Minkälainen on tietääkö kukaan? Halvempaa / kalliimpaa kun suomessa, miten paljon?
Puolan hintataso
4
1007
Vastaukset
- Auchan
Tässä esim. Auchan-tavaratavaloketjun mainoslehti: http://www.auchan.pl/promocje-auchan.html - saat käsityksen perushinnoista (4 zlotya = 1euro).
Sitäkin edullisempia ovat palvelut (taksit, kampaajat, optikot, ravintolat jne). - Saldo-Ellu
Ymmärrät varmaan, ettei kysymykseesi ole yhtä tyhjentävää vastausta, riippuu siitä minne menet ja mitä olet tekemässä. Yleisesti ottaen eläminen on kyllä halvempaa, edelleenkin. Jos olet menossa Varsovaan ja liikut enimmäkseen huippumerkkejä myyvissä liikkeissä ja turistien suosimissa paikoissa, vanhassakaupungissa ja esim. Nowy Swiat-kadun lähettyvillä kohtaat varmasti meikäläisenoloista hintatasoa, mutta tilanne muuttuu hieman syrjemmällä. Olennaisesti tilanne muuttuu pienemmissä kaupungeissa turistirysien ulkopuolella, jos sellaisia on, omien kokemustemme mukaan karkeasti ottaen puolet saa meikäläisistä hinnoista pudottaa pois. Myönnettäköön, ettei shoppailu ole meille se pääasia. Eli markkinalait toimivat Puolassa, uskon kyllä että yllätyt iloisesti varsinkin jos hieman näet vaivaa tarvitsemasi etsiskelyssä.
Kyllä esim. Krakovassa viime kesänä ravintolassa syöminen/juominen ja ruokakaupoissa käynti oli paljon edullisempaa kuin Suomessa. Lisäksi ravintoloiden annokset olivat tuoreita, runsaita ja hyvänmakuisia. Ostimme itse lähikaupasta aamiaistarpeet ja viiniä, parillakymmenellä eurolla sai kaksi kassillista syötävää ja juotavaa. Jos olisi ollut intoa valmistaa itse ruokansakin, kaupan palvelutiski oli todella monipuolinen ja upea.
- 19+19
Esim. Gdanskin turistialueella viiden hengen täydet ruokailut (alku-, pää- ja jälkiruuat, juomat ja kahvit) oli yhteensä noin 55 euroa. Ja tämä siis turistialueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882