Helppo levutus

Levuttaja

Oon miettiny mikä ois helpoin classi levuttaa oisko se paladin vai druid vai joku muu (hunteria ei lasketa)

9

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään

      pla ja druid on hyviä jos vaan osaa pelata muissa sit warlock

      • ,,.,.,.

        Pala on erittäin nopee ja helppo levuttaa, aika pitkälle homma toimii parin napin painamisella =D ei edes tarvi keskittyä...


      • WoW; ittaja
        ,,.,.,. kirjoitti:

        Pala on erittäin nopee ja helppo levuttaa, aika pitkälle homma toimii parin napin painamisella =D ei edes tarvi keskittyä...

        Jos olet alokas WoWissa niin parhaaksi ensinmäiseksi hahmoksi suosittelen Human Paladinia tai Night Elf Druidia ,Sillä Paladinit ovat helppo hahmoluokka aloittelioille sillä niilä on yksinkertaista pelata,ja kun Human classilla on vielä 10% exp.Ja sillä voi myös olla Melee dps;sänä ja healer;ina.Ja yksi iso plussa on,että paladiinit saavat ratsut melkein ilmaiseksi.Myös druidi on alussa helppo pelattava,ja sillä pystyy olemaan Tank,Healer,Melee dps ja Range dps.Ja myöhemmissä leveleissä druidi pystyy muuttumaan tietyiksi eläimiksi.


      • asfadsasdsadasd
        WoW; ittaja kirjoitti:

        Jos olet alokas WoWissa niin parhaaksi ensinmäiseksi hahmoksi suosittelen Human Paladinia tai Night Elf Druidia ,Sillä Paladinit ovat helppo hahmoluokka aloittelioille sillä niilä on yksinkertaista pelata,ja kun Human classilla on vielä 10% exp.Ja sillä voi myös olla Melee dps;sänä ja healer;ina.Ja yksi iso plussa on,että paladiinit saavat ratsut melkein ilmaiseksi.Myös druidi on alussa helppo pelattava,ja sillä pystyy olemaan Tank,Healer,Melee dps ja Range dps.Ja myöhemmissä leveleissä druidi pystyy muuttumaan tietyiksi eläimiksi.

        Human classilla on vielä 10% exp???
        1. Human ei ole classi se on rotu (Race)
        2. Humaneilla EI TODELLAKAAN ole 10% nopeampi xp.


        kyllä naitä vatejakin löytyy.


      • j.aa.
        asfadsasdsadasd kirjoitti:

        Human classilla on vielä 10% exp???
        1. Human ei ole classi se on rotu (Race)
        2. Humaneilla EI TODELLAKAAN ole 10% nopeampi xp.


        kyllä naitä vatejakin löytyy.

        kaiken lisäksi alliance suckaa lvl 80 roflmao


      • 76767
        j.aa. kirjoitti:

        kaiken lisäksi alliance suckaa lvl 80 roflmao

        Juu eli suosittelen lämpimästi kahden napin paladinia ;)


      • Falader
        76767 kirjoitti:

        Juu eli suosittelen lämpimästi kahden napin paladinia ;)

        On siis 10% enemmän reputationia, ei expaa ;). Ja btw alkaa vähän pännimään nämä urpot jotka tulevat huutelemaan allut/hordet on perseestä..


    • wowittaja

      human paladin on hyvä alo! mulla warlock ei ny niin hyvä

    • enacra

      Arcane mage ^^ hehe

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe