haukunta nöffillä

janzu

Sanotaan että nöffit ei hauku mut heti ku joku vieras menee ohi nii mun koira alkaa haukkuu vaik ei nöffit kyl aina hiljasii oo. MITÄ PITÄIS TEHDÄ ET SE EI HAUKU NII PALJON ENÄÄ???

6

904

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nalu

mitä siitä? meidän haukkuu vaan tutut ja piharosvot saa asioida rauhassa. oikea vahti!

• nöffi-fani

Hei se ei ole ihmeellistä. Se varoittaa käveliöitä ettei kannata tulla koska se vahtii sillä nöffeillä on vahdin luonne. Ja se vartioi taloa. eikä kannata tehdä mitään

• nalu

ei lajia olekkaan ennen vahtina pidetty varsinaisesti vaan enemmänkin lienee ominaisuudet vesiurheiluun ja seurusteluun tarkoitettu?? nöffin haukku on sitäpaitsi niin kovaäänistä ettei sitä naapurit kauaa kuuntele.. ja kunnon koiran pitäisi tietää kyllä oman reviirin raja eli vasta pihaan tulijasta ilmoitellaan ei kaikista näkösällä olijoista. ASIAAN: sitruunapanta on vanha ja hyvä keino jos ei keksi miksi nöffi räkyttää ja sitä kautta asiaa kuntoon. toinen asia on se ettei lajin oppimistulokset aina ole kovin hyvät.. toisaalta mukavuudenhalussa usein löytyy!

• janzu
        nalu kirjoitti:

ei lajia olekkaan ennen vahtina pidetty varsinaisesti vaan enemmänkin lienee ominaisuudet vesiurheiluun ja seurusteluun tarkoitettu?? nöffin haukku on sitäpaitsi niin kovaäänistä ettei sitä naapurit kauaa kuuntele.. ja kunnon koiran pitäisi tietää kyllä oman reviirin raja eli vasta pihaan tulijasta ilmoitellaan ei kaikista näkösällä olijoista. ASIAAN: sitruunapanta on vanha ja hyvä keino jos ei keksi miksi nöffi räkyttää ja sitä kautta asiaa kuntoon. toinen asia on se ettei lajin oppimistulokset aina ole kovin hyvät.. toisaalta mukavuudenhalussa usein löytyy!

oon kokeillut sitruunaspantaa niiku sanoit mut ei se auta

• nalu
        janzu kirjoitti:

oon kokeillut sitruunaspantaa niiku sanoit mut ei se auta

joskus luin kirjaa jossa haukuntaa käskettiin opettaa koiralle. eli opeta koira haukkumaan käskystä; hauku! ja toinen sanoo hauhau, sitten käsket lopettaa ei:llä ja ehkä se lopettaa ehkä ei.. homman pitäisi toimia sitten niissäkin tilanteissa joissa koira on omatoiminen haukkuja ja kiellät sitä. palkintoja kannattaa jaella runsaasti opetusvaiheessa ja heti jos tositilanteessa homma toimii. meillä kokeiltiin joskus vähän samantapaista koiralla joka ei haukkunut; yhdellä haukulla sai herkun ja lahdella kaksi.. arvaa oppiko? koska se oli hyvin viisas koira se oppi haukkumaan monta hauhauta peräkkäin..

• liinuska

sitten vaikka haukkuukin? Ymmärrettävää jos naapurit hermostuu, mutta jos näin ei ole niin antaa toisen haukkua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      65
      815
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      726
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe