kuinka monelta on vilkku lopettanut toimintansa, meiltä kahdesta corolla -04/2 mallista,
olisi kuulemma maksanut 1700 € korjaus, saatiin jotain satasella,
reklamaatioiden kautta,
vioista yleensä
4
463
Vastaukset
- Erkki,
Tätä ei nyt usko erkkikään, 1700 €
- samaa vikaa ole.
kyllä niin vain sanoi tojotahuollon esimies omalla paikakunallani, (tunnemme molemmat toisemme hyvin)
kun kysyn, ohjausakseli pitää vaihtaa ja kaikki koodata sen jälkeen, aikaa pitää varata 4 tuntia.
meillä meni jo tokkana vuonna 15 tkm lasissa, mutta kun se ei pahemmin haitannut ja lapsoset olivat vaihto-oppilaana useita vuosia autot mukanaan tietysti, emme ehtineet sitä korjaamaan.
Myös vaihdossa kysyivät, kuinka vilkku toimii ja kun keroin, sanoivat että on kallis vika korjata.
Kun se vaihdettiin, tuli ohjauksesta kankea ja tahmea, katsastuskin huomautti, mutta ei korjausta aikonutkaan määrätä, ihmetteli vaan.
Kun ajettiin kymppitonni, tuli ohjauksesta hyvä, muta kauanko kestää, arvelisin että kai se on nyt onnistunut, siltä tuntuu.
Itsekin katsoin asiaa jo takuuaikana, kun autonhuoltaja olen nuoruudessani olut ja vieläkin kaikki lähisuvun autot huollan.
en ymmärtänyt vikaa, olisi pitänyt sitä katkaisijan paksua kiinnitysrautaa vääntää, mutta kun se ei onnistunut, en yrittänyt enempää.
mitään vikaa ei katkaisijassa ollut, kun painoi kovaa kiinnitysrautaa , kohti ohjausakselia palautustoiminto toimi. samaa vikaa ole. kirjoitti:
kyllä niin vain sanoi tojotahuollon esimies omalla paikakunallani, (tunnemme molemmat toisemme hyvin)
kun kysyn, ohjausakseli pitää vaihtaa ja kaikki koodata sen jälkeen, aikaa pitää varata 4 tuntia.
meillä meni jo tokkana vuonna 15 tkm lasissa, mutta kun se ei pahemmin haitannut ja lapsoset olivat vaihto-oppilaana useita vuosia autot mukanaan tietysti, emme ehtineet sitä korjaamaan.
Myös vaihdossa kysyivät, kuinka vilkku toimii ja kun keroin, sanoivat että on kallis vika korjata.
Kun se vaihdettiin, tuli ohjauksesta kankea ja tahmea, katsastuskin huomautti, mutta ei korjausta aikonutkaan määrätä, ihmetteli vaan.
Kun ajettiin kymppitonni, tuli ohjauksesta hyvä, muta kauanko kestää, arvelisin että kai se on nyt onnistunut, siltä tuntuu.
Itsekin katsoin asiaa jo takuuaikana, kun autonhuoltaja olen nuoruudessani olut ja vieläkin kaikki lähisuvun autot huollan.
en ymmärtänyt vikaa, olisi pitänyt sitä katkaisijan paksua kiinnitysrautaa vääntää, mutta kun se ei onnistunut, en yrittänyt enempää.
mitään vikaa ei katkaisijassa ollut, kun painoi kovaa kiinnitysrautaa , kohti ohjausakselia palautustoiminto toimi.muuten on se oikea nimimerkkikin, vaika sitä en käytä.
- vilkku,
ErkkiSi kirjoitti:
muuten on se oikea nimimerkkikin, vaika sitä en käytä.
ihme kun ei ole muilta ongelmia vilkussa,
olisin vain antanut tekstin reklamaatioon, joka toimii.
ja sit` autokauppaan ostaman nuorimmalle tyttärelle tojotaa, täyttää ensikuussa 18v.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483