Saan värinätoiminnon pois 1-ohjaimesta, mutta valikossa ei pääse säätämään 2-ohjaimen värinätoimintoa, näkyy mutta ei saa kytkettyä pois päältä.
Miten värinä pois ohjaimesta?
15
2138
Vastaukset
- höhhöö
ei saa, microsoft on vähän tuollainen.
- aaaaaaaa3
eip voi mittää!
- Miten niin??
Miten niin ei saa kytketyä päältä, itse sain ainakin kummastakin ohjaimesta värinän pois ihan normaalisti
- e345d
1. ohjaimen kyllä.
- Shitsnooper
Itse sain värinän pois seuraavalla tavalla:
Purin kapulan ja sitten revin ne "Vibraattorit" helvettiin :D
Tosin tein sen ikivanhalla ja rämällä kapulalla enkä nyt edes tajua miksi haluaisit värinän pois.- xxxxbbbbxx
kuluttaa paristoja, itsestäni todella typerä toiminto. En tajua miksi joku haluaa pitää sitä päällä.
- wwwwwwwwwe
xxxxbbbbxx kirjoitti:
kuluttaa paristoja, itsestäni todella typerä toiminto. En tajua miksi joku haluaa pitää sitä päällä.
on "hieman" järkevämpi laite, kuin tuo boksi, ei tartte ruuvailla.
- halo-
xxxxbbbbxx kirjoitti:
Kenties siksi, että esim. Halossa huomaat ensimmäisenä värinästä, että sinua ammutaan.
- Nick East
OHJAIMET PÄÄLLE JA TOIMII!
- rewaa
Tietysti on ohjaimet päällä, vaan kun ei saa pois kytkettyä.
- bokkkks
rewaa kirjoitti:
ei onnistu normitoimet boksilla xD
- JiiGee
rewaa kirjoitti:
Eli teet profiilin, esim. Kaveri ja sitten meet laittaa sieltä sen pois...mutta jos käytät guest profiilia niin sillä se ei toimi...näin ainakin meillä :D
- .-.-.-.-.-......
Ei saa värinöitä itelläni ainakaan pois 2-ohjaimesta.
- saaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Painat 2-ohjaimesta start ja teet saman kuin 1-ohjaimeella
- Anonyymi
Moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2473261
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253164No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281954Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2601650Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141366Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3781201Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501119Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73985