No nyt kun sekin otettiin pois täältä meiltä köyhiltä,entä se sossun puoli minkä se sitten siirtyy.Tästähän
voisi tehdä nuorille kokkoontumispaikan, olisivat räkimässä siellä eikä tuossa kaupan oven pielessä.
Kamppulan
19
471
Vastaukset
- niin mekin
ette tarvii mitään erityiskohtelua kamppulassa. samaan jonoon meijän muitten kans mars
- 6htk
entä se sossun puoli ?Pysykää kaukana jos sossun puolella häärää Anneli ja sekä susanne Forsblom.Ainiskin Susanne kirjailee mitä sattuu ihan omia mielikuvituksia joilla ei totuuden kanssa ole mitään tekemistä.
- Ei ainakaan
Ole mitään tekemistä sossun kanssa ollut ikinä,ihan sama vaihka sellaita ei olisi olemassakaan,senverran
tiedän että sellainen on olemassa ja sieltä haetaan apua kun tarvitsee. - Nämä naiset
Siskoksia,kun oli vain yksi sukunimi,tuntuu ihmeeliseltä jos siskokset on samassa työpaikassa.
- kui myös
Nämä naiset kirjoitti:
Siskoksia,kun oli vain yksi sukunimi,tuntuu ihmeeliseltä jos siskokset on samassa työpaikassa.
Tainnut edehdyksessä jäädä Annelin sukunimi pois.
Ja jos apua haluaa niin sossuun tuskin kannattaa mennä. - Mistä sitä
kui myös kirjoitti:
Tainnut edehdyksessä jäädä Annelin sukunimi pois.
Ja jos apua haluaa niin sossuun tuskin kannattaa mennä.Apua sitten voi hakea jos tarttee, olen monen pummin kuullu sanovan pitää mennä sossuun rahaa
pokaamaan kun kaikki on loppu,eikä saa röökiä eikä kaljaa. - rallati daa
Ei ainakaan kirjoitti:
Ole mitään tekemistä sossun kanssa ollut ikinä,ihan sama vaihka sellaita ei olisi olemassakaan,senverran
tiedän että sellainen on olemassa ja sieltä haetaan apua kun tarvitsee.juu ei muuta,kun rapulassa tuonne apua löytyy sen verran jottei janoon kuole.Muuta todellista apua ei sossu osaakkaan antaa.
Mitä jos tulisi kriisitilanne kun ei ole ammattitaitoista väkeä paikkakunnalla. - sos ammattilainen
rallati daa kirjoitti:
juu ei muuta,kun rapulassa tuonne apua löytyy sen verran jottei janoon kuole.Muuta todellista apua ei sossu osaakkaan antaa.
Mitä jos tulisi kriisitilanne kun ei ole ammattitaitoista väkeä paikkakunnalla.Kyllä sosiaalialan ammattilaisia Porvoosta löytyy, mutta kun sosiaalivirkailioita on nyt jo liikaa, niin osaamattomien pariin ei voida ammattilaisia työllistää. Olenhan minäkin työtön työnhakija ja laajasti koulutettu.
- ilman sossua!
On se nyt helvetti että ihmiset ramppaa sossussa eikä VIITSI tehdä töitä! Haistakaa paska ja menkää töihin!
- Sossusta
Hakeminen on monelle helponpaa kuin työteko,kyllä hyvin huomaa koska on ollut joku rahapäivä näillä pummeilla ei olla köyhiä eikä kipeitä,senkun kuljetaan kaljalaatikot käsissä,ja ollaan niin onnelisia,niiden olo
on silloin yhtenä päivänä varmaan parempi kuin monella miljonäärillä,sitten kaiken lisäksi päästään vielä
ambulansilla ensiapuun. - ottaa aivoon
Sossusta kirjoitti:
Hakeminen on monelle helponpaa kuin työteko,kyllä hyvin huomaa koska on ollut joku rahapäivä näillä pummeilla ei olla köyhiä eikä kipeitä,senkun kuljetaan kaljalaatikot käsissä,ja ollaan niin onnelisia,niiden olo
on silloin yhtenä päivänä varmaan parempi kuin monella miljonäärillä,sitten kaiken lisäksi päästään vielä
ambulansilla ensiapuun.Mä paahdan töissä, työmatka 160 km/pvä ja toiset vaan vetää lonkkaa ja dokaa mun hankkimia rahoja. Ei tää nyt ihan oikein mee. Voisinhan minäkin sanoo ettei oo töitä kotikulmilla... Noi juopot vois oikeesti jättää elättämättä.
- Luulen
ottaa aivoon kirjoitti:
Mä paahdan töissä, työmatka 160 km/pvä ja toiset vaan vetää lonkkaa ja dokaa mun hankkimia rahoja. Ei tää nyt ihan oikein mee. Voisinhan minäkin sanoo ettei oo töitä kotikulmilla... Noi juopot vois oikeesti jättää elättämättä.
Että monella jopolla on paljon helpompi elämä kuin meillä työssäkäyvillä,ei tarvi huolehtia kuin siitä
että päivän kaljakiintiö tulee täysi. - meille*
Luulen kirjoitti:
Että monella jopolla on paljon helpompi elämä kuin meillä työssäkäyvillä,ei tarvi huolehtia kuin siitä
että päivän kaljakiintiö tulee täysi.Yritetään pitää kiinni rahoistamme.
- Juopoille vain
Sossusta kirjoitti:
ambulansilla ensiapuun.mutta jos todellista apua tarvii menee tantoilla sormi suuhun.
Lapsiperheiden on turha apua pyytää sitä ei saa. - Apua sinä
Juopoille vain kirjoitti:
mutta jos todellista apua tarvii menee tantoilla sormi suuhun.
Lapsiperheiden on turha apua pyytää sitä ei saa.Olet sitten pyytänyt,jota eivät ole pystyneet antamaan.
- kaukana sossuista
Apua sinä kirjoitti:
Olet sitten pyytänyt,jota eivät ole pystyneet antamaan.
Asioita vääristellään ja jopa aiheutetaan tahallista korvaamatonta vahinkoa.Sosiaalipuolella häärää kenties ammattitaidotonta sakkia ja onkohan heidän esimiehetkään ajantasalla nykyisistä laista.
- Kerrotietosi
Olen rakennusalan huippuammattilainen, mutta laittomasti irtisanottu. Osan myös taloushallintoa ja kiinteistöalaa sekä olen vaikuttanut Porvoossa ympäristötehtävien kehittämisessä. Olen ikäni tehnyt töitä. Jos kerran haluat minun tulevan töihin , katson työsuhteen solmitun. Olen raitis ja minulla on terveelliset elämäntavat.- Minulla on kolme tutkintoa ja pystyn tulemaan työhön heti. Ota yhteys WSOY-talossa sijaitsevaan Työvoimanpalvelukeskukseen , he kyllä tuntevat Mr. Uusiokeskuksen.
- töihin mielellään
Kerrotietosi kirjoitti:
Olen rakennusalan huippuammattilainen, mutta laittomasti irtisanottu. Osan myös taloushallintoa ja kiinteistöalaa sekä olen vaikuttanut Porvoossa ympäristötehtävien kehittämisessä. Olen ikäni tehnyt töitä. Jos kerran haluat minun tulevan töihin , katson työsuhteen solmitun. Olen raitis ja minulla on terveelliset elämäntavat.- Minulla on kolme tutkintoa ja pystyn tulemaan työhön heti. Ota yhteys WSOY-talossa sijaitsevaan Työvoimanpalvelukeskukseen , he kyllä tuntevat Mr. Uusiokeskuksen.
Tulen myös töihin. Minulla on 4 ammattia, 6kpl tutkintokortteja, sekä B-ajokortti.
Tarjoatko töitä? Minut löytää kortistosta.
- Anonyymi
Porvoon sossulla ei ole minkäänlaista ammatti taitoa eikä esimiehelläkään taida olla!
vielä roskempaa sakkia kuin avun hakijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067