Salaisuus- kappale !

r.moore

Olen omituinen ihminen. Kun yksi kappale jää soimaan päähän niin se on siellä ja pysyy. Muutaman kuukauden. Kun pääsin vieroitushoidolla eroon 'Tulet aina olemaan' -kappaleesta, eiköhän tämä 'Salaisuus' nyt pidä soida useita kertoja päivässä. Samaan pääsi vuosi sitten Tapani Kansan 'Rakkautemme kuolema'. Pitäisikö minun mennä juurihoitoon :) vai analyysiin vai mihin? Onko Teillä samoja kokemuksia?

11

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika ja kahvikuppi

      Minulla soi nyt päässä Yö-yhtyeen mahtipontinen uusi kappale Parrasvalot, kestoa yli 5 minuuttia ja upea lapsikuoro. Löytyy youtubesta.
      Yö on suomalaisista suosikkiyhtyeeni.

      Jos joku Katrin laulu soi mielessä, on se yleensä esim. Lintu ja lapsi. Yksi kaikkien aikojen kauneimmista lauluista.

    • Katri-fani

      siis HELMET TAIVAAN, se soi mulla melkein jatkuvasti ja lauleskelen sitä sitten itsekin... Pidänkin siitä laulusta kyllä tosi paljon!

    • jaskan kaveri

      hyvin soi edelleen ja juuri nuo biisit kyllä eritoten. tk ei kyllä niinkään.

    • Katrinkin fani

      Mullakin aina joskus jää kappaleet soimaan. Esim. sellainen kuin Soita, jos tunnet niin on vieraillut päässä useinkin. Mutta olikohan se edes Katrin laulama juttu. Ehkei. Mutta ei kai sillä niin väliä, hyvä naisääni kuitenkin.

      • kun tunnet niin

        onkohan tuo Katrinkin fanin mainitsema kappale Tarja Lunnaksen Soita kun tunnet niin.


    • Katri Helenan fani

      Minulla soi päivät kappale ja milloin mikäkin Katri Helenan laulu. Minä laulan hänen laulujaan itsekseen. Rakastan laulamista. Katri Helenan laulut on lähellä sydäntäni. On se vaan mahtavaa, että meillä on näin lahjakas laulaja Katri Helena!

      • eeroji

        Oli ja on sellainen kappale, mikä soi sävelmänä usein mielessäni. Salaisuus on sävellyksenä myöskin upeaa musiikkia. Kännykässäni se soi tunnusmelodiana, voin suositella sitä muillekin.


      • Katri Helenan fani
        eeroji kirjoitti:

        Oli ja on sellainen kappale, mikä soi sävelmänä usein mielessäni. Salaisuus on sävellyksenä myöskin upeaa musiikkia. Kännykässäni se soi tunnusmelodiana, voin suositella sitä muillekin.

        Minulla on kännykässä herätys päivät. Aamulla saa kummasti voimaa nousemaan ylös, kun tämä kappale soi.


    • r.moore

      Katri lauloi Salaisuuden todella vastustamattomasti, kappale tehoaa aina kun sen kuulee. Se lämmittää mielen ja kuin sulattaisi jään. Minut "se saa kananlihalle". Oliko Lenni Kalle Taipaleen orkesterin vai kenen, mutta sovitus oli aivan upea. Aivan erilainen kuin levyllä, mutta silti tunnistettavissa siksi aidoksi alkuperäiseksi. Selloa soitti herksäti multi-instrumentalisti, laulaja ja lauluntekijä Osmo Ikonen. Olen nyt yöllä kelannut esitystä nauhalta useamman kerran.

      • Katri-fani 2

        oli kertakaikkisen hyvä! Katsoin ohjelman kokonaan, välillä nauraen ja välillä syvästi liikuttuen. Kaikki esiintyjät pistivät parastaan ja oli SUURI ilo nähdä mukana oma ihana suosikkini Katri Helena!! Rahaa tuli paljon hyvään tarkoitukseen. Näin voimme kaikki yhdessä rakentaa parempaa huomista maailman lapsille!! Hyvää jatkoa kaikille mukana olleille...


      • jaskan kaveri
        Katri-fani 2 kirjoitti:

        oli kertakaikkisen hyvä! Katsoin ohjelman kokonaan, välillä nauraen ja välillä syvästi liikuttuen. Kaikki esiintyjät pistivät parastaan ja oli SUURI ilo nähdä mukana oma ihana suosikkini Katri Helena!! Rahaa tuli paljon hyvään tarkoitukseen. Näin voimme kaikki yhdessä rakentaa parempaa huomista maailman lapsille!! Hyvää jatkoa kaikille mukana olleille...

        koko show oli mahtava! Ketään väheksymättä. Poimin tähän kuitenkin Katrin kohokohdat kun tällä palstalla ollaan. YLE AREENA hän on siellä muuallakin mutta 2. pätkässä klo 22min alusta Lintu ja lapsi, 1t54 min Salaisuus ja sitten 3. jaksolla tuo hieman elähtäneen näköinen ja oloinen iskelmätähti klo 22min. Mikä komedienne!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe