Eli voisivatko Itellan ajossa olevat kuskit avautua siitä että mikä on kaikkein eniten hanurista oleva purkupaikka/missä taasen hommaa toimii...
Ja lisäksi olisi mielenkiintoista tietää että mistä paikasta löytyy paras/mulkuin lastausporukka>/lastaaja...
T: Itellan trukkikuski...
Ihan vaan mielenkiinnosta
kyselen...
4
1335
Vastaukset
- postmann
moi itellan trukkikuski.kyl se on suvereenisti paras purkupaikka missä sä oot trukin ratis.
- purkaaja
olen purkautunut monta kertaa itellan trukkikuskiin,kyllä se on paras purkupaikka........
- ppv kuski
on yks vanhempi ukko aivan hullu. saanut kuulemma ainakin kaks kertaa turpaansakkin kuskeilta.Ollut visiin vuosikausia ellei kymmeniä postilla töissä. Muualla on homma toiminut, ei valittamista
- edellinen
lokella ei juuri suomea kuule mutta hommansa neki (yleensä) hoitaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873513Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 543012
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle562404Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122