Vanessalla on?
Vastaukset 6
- ???????????
Nessa, Vane....
- oolaspalmas
lempinimet tulee jostain tilanteista tai jostain muusta..ei välttämättä edes liity etunimeen..itse tunnen ihmisiä joiden lempinimiä ovat mm. jalka, tikkari, hönö, tyyne(ei ole tämän ihmisen oikea nimi), tiuhti..
mutta vanessa nimestä voisi vääntää vaikkapa; vane, vanda, vansku - Anonyymi
Oon itse vanessa niminen ja mua kutsutaan vane:ksi
- piccoliina
Lempinimet kai voivat olla melkein mitä vaan. Ei myöskään yleensä ole tarpeen räätälöidä lempinimeä, yleensä ne syntyvät itsestään. Vanessa voisi olla Vansu, Vankku, Vansku, Vanna, Vanni, Vanski, Vana, Vane, Vanu, Vasu, Nessa, Nensku tai vaikka Nasu. :)
- Emt xD
Lempinimä:
Pinsku
Venna
Aapi
Jessu
Ellu
ja on niitä vielä monia - 13-v
Bestikseni nimi on Vanessa ja kutsun häntä Vanukkaaksi.. Mutta joskus myös Venskuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53917
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64667- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli47622Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32538Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7536- 47472
- 75467
- 33435