Kun uusimmassa mesessä kirjautuu sisään 'näy offline tilassa' niin jos on musiikkiplugin päällä näkyykö kirjautuminen kuitenkin kaikille? onko kukaan testannut juttua käytännössä? edellisissä joissain meseissä nimittäin oli tämä virhe ihan oikeasti eli kirjautuminen näkyi mutta sitten vasta siirtyi näkymään offline tilaan JOS oli siis tuo musiikinkuunteluplugin päällä. en tiedä sitten että oliko tämä virhe vain jos kuunteli samaan aikaan musiikkia, vai eikö virhettä ole jos musiikkisoitin ei ole edes päällä mutta plugin kuitenkin valittuna... kokeilkaa ja kertokaa miten kävi! uusimmasta meseversiosta ei nimittäin ole kokemusta enkä löytänyt tietoa mistään.
näy offline tilassa - kirjautuminen näkyy kuitenkin?
mesettäjä___
1
877
Vastaukset
- mesemies1112
näkyy se mitä kuuntelet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1892262
- 1331859
- 361799
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231578- 1781510
- 741424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136