olen tehnyt erittäin monta hahmoa mutta harva pääsee yli 20 levelin ku ei jaksa levuttaa sain vähän aikaa sitten pallyn 55 levuseks ja nyt voin pelata dk:lla mutta siihenkin kyllästy. Mitä teen??
APUA!
4
227
Vastaukset
- T
Kannattaa ottaa joku helppo classi minkä levuttaa. Esim tuo paladin on aika kivuton vetästä nopeesti lvl 80. Toinen minkä oon huomannu olevan nopee levutettava on huntteri...
Koita vaan jaksaa levuttaa se yksi hahmo sinne 80 ja katsella sitten miltä peli maistuu. Oikeastaanhan koko peli alkaa vasta kun on päässyt max levelille... :)
Jos siltikään ei peli rupee maistumaan ni kannattaa sit harkita et poistaa koko paskan koneelta ja säästää rahaa johonki muuhun peliin :)- aaaaaasasasa
Kannattaa keskittää kaikki voimat ja ajan yhteen niin saa sen 80 levusen loppujen lopuksi, ei kannata edes harkita hahmon vaihtoa. Vasta sitten kun on yksi 80 levunen niin voi miettiä myös jotain muuta.
.. ja kun sisäistää wowin idean niin ei sitä jaksa enää pelata. Levuttaessa on vielä jokin tavoite, mutta 80 levulla huomaat että uudistukset valuttavat kaiken työn hukkaan viemäristä.
- Herra X
80 levunen niin mene lich king:in linnaan niin jännitystä piisaa.
- =)
Oon samaa mielt et kannattaa kekittyy yhteen hahmoon.Mut jos se tuntuu ylivoimaiselta niin pelaa huvin vuoksi vähän aikaa vaikka minipelejä kuten Battleground... . Eli pidä breikkii levutuksesta. =)
Sillee mä teen sitku kyllästyn. Sit jaksaa taas levuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251458
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!451343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka641059- 102908
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r86862Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51825Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s79753Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57723- 59665
- 34656