Israeliin

Iloinen Yllätys

Matkaseuraa tarvitsee eri ikäiset miehet ja naiset kahden hengen huoneet. Matka 15.9.-22.9. Virkistymis ja parantumismatka. Tai lähde ystäväsi kanssa yhdessä! [email protected] etenkin jos olet yksinäinen tämä matka on juuri sinulle!

11

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen59v

      Onko tämä jokin järjestetty seuramatka ja minkä järjestämä on? Olisin vähän kiinnostunut.

      • Iloinen Yllätys

        Israeliin lähtö 15.9. Hki klo 6.15 Tel Aviv 10.40 pois 22.9. Tel Aviv klo 11.40 - HKI 16.25 suorat Lennot Finnair Tiberias ja Jerusalem hyvät hotellit aamiaisin ja illallisin. Kansainvälinen evankelista Ester Aili Heinonen miehensä Markun kanssa mukana joten iltaisin on kokoukset joissa Jeesus parantaa. Netti tv7 Reunalla -ohjelmasta voit tutustua henkilöön. Myös Tv Kanavalla 23 tai 76 kaapeliverkoissa näkyy Reunalla ohjelma joka alkaa ensi ma 8.2.klo 18.30 uusinta perjantaina mutta netistä Google: tv7 ja Netti tv (www.tv7.fi) näkyy ohjelmat arkistosta: ohjemasarjat ja Reunalla. Matka on Toiviomatkaesitteessä viimeinen sivu 13. ilmoittautua voi sähköpostin kautta tai iltaisin nroon 0400-868 464 Parkkinen Sirkka Olet tervetullut matkalle ja rohkeasti mukaan joukkoon joka on varmasti ikimuistettava. Vataus nainen 59 v


      • hyvillä mielin mukaa
        Iloinen Yllätys kirjoitti:

        Israeliin lähtö 15.9. Hki klo 6.15 Tel Aviv 10.40 pois 22.9. Tel Aviv klo 11.40 - HKI 16.25 suorat Lennot Finnair Tiberias ja Jerusalem hyvät hotellit aamiaisin ja illallisin. Kansainvälinen evankelista Ester Aili Heinonen miehensä Markun kanssa mukana joten iltaisin on kokoukset joissa Jeesus parantaa. Netti tv7 Reunalla -ohjelmasta voit tutustua henkilöön. Myös Tv Kanavalla 23 tai 76 kaapeliverkoissa näkyy Reunalla ohjelma joka alkaa ensi ma 8.2.klo 18.30 uusinta perjantaina mutta netistä Google: tv7 ja Netti tv (www.tv7.fi) näkyy ohjelmat arkistosta: ohjemasarjat ja Reunalla. Matka on Toiviomatkaesitteessä viimeinen sivu 13. ilmoittautua voi sähköpostin kautta tai iltaisin nroon 0400-868 464 Parkkinen Sirkka Olet tervetullut matkalle ja rohkeasti mukaan joukkoon joka on varmasti ikimuistettava. Vataus nainen 59 v

        Kiitos vastauksesta!Haluaisin vielä tietää,kuinka paljon tällainen matka tulee maksamaan?Koska olisi hyvä tietää,että uskaltaa varata tämän matkan,joka kuulostaa erittäin turvalliselta ja hienolta matkalta.Voisi turvallisin ja hyvillä mielin lähteä mukaan.Tarja


      • Iloinen Yllätys
        hyvillä mielin mukaa kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta!Haluaisin vielä tietää,kuinka paljon tällainen matka tulee maksamaan?Koska olisi hyvä tietää,että uskaltaa varata tämän matkan,joka kuulostaa erittäin turvalliselta ja hienolta matkalta.Voisi turvallisin ja hyvillä mielin lähteä mukaan.Tarja

        Matka maksaa 1195,- aamiaisin ja illallisin hyvissä hotelleissa. Matkaseuraa on jo koska ilmoittautuneita yksikseen lähtiöitä on eri ikäisiä. Yritämme laittaa kahden hengen huoneisiin naiset ja miehet omiinsa. Pariskunnat laitetaan omaan huoneeseensa. Mutta kenenkään ei tarvitse olla yksin. Jos joku haluaa nukkua yksin on 295 € lisähinta, mikä tietysti on mainittava ilmoittautuessa. Retkiä tehdään ja voi koko retkipaketinkin maksaa n. 250 € mikäli halluaa joka päivä retkelle. Yksittäisiä kokopäiväretkiä on myös mm. kuolleelle merelle missä on aina taattu aurinko ja mutakylpyjä, rikkialtaita ym. Pidämme iltaisin kokouksia rukoilemme ja keskustelemme sellaista konfrenssimuotoista. Olen itsekin ilmoittautunut mukaan. Olen ollut Israelissa toistakymmentä kertaa ja aina vaan tekee mieli uudestaan sinne. Turvallisin maa missä olen koskaan ollut ja muita maita olen matkaillut aivan riittämiin Austraaliasta Intiasta Pohjoiseen en ole laskenut maita, mutta yliveto on Israel. Pakettimatka, mutta ei normaali koska joka päivä on todella erilainen. Helsingistä lento perillä kuljetaan bussilla.


    • Matkaseuraa vaille

      Hei,
      Katsoin juuri ilmoitusta.Ja se olisi juuri kiva minulle.En haluaisi aivan yksin matkustaa,olisi kivaa,jos tulisi joku muukin mukaan.Etsisin n.40-60 v.naisten matkaseuraa.Koska olen yksinasuva,ja en uskaltaisi yksin tuntemattoman miehen kanssa matkustaa.Asun Porvoossa ja olen 56v.eritt.nuorekas ja kaikesta kiinnostunut(retkistä,nähtävyyksistä,rannalla löhöilystä ym.)terveisin Tarja p.040 9631468

      • matkustamistapa

        Hei taas,
        Siis haluaisin tietää,kuinka paljon tämä koko matka matkoineen ja hotelli yhteensä tulee maksamaan?Ja onko se ns."pakettimatka",vai pitääkö matkat ja hotelli tilata erikseen,vai kuuluuko ne samaan hintaan?Oletteko tulossa samaa matkaa ja onko muitakin tulossa?Olisi mukava tietää,ennenkuin varaan tämän matkan.Tarja


      • Iloinen yllätys
        matkustamistapa kirjoitti:

        Hei taas,
        Siis haluaisin tietää,kuinka paljon tämä koko matka matkoineen ja hotelli yhteensä tulee maksamaan?Ja onko se ns."pakettimatka",vai pitääkö matkat ja hotelli tilata erikseen,vai kuuluuko ne samaan hintaan?Oletteko tulossa samaa matkaa ja onko muitakin tulossa?Olisi mukava tietää,ennenkuin varaan tämän matkan.Tarja

        Me kaikki lähdemme Helsingin Vantaan lentoasemalta. Joakinen tulee sinne omilla kyydeillä. Hotellit puolihoidoilla 1195,- oman huoneen haluava maksaa extraa 295 €. Retkiä voi tehdä valintansa mukaan ja kokoretkipaketti maksaa 250 € meillä on paikallinen opas joka on pätevä tietävä ammattitaitoinen ym.
        Lähde ihmeessä mukaan ja ota ystäväsikin jos löytyy. Yleensä ihmiset lähtevät yksittäin harvoin on kaveria joka ajattelee samaa matkaa siitä naapurista. Mutta joskus olen itsekin saanut kaverin mukaan mutta yleensä hän ollut edelliseltä Israelin matkalta joka on tullut hyväksi ystäväksi siellä. Tällä matkalla tutustutaan uusiin ystäviin ja saadaan elinikäisiä ystäviä. Minulle on tullut muutamia ystäviä Israelin matkoilta joiden kanssa edelleenkin pidetään säännöllisesti yhteyttä ja käydään tapaamassa toisiamme muistellaan hyviä hetkiä! Lämpimästi suosittelen lähtöäsi mukaamme.


      • Iloinen Yllätys

        Voit myös ilmoittautua sähköpostios. [email protected] tai klo 19 jälk 0400-868464 puhelut nauhoitetaan. Jos ilm. säpostitse mainitse nimesi lisäksi osoitteesi täydellisenä puhelinnrosi ja ikäsi (ei ole pakollinen) Vielä ehtii mukaan


    • Anonyymi

      Moikka!! :)
      Etsin seuraa matkustamaan Israeliin tai lähi-itään. Myös Afrikka käy. Olen lentopelkoinen joten olisi mukavaa matkustaa autollasi tai lentää yhdessä :)
      Voit laittaa minulle tekstiviestiä numeroon 046 5531551
      Olen sosiaalinen, iloinen n.25-vuotias nainen.
      Pian mennään!!!

    • Anonyymi

      Hei
      Olen nainen,mukava ja luotettava.
      Voisin jakaa huoneen.
      Minkälainen matkasuunnitelma?
      T.Raija

    • Anonyymi

      Nimeni on Jessica lynch, olen kotoisin Yhdysvalloista, haluan olla kanssakäymisessä kanssasi, kirjoita minulle takaisin, jos et välitä !! [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe