva toiminnaksi olisin kiitollinen jo joku antaisi
kansantajuisen ohjeen jotta voisin palauttaa elokuva tominnan takaisin,Kiitos!
pulassa pah
4
176
Vastaukset 4
- 13
Viliseekö silmissä? Viiraako muuten?
Lue itse pyyntösi. Ymmärrätkö mitään?- Photos
kerros nyt mitä olet tekemässä ja millä ohjelmalla? Ohjelman nimi yleensä näkyy ylinnä olevassa sinisessä palkissa. Näyttääkö valokuvat elokuvina, miten se onnistuu?
- xx xxx xx
Photos kirjoitti:
kerros nyt mitä olet tekemässä ja millä ohjelmalla? Ohjelman nimi yleensä näkyy ylinnä olevassa sinisessä palkissa. Näyttääkö valokuvat elokuvina, miten se onnistuu?
hiiren oikeaa nappia, avaa sovelluksessa ja laita vielä ruksi niin tiedostot avautuu aina haluamassasi.
Ps. saahan tuosta kysymyksestä kirjoitusvirheistä huolimatta selvää kun tietää mistä puhuu. xx xxx xx kirjoitti:
hiiren oikeaa nappia, avaa sovelluksessa ja laita vielä ruksi niin tiedostot avautuu aina haluamassasi.
Ps. saahan tuosta kysymyksestä kirjoitusvirheistä huolimatta selvää kun tietää mistä puhuu.Ruudun yläreunasta keskeltä näkyvää kuvaketta klikkaamalla lötyy Filminauha, Esikatselukuvat ym. vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 139916
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?98805Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha106773- 60735
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55601Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26583Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett44497- 154489
- 42479
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.47445