Hieno juttu nuo

hieno päivä

Lahden mp-messut monen vuoden tauon ja tirkän odottelun jälkeen päätimme lähteä MP-messuille. Tosi upea tunnelma ja pääsi tutustumaan uusiin malleihin sekä varusteisiin. Pääsi hyvin keskustelemaan myyjien kannsa kanssa ja sai hyviä vinkkejä. Syöminenkin oli järjestetty ja edullista.Päivä menikin oikein rattoisasti kun käveli edestakaisin kaikkien kolmen hallin läpi. Kaikinpuolin onnistunut käynti ja päivä. Mitän lopullista pyörän hankintapäätöstä en tänään tehnyt. Ensi vuonna uudestaan Lahteen.

8

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyyntynyt

      Kaikkea muuta kuin hienot. Järjestelyt oli kaikkea muuta. Helsingissä käynyt kahtena vuonna ja AINA päässyt sisään auton saanu parkkiin. Nyt oli turha toivo mennä autolla edes lähelle messualuetta saatika PÄÄSTÄ SISÄLLE. Olis pitäny odottaa yli 1,5h lipun ostoon. Sen lisäksi sisällä kuulemma sellanen ryysis ettei päässyt liikkumaan. Siispä ihan tyhjä reissu jäi tänä vuonna messut väliin ja lahti SAA ISON MIINUKSEN näiden messujen järjestämisestä.

      • hieno päivä

        vastaa...Messut oli Katastrooffi. Lähdimme kaverin Kanssa Helsingistä aaumulla ja pääsimme kyllä sisään. Mutta kolmen hallin näyttely alue yhdisti vain yksi kapea kulkuväylä. Lipunmyyntipsteen jälkeen tyssäsi liikkuminen täysin. Mitään ei näyhty ja ainoa moottoripyörä mihin kompastuimme oli nähtävästi Hondan näyttelyaleue joka oli täysin tukkiintunut seuraavaan halliin pyrkiville. Yhdyskäytävään jäänneet olivat motissa eivätkä enää päässeet kumpaakaan halliin. Emme edes päässeet ulos kun massat niin tiiviit. Sulkivat turhan myöhään ovet sillä pullonkaula oli jo tukossa. Lapsia ja vauvoja pidettiin käsillä ilmassa etteivät litistyisi. Näytelyasettajilla ja henkilökunnalla paniikin ilme ja mikään ei ollut kontrollissa. Pieni tulipalo ja suuronnettomuus oli ollut edessä. Parin tunnin jälkeen viimeiset sissän tulleet tahjusivat lähteä ulos ja niin mekin pääsimme liikkumaan ulko ovelle. Ainoa standi mihin pääsimme tutustumaan oli metrilaku myyntipiste. Ei ollut silloin vielä kaatunut ihmismassoista kumoon. Lipun myyntipisteillä oli melkein mellakkatunnelmaa mutta onneksi kävijät hillitsivät tunteitaan kun henkilökunta oli paniikissa olevia nuoria tyttöjä ja poikia.
        Sisääntuloaulassa oli sen verran tilaa että olivat kantaneet pyörtyneet ja pökertyneet sinne. Lisää kannettin sinne toipumaan kun juttelin erään infovirkailijan kanssa. Viimeinen ponnistus ulospääsylle oli ulko oven edessä tiivis massa sisäänpyrkijöitä. Ja heitä ei ollut vähän. No moottoripyöriin ja tarvikkeisiin pääsimme kuitenkin tutustumaan kotimatkalla tavaratalo Kärkkäisen mp-osastolla:)


      • Messut
        hieno päivä kirjoitti:

        vastaa...Messut oli Katastrooffi. Lähdimme kaverin Kanssa Helsingistä aaumulla ja pääsimme kyllä sisään. Mutta kolmen hallin näyttely alue yhdisti vain yksi kapea kulkuväylä. Lipunmyyntipsteen jälkeen tyssäsi liikkuminen täysin. Mitään ei näyhty ja ainoa moottoripyörä mihin kompastuimme oli nähtävästi Hondan näyttelyaleue joka oli täysin tukkiintunut seuraavaan halliin pyrkiville. Yhdyskäytävään jäänneet olivat motissa eivätkä enää päässeet kumpaakaan halliin. Emme edes päässeet ulos kun massat niin tiiviit. Sulkivat turhan myöhään ovet sillä pullonkaula oli jo tukossa. Lapsia ja vauvoja pidettiin käsillä ilmassa etteivät litistyisi. Näytelyasettajilla ja henkilökunnalla paniikin ilme ja mikään ei ollut kontrollissa. Pieni tulipalo ja suuronnettomuus oli ollut edessä. Parin tunnin jälkeen viimeiset sissän tulleet tahjusivat lähteä ulos ja niin mekin pääsimme liikkumaan ulko ovelle. Ainoa standi mihin pääsimme tutustumaan oli metrilaku myyntipiste. Ei ollut silloin vielä kaatunut ihmismassoista kumoon. Lipun myyntipisteillä oli melkein mellakkatunnelmaa mutta onneksi kävijät hillitsivät tunteitaan kun henkilökunta oli paniikissa olevia nuoria tyttöjä ja poikia.
        Sisääntuloaulassa oli sen verran tilaa että olivat kantaneet pyörtyneet ja pökertyneet sinne. Lisää kannettin sinne toipumaan kun juttelin erään infovirkailijan kanssa. Viimeinen ponnistus ulospääsylle oli ulko oven edessä tiivis massa sisäänpyrkijöitä. Ja heitä ei ollut vähän. No moottoripyöriin ja tarvikkeisiin pääsimme kuitenkin tutustumaan kotimatkalla tavaratalo Kärkkäisen mp-osastolla:)

        Näinhän siinä kävi. Puitteet oli hienot ja näytteilleasettajia reilusti. Mitään ei kuitenkaan nähnyt, koska ihmismassat täyttivät koko lattiatilan. Massojen siirtyessä saattoi törmätä johonkin pyörään vahingossa, mutta ei siinä puristuksessa mitään oikeasti nähnyt.
        Hurttia huumoria riitti ja henkeä vedettiin yhdessä muiden motoristien kanssa tappituntumassa.
        Pisteenä i:n päällä oli tiukka rahastusyritys, kun olin jättänyt auton kauemmas messualueesta tienvarteen. Pois lähtiessä tuli virkaintoinen täti ilmoittamaan, että olin maksullisella paikalla, vaikkei asiasta ollut missään mitään merkintää. HehHeh Lahtelaista


    • Kauniit naiset

      Hulluko olet!? Ihan perseestä koko messut! Olisi ilmeisesti pitänyt tulla joko perjantaina tai sunnuntaina, mutta lauantai oli yhtä helvettiä! Onneksi Lahden kaunis naistarjonta keskustan ravintoloissa oli erinomainen.. Kiitos Lahti siitä!

      • Motoristiperhe

        Oltiin messuilla sunnuntaina klo 13-15. Paljon oli porukkaa, mutta hyvin vielä mahtui liikkumaan, valokuvia sai otettua, pyöriä sai katsella ja ostoksia tehdä aika rauhassa. Teimme hyviä varustekauppoja ja kahvikin oli kahviossa hyvää :). Läheisellä parkkipaikalla oli hyvin tilaa ja paikalla olevat liikenteen/pysäköinnin ohjaajat tekivät hyvää työtä hymyssä suin.


    • pätmän

      sisään halliin pääsi suoraan pysähtymättä
      noin kello 11
      c-hallissa oli tilaa
      -kuvata pyöriä
      -saada allekirjoitus agostinilta
      -juoda oluet leppoisassa seurassa
      -WC
      -tupakalla

      miksiköhän kaikki tungetsivat a-hallissa?
      jossa mittavat jonot vessaan ja ravintolaan

      pohjapiirrustuskartta olisi auttanut
      suunnistuksessa sisätiloissa

      ehkä ensivuonnakin
      Lahteen


      terveisin pätmän
      kaikkien kavereiden kaveri

      • biker.man

        olipas surkee tapahtuma,,,,,


      • pätmän
        biker.man kirjoitti:

        olipas surkee tapahtuma,,,,,

        aina on parantamisen varaa
        seuraavalla kerralla

        kävijämäärät sen ratkaisee


        parempia aikoja odotellessa


        terveisin pätmän


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe