Pietarin pimut

Hellin kuiluttaja

17

2464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhtgh

      Prostituutio on luusereiden tapa saada seksiä. Ja tytön ja luuserin välissä on roisto, joka harjottaa ihmiskauppaa. Surullista puuhaa.

      P.S. Olen mies 53 votta

      • ammattilaisilta :)

        Mielellään sitä ammattilaisten palvelusta maksaa. Palvelun tarjoajia löytyy myös spbgirls piste ru tai putana piste cz ja sieltä Pietari.

        Oma vaimo tulee loppupeleissä kaikkein kalliiksi kun lusikoita ja kesämökkejä jaetaan. Maailman vanhimman ammatin harjoittajat kunniaan. Toki välistä vetäjiä on mutta niihän se on vaikka parturissakin, ei työntekijä työstään saa kun pienen osan hinnasta itselleen...


      • rosvo roope

        Ihan sama mistä sitä seksiä saa. Pakko sitä saada jostakin ja jos sitä saa ammattilaiselta niin mikäs sen parempaa.


      • davai davai natasha
        ammattilaisilta :) kirjoitti:

        Mielellään sitä ammattilaisten palvelusta maksaa. Palvelun tarjoajia löytyy myös spbgirls piste ru tai putana piste cz ja sieltä Pietari.

        Oma vaimo tulee loppupeleissä kaikkein kalliiksi kun lusikoita ja kesämökkejä jaetaan. Maailman vanhimman ammatin harjoittajat kunniaan. Toki välistä vetäjiä on mutta niihän se on vaikka parturissakin, ei työntekijä työstään saa kun pienen osan hinnasta itselleen...

        Oletkos sitten jo päässyt naimaan pietarilaista naista? No minkälainen oli? Saitko hyvät kyydit?


      • harasoo
        rosvo roope kirjoitti:

        Ihan sama mistä sitä seksiä saa. Pakko sitä saada jostakin ja jos sitä saa ammattilaiselta niin mikäs sen parempaa.

        tossunallaiset mollaa meittiä tosi miehiä.
        minulle maksullinen on kuin hyvä olut.
        kun tyttöystäväni ei suostu naimisiin niin käväisen muutaman kerran
        vuodessa huorissa. en petä, siihen ei liity tunnetta vaan vaihtelua.
        joka ei tätä ymmärrä ei ole tosi mies, se vaan on biologiaa.
        joka väittää että yksi nainen riittää on nössö, luuseri, ei tosimies.


      • semeikka
        harasoo kirjoitti:

        tossunallaiset mollaa meittiä tosi miehiä.
        minulle maksullinen on kuin hyvä olut.
        kun tyttöystäväni ei suostu naimisiin niin käväisen muutaman kerran
        vuodessa huorissa. en petä, siihen ei liity tunnetta vaan vaihtelua.
        joka ei tätä ymmärrä ei ole tosi mies, se vaan on biologiaa.
        joka väittää että yksi nainen riittää on nössö, luuseri, ei tosimies.

        oikein ja parempi slaavilainen näin toiminut jo 40 vuotta ja jatkaa niin kauan kun peli toimii


      • totta turiset
        semeikka kirjoitti:

        oikein ja parempi slaavilainen näin toiminut jo 40 vuotta ja jatkaa niin kauan kun peli toimii

        Mulla tuli ero suomenruotsalaisen eukon kanssa juuri siksi kun kävin tämän nalkuttajan mielestä liian paljon naisissa Virossa ja Venäjällä.

        Minkä minä mahdan sille, että niiden pillu on niin parempi kuin länsimainen ja niiltä saa kovemmat kyydit.


      • saanut olen kokea

        olen ollut naisen kanssa sängyssä, pietarissa,hatsinassa,viipurissa, primorskissa ym.. y... enkä ole koskaan maksanut seksistä,venäjän kielen osaan kyllä ja se on auttanut löytämään seuraa


      • saaneeko kysyä
        saanut olen kokea kirjoitti:

        olen ollut naisen kanssa sängyssä, pietarissa,hatsinassa,viipurissa, primorskissa ym.. y... enkä ole koskaan maksanut seksistä,venäjän kielen osaan kyllä ja se on auttanut löytämään seuraa

        Kuinkas monen venäläisen naisen kanssa olet ollut sängyssä?


      • Onnellinen : )
        totta turiset kirjoitti:

        Mulla tuli ero suomenruotsalaisen eukon kanssa juuri siksi kun kävin tämän nalkuttajan mielestä liian paljon naisissa Virossa ja Venäjällä.

        Minkä minä mahdan sille, että niiden pillu on niin parempi kuin länsimainen ja niiltä saa kovemmat kyydit.

        ei ole minun ihana venäläismieheni koskaan valittanut pimpsani laatua, niin suomalainen kuin onkin. : ) Pitäiskö sun kokeilla muitakin suomalaisia kuin viiskymppisiä juoppoja. : ) Tosin kyllä se rakkauskin vaikuttaa pimpsan laatuun. Jos päällä örisee vähemmän kiinteä suomalaismies, niin eipä siinä pimpsa paljon viitsi iloa miehelle antaa, mutta komea, lihaksikas (ja rikaskin) venäläismies saa kropan värähteleen ihan eri malliin. : )


      • you loser
        Onnellinen : ) kirjoitti:

        ei ole minun ihana venäläismieheni koskaan valittanut pimpsani laatua, niin suomalainen kuin onkin. : ) Pitäiskö sun kokeilla muitakin suomalaisia kuin viiskymppisiä juoppoja. : ) Tosin kyllä se rakkauskin vaikuttaa pimpsan laatuun. Jos päällä örisee vähemmän kiinteä suomalaismies, niin eipä siinä pimpsa paljon viitsi iloa miehelle antaa, mutta komea, lihaksikas (ja rikaskin) venäläismies saa kropan värähteleen ihan eri malliin. : )

        Ja varsinkin kun on tunnettua miten "rikkaat venäläiset" rahansa hankkivat. hahaha


      • davai priveta
        Onnellinen : ) kirjoitti:

        ei ole minun ihana venäläismieheni koskaan valittanut pimpsani laatua, niin suomalainen kuin onkin. : ) Pitäiskö sun kokeilla muitakin suomalaisia kuin viiskymppisiä juoppoja. : ) Tosin kyllä se rakkauskin vaikuttaa pimpsan laatuun. Jos päällä örisee vähemmän kiinteä suomalaismies, niin eipä siinä pimpsa paljon viitsi iloa miehelle antaa, mutta komea, lihaksikas (ja rikaskin) venäläismies saa kropan värähteleen ihan eri malliin. : )

        ahahha 90% köyhistä iivanoista onkin todella "lihaksikkaita" hahaha

        Mafia valtio se on. Lähin on Tambov mafia tai Tambovin liittouma joka toimii tuolla Pietarissa. Liekkö ukkosi kenties kyseisen ryhmän jäsen?


      • Onnellinen : )
        davai priveta kirjoitti:

        ahahha 90% köyhistä iivanoista onkin todella "lihaksikkaita" hahaha

        Mafia valtio se on. Lähin on Tambov mafia tai Tambovin liittouma joka toimii tuolla Pietarissa. Liekkö ukkosi kenties kyseisen ryhmän jäsen?

        huomannut, niin venäjän armeija tuottaa jatkuvalla syötöllä komeavartaloisia miehiä maailmalle. : ) Se kuinka hyvin armeijasta päästyään vartaloaan hoitavat on ihan heidän oma asiansa. Toiset hoitavat, toiset eivät, mutta eihän sitä tarvitse ottaa miehistä mallia ja naida kaikkea mitä liikkuu, vaan voi valita sieltä lihaksikkaamasta päästä. Eihän tämä minun oma ukkoni ole enää nuoremmasta eikä lihaksikkaammasta päästä, mutta ostamani cross traineri on pitänyt hänet kuitenkin aika timmissä kunnossa. : )

        Mitä tulee rikkauteen, niin mistä saitte päähänne, että hän olisi joku miljonääri? Ei nyt sentään! Sen verran hyvässä ammatissa on kuitenkin, että on varaa asua Pietarin keskustassa.


      • juupa duu
        Onnellinen : ) kirjoitti:

        huomannut, niin venäjän armeija tuottaa jatkuvalla syötöllä komeavartaloisia miehiä maailmalle. : ) Se kuinka hyvin armeijasta päästyään vartaloaan hoitavat on ihan heidän oma asiansa. Toiset hoitavat, toiset eivät, mutta eihän sitä tarvitse ottaa miehistä mallia ja naida kaikkea mitä liikkuu, vaan voi valita sieltä lihaksikkaamasta päästä. Eihän tämä minun oma ukkoni ole enää nuoremmasta eikä lihaksikkaammasta päästä, mutta ostamani cross traineri on pitänyt hänet kuitenkin aika timmissä kunnossa. : )

        Mitä tulee rikkauteen, niin mistä saitte päähänne, että hän olisi joku miljonääri? Ei nyt sentään! Sen verran hyvässä ammatissa on kuitenkin, että on varaa asua Pietarin keskustassa.

        Juri Budanov on varsin kaunis mies.

        Bodaajat ovat yleensä aivottomia pellejä niin Suomessa kuin Venäjällä.

        Vai että ei edes miljonääri. No jaa minulla kun noita miljoonia on perinnön ja suvun takia. Itse tykkään käydä Venäjällä niin sanotuilla "panoreissuilla".

        Vuoroin vieraissa.


      • kokennut sonni
        saaneeko kysyä kirjoitti:

        Kuinkas monen venäläisen naisen kanssa olet ollut sängyssä?

        Sadan venäläisen naisen.


      • Onnellinen : )
        juupa duu kirjoitti:

        Juri Budanov on varsin kaunis mies.

        Bodaajat ovat yleensä aivottomia pellejä niin Suomessa kuin Venäjällä.

        Vai että ei edes miljonääri. No jaa minulla kun noita miljoonia on perinnön ja suvun takia. Itse tykkään käydä Venäjällä niin sanotuilla "panoreissuilla".

        Vuoroin vieraissa.

        Venäjä tarvitsee kaikki roposet mitä suomalaismiehet sinne kantaa. : )

        Ja ei... ei ole miljonääri. : ) En tosin ole kysynyt, mutta en usko että hänen ammattikuntansa sentään miljoonia tienaa. Mutta sen verran on rahaa, että saa ruokaa pöytään ja tiketit museoihin ym. Sen suurempia vaatimuksia minulla ei ole elämän suhteen. : ) Onneksi kaikkeen ei sentään tarvitse rahaa, sillä ovesta kun astuu ulos niin ympärillä on mitä kauneimpia rakennuksia, ihania puistoja, kanavia, kauppoja, ruokailupaikkoja. Kaikki tarpeellinen muutamien kortteleiden päässä!

        JK. Bodareista en tiedä mitään : )


      • da da
        Onnellinen : ) kirjoitti:

        Venäjä tarvitsee kaikki roposet mitä suomalaismiehet sinne kantaa. : )

        Ja ei... ei ole miljonääri. : ) En tosin ole kysynyt, mutta en usko että hänen ammattikuntansa sentään miljoonia tienaa. Mutta sen verran on rahaa, että saa ruokaa pöytään ja tiketit museoihin ym. Sen suurempia vaatimuksia minulla ei ole elämän suhteen. : ) Onneksi kaikkeen ei sentään tarvitse rahaa, sillä ovesta kun astuu ulos niin ympärillä on mitä kauneimpia rakennuksia, ihania puistoja, kanavia, kauppoja, ruokailupaikkoja. Kaikki tarpeellinen muutamien kortteleiden päässä!

        JK. Bodareista en tiedä mitään : )

        Tottakai käyn. Enkä minä venäläisen naisen naimiseen rahaa tarvitse. Sen verran helppoja ovat siellä päin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe