vioista yleensä

vilkku

kuinka monelta on vilkku lopettanut toimintansa, meiltä kahdesta corolla -04/2 mallista,
olisi kuulemma maksanut 1700 € korjaus, saatiin jotain satasella,
reklamaatioiden kautta,

4

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki,

      Tätä ei nyt usko erkkikään, 1700 €

      • samaa vikaa ole.

        kyllä niin vain sanoi tojotahuollon esimies omalla paikakunallani, (tunnemme molemmat toisemme hyvin)
        kun kysyn, ohjausakseli pitää vaihtaa ja kaikki koodata sen jälkeen, aikaa pitää varata 4 tuntia.

        meillä meni jo tokkana vuonna 15 tkm lasissa, mutta kun se ei pahemmin haitannut ja lapsoset olivat vaihto-oppilaana useita vuosia autot mukanaan tietysti, emme ehtineet sitä korjaamaan.

        Myös vaihdossa kysyivät, kuinka vilkku toimii ja kun keroin, sanoivat että on kallis vika korjata.

        Kun se vaihdettiin, tuli ohjauksesta kankea ja tahmea, katsastuskin huomautti, mutta ei korjausta aikonutkaan määrätä, ihmetteli vaan.
        Kun ajettiin kymppitonni, tuli ohjauksesta hyvä, muta kauanko kestää, arvelisin että kai se on nyt onnistunut, siltä tuntuu.

        Itsekin katsoin asiaa jo takuuaikana, kun autonhuoltaja olen nuoruudessani olut ja vieläkin kaikki lähisuvun autot huollan.
        en ymmärtänyt vikaa, olisi pitänyt sitä katkaisijan paksua kiinnitysrautaa vääntää, mutta kun se ei onnistunut, en yrittänyt enempää.
        mitään vikaa ei katkaisijassa ollut, kun painoi kovaa kiinnitysrautaa , kohti ohjausakselia palautustoiminto toimi.


      • samaa vikaa ole. kirjoitti:

        kyllä niin vain sanoi tojotahuollon esimies omalla paikakunallani, (tunnemme molemmat toisemme hyvin)
        kun kysyn, ohjausakseli pitää vaihtaa ja kaikki koodata sen jälkeen, aikaa pitää varata 4 tuntia.

        meillä meni jo tokkana vuonna 15 tkm lasissa, mutta kun se ei pahemmin haitannut ja lapsoset olivat vaihto-oppilaana useita vuosia autot mukanaan tietysti, emme ehtineet sitä korjaamaan.

        Myös vaihdossa kysyivät, kuinka vilkku toimii ja kun keroin, sanoivat että on kallis vika korjata.

        Kun se vaihdettiin, tuli ohjauksesta kankea ja tahmea, katsastuskin huomautti, mutta ei korjausta aikonutkaan määrätä, ihmetteli vaan.
        Kun ajettiin kymppitonni, tuli ohjauksesta hyvä, muta kauanko kestää, arvelisin että kai se on nyt onnistunut, siltä tuntuu.

        Itsekin katsoin asiaa jo takuuaikana, kun autonhuoltaja olen nuoruudessani olut ja vieläkin kaikki lähisuvun autot huollan.
        en ymmärtänyt vikaa, olisi pitänyt sitä katkaisijan paksua kiinnitysrautaa vääntää, mutta kun se ei onnistunut, en yrittänyt enempää.
        mitään vikaa ei katkaisijassa ollut, kun painoi kovaa kiinnitysrautaa , kohti ohjausakselia palautustoiminto toimi.

        muuten on se oikea nimimerkkikin, vaika sitä en käytä.


      • vilkku,
        ErkkiSi kirjoitti:

        muuten on se oikea nimimerkkikin, vaika sitä en käytä.

        ihme kun ei ole muilta ongelmia vilkussa,
        olisin vain antanut tekstin reklamaatioon, joka toimii.

        ja sit` autokauppaan ostaman nuorimmalle tyttärelle tojotaa, täyttää ensikuussa 18v.

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe