Tarvitsen kannettavan peruskäyttöön (netti, tekstien kirjoittaminen, leffojen katselu, kuvien katselu yms.) ja löysinkin yhden josta pidän. Mutta koska en tajua kannettavista pätkän vertaa, kysynkin siis viisaampien mielipidettä, onko tämä kannettava hyvä?
http://www.samsung.com/fi/consumer/computer-peripherals/notebook/laptop/NP-X520-JB01SE/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=features
Ostan kannettavan ensi viikolla, joten jos saan pikaisia vastauksia niin valtavat kiitokset =)
Samsung X520 - kannattaako ostaa?
3
626
Vastaukset 3
-ja löysinkin yhden josta pidän- :) nätti ulkomuoto riittää? :)
nojoo, eipä tuo pahalta näyttänyt kun katsoin tiedot. vertaile saman hintaluokan muita koneita, en ole oikein kärryillä läppäreistä. on siinä kuitenkin intelin core 2 duo prossu ja kunnon ddr3 muistit. näyttis taisi olla integroitu mutta eiköhän näillä nykyisillä pyöri leffatkin ihan hyvin. ja kiintolevytilaakin on kohtuullisesti ja akun kestoa.
toivottavasti m-kar tai dr xyz vastaa sulle koska mielestäni he tietävät paremmin noista läppäreistä kuin minä.- -Siantuntija
Seuraava Läppärini on Samsung X520 mutta jos Fujitsuni kestää vielä vuosia, varmaankin silloin on jo uudet mallit, mutta se on kuitenkin Samsung minkä hankin.
Tuossa mallissa on uusin Intelin tekniikka, joka on tällähetkellä parasta mitä Läppäriin saa.- olgust
Olen itsekin suunnitellut konetta, jossa olisi pitkä käyttöaika. Huonona puolena niissä on vain heikkotehoinen prosessori (Noin 1,3). Tämä heikkous (?) on esimerkiksi ASUSin ja ACERin pitkäkestoiseksi mainituissa malleissa (ASUSista puuttu lisäksi dvd-asema). Kysymysmerkin pistin sanan heikkous perään siksi. etten tiedä rajoittaako tämä muita malleja huonompi prosessoriteho enää ainakaan mainittavasti juurikaan mitään käyttöä. Tässä SAMSUNGissakin näyttää olevan prosessori samaa tasoa kuin muissakin akunkestollaan ylpeilevissä malleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123840
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.26821Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s39721- 39705
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?47630Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67558Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57555- 76537
- 34525
- 63506