Team Fortress 2, Steam-ongelma

No voi jee...

Eli kun menen TF2:ssa hahmon hallinta ja asetukset, näyttää "Varustelasti ei saatavilla - Steamiin ei voitu muodostaa yhteyttä" tai jtn. sinnepäin. Mitenhän tämän saisi korjattua? Eli siis käsitykseni mukaan en voi saada uusia aseita/kykyjä hahmoilleni tällä hetkellä :S

6

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfds

oot varmaa offlines steamis ,laita se onlineen

• vailll

Kaksi asiaa:

1. Tuo vika johtuu servusta yleensä. Sillon ku mulla tulee tuo ongelma niin kaikilla samalla servulla olevilla on sama ongelma. Korjaantuu muuten itsestään.
      2. Vaihda Steam englanniksi nii saat heittää errorit vaan googlee ni löytyy vastaukset.

kiitos ja kuittaus

• Repairs

Mun ongelma: Meen TF2 johki servuu, nii sit tulee joku Hl2 exe tuote on suljettava.. lähetä microsoftille virheraportti. Mikä vittu ongelmana? Tulee jopa palomuuri poissa kanssa.

• pwas

Joo eli kun meen TF2 muuten toimii mutta ei oo internet yhteyttä eli ei pääse pelaan ei ees harjotuksiin tai mihinkään.Jos joku tietää miten sen saa korjattua ni laittaa tänne vaa

• helppii?

minulla taas on ongelma, että en pysty pelaamaan sitä ollenkaan. rekisteröidyin juuri steamiin, olen vahvistanut sähköpostiosoitteen ja ladannut steamin koneelleni. Silti, kun yritän pelata sitä se vain valittaa: Onko sinulla Steam? Sinun on asennettava Steam ennen kuin voit saada kohteen Team Fortress 2. Asennutin Steamin, mutta kun painan "Kyllä minulla on steam (avaa steam)" ei tapahdu mitään

• apua tarvitseva

mä meen tf niin se ei aukee mitä voin tehä????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6725
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6493
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6282
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      362
      4083
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2482
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2399
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      44
      2126
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      134
      1492
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1442
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe