Oletteko koskaan kuulleet sellaisesta laulajasta kuin Anita Virta.Olen kuullut ainoastaan yhden laulun hänen esittämänään, levytetty varmaan joskus alku 70 luvulla.Kappaleen nimi on Et mennä saa.Hieno kappale,joku uusista laulajista saisi sen kyllä levyttää. Anita Virta,onko häntä olemassa enää...en edes tiedä onko se ollut taiteilijanimi.
kuka tietää
6
736
Vastaukset
- 69 v
----Oli taiteilija nimi!
- Bossa
Anita Virta elää ja voi hyvin. Aloitti jo 15 vuotiaana tanssilavakeikkailut Helsinkiläisessä Tommy Lundin bändissä. Eka levy "Et mennä saa" (1971) herätti kyllä ansaittua huomiota.
1972 Anita siirtyi aviomiehensänsä Harri Hakan kanssa kokonaan ravintolaestradeille. Lopettivat
keikkailun 1984. Anita levytti uransa aikana 10 kappaletta.- Bossa
Anita levytti 11 kappaletta.
- надежда
En tiedä tarkalleen onko tämä se kappale. kuulin itse tämän laulun joskus 73-75 vuonna . sanat oli jotenkin näin . Niin päivät kuluu verkalleen sun kanssas kohtaan huomiseen jos joskus tuntuu tää turhaa on niin kyllästyä et sä saa vaikka onkin vaikeaa suo silti pyydän et mennä saa. ei ei et saa sä mennä pois ei ei et sitä tehdä voi ei ei et saa sä mennä pos et saa mennä mun luotani pois. Mielestäni tämän kappaleen lauloi 2 tai kolmen tytön porukka
- wayfairstranger
Kyllä vain kyseessä on mainittu henkilö, sekä kappale. Jouduin lataamaan sen netistä maksua vastaan, kun ei jossain youtubessa pyöri, mutta säästänpähän sitten jossain. Tätä kappaletta on etsitty about 38 vuotta. Musa 24 löytyy. Hm, toivoisin, että joku nyt lukisi tämän, eikä joutuisi samalla tavalla venaamaan sitä itselleen. Peace!
- lukijjjaj
spotifyista löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4366347Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1253659Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?952439Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251909Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841245- 631065
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76950- 43941