Halutaan vuokrata Lappeenrannan keskustan lähettyviltä yksiö tai kaksio kahdelle työssäkäyvälle ihmiselle. vuokra max 600e. Parveke plussaa. Vuokra-aika olisi toukokuun lopusta elokuun loppuun. (katselin vuokraus sivustoja ja siellä suurimmassa osassa sanottiin että vähimmäis vuokra-aika olisi vuoden. ja me asuttaisiin vain 3 kk. töiden takia Lappeenrannassa) Emme tupakoi, emmekä omista lemmikkejä.
Ei muutakuin vuokranantajat laittamaan postia minulle. :)
Lappeenranta
4
1219
Vastaukset
- santtulukkanen
Sain itse juuri kaksion noin 5 km(ei nyt ihan lähettyvillä) päästä keskustasta. Muutan kesätöihin Raumalle. Vuokra 582euroa ja 54,5 neliömetriä pinta-alaa sekä parveke. Olisi mahdollista vuokrata se teille 1.6-31.8 välillä. Laita mailia jos kiinnostuitte.
[email protected] - tuleva DI
Opiskelen Lpr:n yliopistossa ja lähden kesätöihin muualle. Minulla olisi vuokrattavana erittäin hyväkuntoinen, siisti, pankin omistama, kalustettu yksiö, n. 35 m2 Sammonlahden/Skinnarilan kaupunginosassa. Asunto olisi vapaa toukokuun lopusta elokuun loppuun. Oletteko vielä asuntoa vailla? Vuokrahinnasta voidaan sopia jos saan tiedon, kiinnostaisiko asunto.
- annesirkku
Meillä vapautuu toukokuun lopussa 31,5 m2 yksiö, lähellä Lappeenrannan Teknillistä Yliopistoa. Vähän aikaa sitten kokonaan remontoitu, kylppäri uusittu, huoneiden kaikki pinnat uudet ja hyvällä maulla valitut. Tyylikäs asunto, kiva pohjaratkaisu, erillinen vaatehuone, iso lasitettu parveke, kolmas ja ylin kerros (ei kukaan kopise yläkerrassa!) Vuokra kalustamattomana 410 e/kk vesi 14 e/hlö, vuokravakuus 500e ja kalustettuna 590 e. Palvelut lähellä. Skinnarila Orioninkatu 3, Lappeenranta. Mailaa [email protected] tai soita 040 778 3529 (Anne)
- anne m
Joko löysitte kesäksi asunnon Lappeenrannasta?
Meillä olisi erittäin tyylikäs yksiö ,isolla lasitetulla parvekkeella. Vuokra kalustettuna 550 e ja kalustamatta 410 vesi 15 e /hlö.
T Anne (040 778 3529)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733