Oon miettiny mikä ois helpoin classi levuttaa oisko se paladin vai druid vai joku muu (hunteria ei lasketa)
Helppo levutus
9
962
Vastaukset
- tänään
pla ja druid on hyviä jos vaan osaa pelata muissa sit warlock
- ,,.,.,.
Pala on erittäin nopee ja helppo levuttaa, aika pitkälle homma toimii parin napin painamisella =D ei edes tarvi keskittyä...
- WoW; ittaja
,,.,.,. kirjoitti:
Pala on erittäin nopee ja helppo levuttaa, aika pitkälle homma toimii parin napin painamisella =D ei edes tarvi keskittyä...
Jos olet alokas WoWissa niin parhaaksi ensinmäiseksi hahmoksi suosittelen Human Paladinia tai Night Elf Druidia ,Sillä Paladinit ovat helppo hahmoluokka aloittelioille sillä niilä on yksinkertaista pelata,ja kun Human classilla on vielä 10% exp.Ja sillä voi myös olla Melee dps;sänä ja healer;ina.Ja yksi iso plussa on,että paladiinit saavat ratsut melkein ilmaiseksi.Myös druidi on alussa helppo pelattava,ja sillä pystyy olemaan Tank,Healer,Melee dps ja Range dps.Ja myöhemmissä leveleissä druidi pystyy muuttumaan tietyiksi eläimiksi.
- asfadsasdsadasd
WoW; ittaja kirjoitti:
Jos olet alokas WoWissa niin parhaaksi ensinmäiseksi hahmoksi suosittelen Human Paladinia tai Night Elf Druidia ,Sillä Paladinit ovat helppo hahmoluokka aloittelioille sillä niilä on yksinkertaista pelata,ja kun Human classilla on vielä 10% exp.Ja sillä voi myös olla Melee dps;sänä ja healer;ina.Ja yksi iso plussa on,että paladiinit saavat ratsut melkein ilmaiseksi.Myös druidi on alussa helppo pelattava,ja sillä pystyy olemaan Tank,Healer,Melee dps ja Range dps.Ja myöhemmissä leveleissä druidi pystyy muuttumaan tietyiksi eläimiksi.
Human classilla on vielä 10% exp???
1. Human ei ole classi se on rotu (Race)
2. Humaneilla EI TODELLAKAAN ole 10% nopeampi xp.
kyllä naitä vatejakin löytyy. - j.aa.
asfadsasdsadasd kirjoitti:
Human classilla on vielä 10% exp???
1. Human ei ole classi se on rotu (Race)
2. Humaneilla EI TODELLAKAAN ole 10% nopeampi xp.
kyllä naitä vatejakin löytyy.kaiken lisäksi alliance suckaa lvl 80 roflmao
- 76767
j.aa. kirjoitti:
kaiken lisäksi alliance suckaa lvl 80 roflmao
Juu eli suosittelen lämpimästi kahden napin paladinia ;)
- Falader
76767 kirjoitti:
Juu eli suosittelen lämpimästi kahden napin paladinia ;)
On siis 10% enemmän reputationia, ei expaa ;). Ja btw alkaa vähän pännimään nämä urpot jotka tulevat huutelemaan allut/hordet on perseestä..
- wowittaja
human paladin on hyvä alo! mulla warlock ei ny niin hyvä
- enacra
Arcane mage ^^ hehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438