...kivoja katseita vaihdeltiin kanssasi...myös karkki hyllyllä vaikka muitakin....
Kuka olet?
Prisma-Imatra
6
1015
Vastaukset
- minäkö se oon?
Karkkeja valittiin huolella...pystytkö tarkentaa hiukan,joko aikaa tai muuten:)
- män in bläk
Kyllä varmaankin se olit sinä.
Tule ostamaan huomenna karkkeja samaan paikkaan klo 13.30
Nähdään - minähän se olin
män in bläk kirjoitti:
Kyllä varmaankin se olit sinä.
Tule ostamaan huomenna karkkeja samaan paikkaan klo 13.30
NähdäänEi huomen taida päästä mutta jospa törmäämme joku toinen kerta...karkkipäivähän on kerran viikkossa:)
- Män in Bläk
minähän se olin kirjoitti:
Ei huomen taida päästä mutta jospa törmäämme joku toinen kerta...karkkipäivähän on kerran viikkossa:)
Vaikka joku jo kerkesi tohon väliin sooloilemaan,niin alkuperäinen kysymyksen laittaja oon minä...aika karkki hyllyllä tosiaan oli n13.20-13.30.
Mulla musta takki ja lapsia x-määrä.Kerro takkisi väri ja mukana olleiden lastesi määrä,niin tiedämme molemmat enemmän siitä olemmeko olleet samaan aikaan namu ostoilla.... - minäkö se oon
Män in Bläk kirjoitti:
Vaikka joku jo kerkesi tohon väliin sooloilemaan,niin alkuperäinen kysymyksen laittaja oon minä...aika karkki hyllyllä tosiaan oli n13.20-13.30.
Mulla musta takki ja lapsia x-määrä.Kerro takkisi väri ja mukana olleiden lastesi määrä,niin tiedämme molemmat enemmän siitä olemmeko olleet samaan aikaan namu ostoilla....En sitten ollutkaan se oikea:( olin n.14.30 karkkihyllä...mustatakkinen komea mies,pienen lapsen kanssa
- emähomo
Saanko panna sua perseeseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448