...kivoja katseita vaihdeltiin kanssasi...myös karkki hyllyllä vaikka muitakin....
Kuka olet?
Prisma-Imatra
6
947
Vastaukset
- minäkö se oon?
Karkkeja valittiin huolella...pystytkö tarkentaa hiukan,joko aikaa tai muuten:)
- män in bläk
Kyllä varmaankin se olit sinä.
Tule ostamaan huomenna karkkeja samaan paikkaan klo 13.30
Nähdään - minähän se olin
män in bläk kirjoitti:
Kyllä varmaankin se olit sinä.
Tule ostamaan huomenna karkkeja samaan paikkaan klo 13.30
NähdäänEi huomen taida päästä mutta jospa törmäämme joku toinen kerta...karkkipäivähän on kerran viikkossa:)
- Män in Bläk
minähän se olin kirjoitti:
Ei huomen taida päästä mutta jospa törmäämme joku toinen kerta...karkkipäivähän on kerran viikkossa:)
Vaikka joku jo kerkesi tohon väliin sooloilemaan,niin alkuperäinen kysymyksen laittaja oon minä...aika karkki hyllyllä tosiaan oli n13.20-13.30.
Mulla musta takki ja lapsia x-määrä.Kerro takkisi väri ja mukana olleiden lastesi määrä,niin tiedämme molemmat enemmän siitä olemmeko olleet samaan aikaan namu ostoilla.... - minäkö se oon
Män in Bläk kirjoitti:
Vaikka joku jo kerkesi tohon väliin sooloilemaan,niin alkuperäinen kysymyksen laittaja oon minä...aika karkki hyllyllä tosiaan oli n13.20-13.30.
Mulla musta takki ja lapsia x-määrä.Kerro takkisi väri ja mukana olleiden lastesi määrä,niin tiedämme molemmat enemmän siitä olemmeko olleet samaan aikaan namu ostoilla....En sitten ollutkaan se oikea:( olin n.14.30 karkkihyllä...mustatakkinen komea mies,pienen lapsen kanssa
- emähomo
Saanko panna sua perseeseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747