fuck all the christians

godcankissmyballs

Taas tuli todistettua miten kristinusko on sellainen uskonto joka ei ollenkaan hyväksy muita uskon näkemyksiä. Pitää tunkea joka paikkaan levittämään sanaa jostakin "Jumalasta" ja "Jeesuksesta". Ei se kielettyä ole, ärsyttävää kyllä. Mutta tällä foorumilla sen tulisi olla kielettyä ellei se liity teknisesti itse aiheeseen (eli muulla tavalla kuin saarnalla siitä että on "väärällä polulla" tai että on hukannut "Jeesuksen" paskapuheita). Täten ilmoitan jättäväni tämän sivuston ja siirryn muualle koska täällä ei selvästikkään ovi enää aiheesta keskustella vapaasti ilman että tulee paskaa niskaan. Onneksi olkoon kristityt. Olette taas onnistunut "ristiretkessänne" ja tältäkin sivustolta karkottanut vapaan ajattelun mahodllisuuden. Lillukaa harhoisanne ja kuvitelmissanne rauhassa. Täten myöskin ilmoitan Satanisteille täällä että älkää enää vaivautuko täällä keskustelemaan koska se on miltei sivistyneesti mahdotonta. Tiedän että minun on vähän tekopyhää sanoa noin koska itsekkin tässä on osoitan sivistymättömyyden merkkejä mutta samalla myös merkkejä siitä että olen/olemme ärsyyntyneitä siitä että tätä sivustoa ei valvota kunnolla eikä semmosia sarnaajia poisteta täältä jotka yrittävät tahallaan provosoida vihaa ja lietsontaa täällä. Että onneksi olkoon vaan.

3

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dorotea.X

      on todella vaikeaa. Sitä eivät aina osaa kristityt eivätkä muidenkaan näkemysten edustajat. Sen vuoksi on surullista, jos pakenet täältä etkä anna kenellekään mahdollisuutta opetella keskustelemaan.

      • kristuksessa!

        VOITTO!


    • itse toivoisin nimenomaan asiallista keskustelua ja sitä että pysyteltäisiin mahdollisimman paljon kunkin keskustelun teemassa. Se on tietysti välillä vaikeaa jos johonkin alueelle tulee "haasteita" keskustelulle. Tätä tapahtuu minun näkemykseni mukaan valitettavasti molemmin puolin (tai oikeammin joka puolelta). Tiedän että on paljon keskustelijoita jotka "tunkevat" alueille ilman tarkoitustakaan puhua sen aiheen teemasta vaan "tyrkyttää" omaa näkemystään. Hienoa olisi jos keskustelu voisi muuttua rakentavammaksi. Teknisesti tämäkään kommentti ei tietysti kuulu tämän ryhmän sisälle mutta toisaalta tuossa kuitenkin puhuttiin myös minusta kun viitattiin kaikkiin kristittyihin joten kai olen kuitenkin oikeassa paikassa kommenttini kanssa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe