Saan värinätoiminnon pois 1-ohjaimesta, mutta valikossa ei pääse säätämään 2-ohjaimen värinätoimintoa, näkyy mutta ei saa kytkettyä pois päältä.
Miten värinä pois ohjaimesta?
15
2211
Vastaukset
- höhhöö
ei saa, microsoft on vähän tuollainen.
- aaaaaaaa3
eip voi mittää!
- Miten niin??
Miten niin ei saa kytketyä päältä, itse sain ainakin kummastakin ohjaimesta värinän pois ihan normaalisti
- e345d
1. ohjaimen kyllä.
- Shitsnooper
Itse sain värinän pois seuraavalla tavalla:
Purin kapulan ja sitten revin ne "Vibraattorit" helvettiin :D
Tosin tein sen ikivanhalla ja rämällä kapulalla enkä nyt edes tajua miksi haluaisit värinän pois.- xxxxbbbbxx
kuluttaa paristoja, itsestäni todella typerä toiminto. En tajua miksi joku haluaa pitää sitä päällä.
- wwwwwwwwwe
xxxxbbbbxx kirjoitti:
kuluttaa paristoja, itsestäni todella typerä toiminto. En tajua miksi joku haluaa pitää sitä päällä.
on "hieman" järkevämpi laite, kuin tuo boksi, ei tartte ruuvailla.
- halo-
xxxxbbbbxx kirjoitti:
Kenties siksi, että esim. Halossa huomaat ensimmäisenä värinästä, että sinua ammutaan.
- Nick East
OHJAIMET PÄÄLLE JA TOIMII!
- rewaa
Tietysti on ohjaimet päällä, vaan kun ei saa pois kytkettyä.
- bokkkks
rewaa kirjoitti:
ei onnistu normitoimet boksilla xD
- JiiGee
rewaa kirjoitti:
Eli teet profiilin, esim. Kaveri ja sitten meet laittaa sieltä sen pois...mutta jos käytät guest profiilia niin sillä se ei toimi...näin ainakin meillä :D
- .-.-.-.-.-......
Ei saa värinöitä itelläni ainakaan pois 2-ohjaimesta.
- saaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Painat 2-ohjaimesta start ja teet saman kuin 1-ohjaimeella
- Anonyymi
Moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662338Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.421951Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301668Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761633Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1001536Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1341263Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851263Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251166En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9972- 77969