MB-Mobile

Auto-

Mitä mieltä olet MB-Mobilesta? Kantaako vastuunsa?

86

13296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellinen liike.

      Suosittelen lämpimästi.
      Ps: nyt olis kevät ale,tarvitko menopeliä??

      • heheheh...

        Autokaupan ehdotonta AATELIA!!! Ehdottomasti!!! Sanan varsinaisessa merkityksessä??????


    • rehellisiä

      että lähettelee laskuja JOS et sitten ostakkaan autoa sieltä ! TÄYSIÄ HU______TA !!!!!!!!!!!!!!

      • Aakee

        että lähettelee laskuja JOS et sitten ostakkaan autoa sieltä ! TÄYSIÄ HU______TA !!!!!!!!!!!!!!

        Kerroppa mitä ovat sulta laskuttaneet...?


      • ..............
        Aakee kirjoitti:

        että lähettelee laskuja JOS et sitten ostakkaan autoa sieltä ! TÄYSIÄ HU______TA !!!!!!!!!!!!!!

        Kerroppa mitä ovat sulta laskuttaneet...?

        menin sinne 80t euron pirssin kanssa ja oisin ostanut uuden reilusti kalliimman auton mutta en saanut edes vaihtoehdotusta... kaveri kävi mielummin röökillä kun tekemässä autokauppaa... ai niin koeajokaan ei onnistunut koska sitten ois joutunut puleeraamaan sen käytetyn ratsun uudestaan... vittu on kummaa hommaa, pitäis varmaan olla pukupäällä kun autoa ostaa ei riitä että on rahaa. nyt on niilläkin aikaa kessutella kun asiakkaat on kadonneet.


      • jönssön
        .............. kirjoitti:

        menin sinne 80t euron pirssin kanssa ja oisin ostanut uuden reilusti kalliimman auton mutta en saanut edes vaihtoehdotusta... kaveri kävi mielummin röökillä kun tekemässä autokauppaa... ai niin koeajokaan ei onnistunut koska sitten ois joutunut puleeraamaan sen käytetyn ratsun uudestaan... vittu on kummaa hommaa, pitäis varmaan olla pukupäällä kun autoa ostaa ei riitä että on rahaa. nyt on niilläkin aikaa kessutella kun asiakkaat on kadonneet.

        uuden reilusti kalliimman kuin 80 tuhatta Euroa, sitten se olikin käytetty reilusti kalliimpi, miten jotenkin tuntuu ettei niitä kovin paljon ole tarjolla. Sitä paitsi harvalla käytettyjen autojen kauppiaalla on kiinnostusta ottaa 80 tuhannen Euron vaihdokkia.


      • Juunssson
        .............. kirjoitti:

        menin sinne 80t euron pirssin kanssa ja oisin ostanut uuden reilusti kalliimman auton mutta en saanut edes vaihtoehdotusta... kaveri kävi mielummin röökillä kun tekemässä autokauppaa... ai niin koeajokaan ei onnistunut koska sitten ois joutunut puleeraamaan sen käytetyn ratsun uudestaan... vittu on kummaa hommaa, pitäis varmaan olla pukupäällä kun autoa ostaa ei riitä että on rahaa. nyt on niilläkin aikaa kessutella kun asiakkaat on kadonneet.

        Taiat olla aivan höpö ku tollasia selvinpäin kirjottelet täällä!?


      • Auto-
        Juunssson kirjoitti:

        Taiat olla aivan höpö ku tollasia selvinpäin kirjottelet täällä!?

        Jos autoon tuleekin vikoja alle puoli vuoden vuoden aikana jotka myyjän kuuluisi lain mukaan korjata ainakin osittain niin onko tullut jollekin tällaisia tilanteita kyseisessä autoliikkeessä ja miten ne on hoidettu?


      • VOLVO MIÄS
        Auto- kirjoitti:

        Jos autoon tuleekin vikoja alle puoli vuoden vuoden aikana jotka myyjän kuuluisi lain mukaan korjata ainakin osittain niin onko tullut jollekin tällaisia tilanteita kyseisessä autoliikkeessä ja miten ne on hoidettu?

        Mulla on ainaski korjattu kaikki viat mitä on tullu puolen vuoden sisällä. Kaks autoo oon siältä vaihtanu ja eipä oo silleen mitään negatiivistä palautetta, etten vaihtas jatkossakin.


      • BMWMIES
        VOLVO MIÄS kirjoitti:

        Mulla on ainaski korjattu kaikki viat mitä on tullu puolen vuoden sisällä. Kaks autoo oon siältä vaihtanu ja eipä oo silleen mitään negatiivistä palautetta, etten vaihtas jatkossakin.

        eikö niitä saa antaa ellei ole tuon yhden pallopään kanssa samaa mieltä. mulle kävi niin että se vanhempi viiksijumala palvelihuonosti tai oikeastaan ei palvellut ollenkaan ja vein rahani toiseen BMW liikkeeseen... ei siinä käy se niinkin mutta luulis johtoportaan iloitsevan kun kaupat menee muualle... meilläkin lähti kessulle kesken kisan :)


      • jooohan
        BMWMIES kirjoitti:

        eikö niitä saa antaa ellei ole tuon yhden pallopään kanssa samaa mieltä. mulle kävi niin että se vanhempi viiksijumala palvelihuonosti tai oikeastaan ei palvellut ollenkaan ja vein rahani toiseen BMW liikkeeseen... ei siinä käy se niinkin mutta luulis johtoportaan iloitsevan kun kaupat menee muualle... meilläkin lähti kessulle kesken kisan :)

        Ihan paskaa palvelua, ei riitä, että autot jotenki kohtuuhintaisia. kolme kertaa yritin tehdä kauppaa, mutta ketään ei kiinnostanut. vaihdoin autoni toisesta liikkeestä...


      • vai miten kävi?

        Olet tainnut mennä ns.puihin,kun olet sieltä laskun saanut?


      • Mb
        vai miten kävi? kirjoitti:

        Olet tainnut mennä ns.puihin,kun olet sieltä laskun saanut?

        Neuvottelutaidot heiltä puuttuu ainakin. Jo tämänkin keskustelun ja oman kokemuksen perusteella myyjät eivät taida olla oikein ammattitaitoisia kun lymyilevät "tupakalla" kun tulee asiakas. Eikö jokainen asiakas joka tulee ovesta sisälle olekaan heidän silmissään "potentiaalinen" asiakas...


      • Ölje Håkkan
        .............. kirjoitti:

        menin sinne 80t euron pirssin kanssa ja oisin ostanut uuden reilusti kalliimman auton mutta en saanut edes vaihtoehdotusta... kaveri kävi mielummin röökillä kun tekemässä autokauppaa... ai niin koeajokaan ei onnistunut koska sitten ois joutunut puleeraamaan sen käytetyn ratsun uudestaan... vittu on kummaa hommaa, pitäis varmaan olla pukupäällä kun autoa ostaa ei riitä että on rahaa. nyt on niilläkin aikaa kessutella kun asiakkaat on kadonneet.

        Kukaan ko.firmassa ei tupakoi. Aloitus on provo.


      • saimme myös
        Aakee kirjoitti:

        että lähettelee laskuja JOS et sitten ostakkaan autoa sieltä ! TÄYSIÄ HU______TA !!!!!!!!!!!!!!

        Kerroppa mitä ovat sulta laskuttaneet...?

        isohkon laskun kun ei ostettukaan autoa joka ei täyttänyt mitään mistä oli ollut puhetta , vaan ETELÄN versiom ! Mitään papereita ei oltu tehty vaan oli koeajolla yön yli , ettö SEMMONEN KAUPPA eli HUJJAREITA !


      • Anonyymi
        Aakee kirjoitti:

        että lähettelee laskuja JOS et sitten ostakkaan autoa sieltä ! TÄYSIÄ HU______TA !!!!!!!!!!!!!!

        Kerroppa mitä ovat sulta laskuttaneet...?

        Ei pidä paikkaansa, että olis turhaa laskujen lähettämistä! Päinvastoin kun ostin auton se korjattiin myyjän laskuun . Käytetyn auto ostossa on puolen vuoden takuu, myyjälle lähetettiin sähköposti myyjä antoi luvan paikalliselle korjaamolle luvan korjata! Minusta ei paremmin voisi toimia käytetyn auton ostossa! Olen erittäin tyytyväinen MB-MOBILEEN! En ole auton myyjä olen normaali ostaja!


      • Anonyymi
        Auto- kirjoitti:

        Jos autoon tuleekin vikoja alle puoli vuoden vuoden aikana jotka myyjän kuuluisi lain mukaan korjata ainakin osittain niin onko tullut jollekin tällaisia tilanteita kyseisessä autoliikkeessä ja miten ne on hoidettu?

        Alkuun luvattu hoitaa, mutta nyt kuitenkin kieltäytyvät


      • Anonyymi
        Auto- kirjoitti:

        Jos autoon tuleekin vikoja alle puoli vuoden vuoden aikana jotka myyjän kuuluisi lain mukaan korjata ainakin osittain niin onko tullut jollekin tällaisia tilanteita kyseisessä autoliikkeessä ja miten ne on hoidettu?

        Minun autoni oli aivan mätä ja ostin auton oston yhteydessä mobila turvan mutta se ei loppujen lopuksi kattaa mitään. Mahdollinen vaihde laatikko rikki mutta kuulemma kaikki tähän mennessä olleet kuluvia osia. En suosittele kenellekkään.


    • stuider

      tarjouksia kun jaksaa odotella kun se mr viiksivallu käy sätkällä 5 minsan välein

      • only drinking

        Ootko olluu pilveessä! Tunnen myyjät,kukaan ei tupakoi! Ja mitä se haitaa.


    • Teletapittiivitaavi

      Sieltä hankkinut. Ei valittamista. Autossa oli pieni mutta kiusallinen vika, joka korjattiin liikkeen piikkiin mukisematta. Itsestäni oli vain hyvä etteivät myyjät hyökkää heti kimppuun autoa kehumaan, kun tulee liikkeeseen.. Saa itse rauhassa tutkia, huoltokirjan, renkaat, katsastuksen tms..

    • vastukset paloi

      Mitä vastuita pitäisi kantaa?? Miksi?? Milloin??Ja kenelle??

      • vielä asiakas

        itse myös ostanut sieltä auton jossa oli monta kiusallista vikaa, mutta ei voi muuta kun nostaa hattua liikkeen reilusta ja rehdistä toiminnasta.
        kaikki viat korjattiin takuseen ja tarvittaessa oli alla jopa laina auto.
        sen verran reilua meininkiä että jos seuraava auto sattuu sieltä löytymään, niin ostan mielelläni sieltä.
        se mitä tulee myyjiin niin meidän kaikkien pitää joskus katsoa peiliin ja miettiä että voisko omalla käytöksellä olla jotain vaikutusta myyjiin... ihmisiä hekin vaan ovat...
        vaikka kuinka asiakas on aina oikeassa, se ei käytännössä mene aina ihan niin... ja kauppa se on joka kannattaa
        joka tapauksessa pisteet mb mobilelle :))


      • Tyytyväinen asiakas
        vielä asiakas kirjoitti:

        itse myös ostanut sieltä auton jossa oli monta kiusallista vikaa, mutta ei voi muuta kun nostaa hattua liikkeen reilusta ja rehdistä toiminnasta.
        kaikki viat korjattiin takuseen ja tarvittaessa oli alla jopa laina auto.
        sen verran reilua meininkiä että jos seuraava auto sattuu sieltä löytymään, niin ostan mielelläni sieltä.
        se mitä tulee myyjiin niin meidän kaikkien pitää joskus katsoa peiliin ja miettiä että voisko omalla käytöksellä olla jotain vaikutusta myyjiin... ihmisiä hekin vaan ovat...
        vaikka kuinka asiakas on aina oikeassa, se ei käytännössä mene aina ihan niin... ja kauppa se on joka kannattaa
        joka tapauksessa pisteet mb mobilelle :))

        Ainoa autoliike,jossa laadukkaita tuontiautoja on tarjolla ja niiden historia on tiedossa.
        Tuohon tupakka-jupakkaan tosiaan sen verran,että eipä siellä pojat kessua vetele,taitaa tuo narisija nähdä unta ja viiksetkin ovat ajelleet,joten usein käynti optikolla riittää.
        -- Tervemenoa vaan katselemaan keski-pohjanmaan hienointa autovalikoimaa kaikki--


      • Verkkarit.
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Ainoa autoliike,jossa laadukkaita tuontiautoja on tarjolla ja niiden historia on tiedossa.
        Tuohon tupakka-jupakkaan tosiaan sen verran,että eipä siellä pojat kessua vetele,taitaa tuo narisija nähdä unta ja viiksetkin ovat ajelleet,joten usein käynti optikolla riittää.
        -- Tervemenoa vaan katselemaan keski-pohjanmaan hienointa autovalikoimaa kaikki--

        Röyhkeää on kuitenkin lymyillä seinän takana tai hypätä ulkona alvariinsa kun muita asiakkaita ei näy! Eikö sitä asiakasta pitäisi palvella kuitenkin on sillä "Hankkijan lippis" ja kumpparit tai liituraitapuku koska usein sillä "Hankkijan lippis"-kaverilla on enemmän valuuttaa kuin sillä liituraitapuvulla...


      • Penskat
        vielä asiakas kirjoitti:

        itse myös ostanut sieltä auton jossa oli monta kiusallista vikaa, mutta ei voi muuta kun nostaa hattua liikkeen reilusta ja rehdistä toiminnasta.
        kaikki viat korjattiin takuseen ja tarvittaessa oli alla jopa laina auto.
        sen verran reilua meininkiä että jos seuraava auto sattuu sieltä löytymään, niin ostan mielelläni sieltä.
        se mitä tulee myyjiin niin meidän kaikkien pitää joskus katsoa peiliin ja miettiä että voisko omalla käytöksellä olla jotain vaikutusta myyjiin... ihmisiä hekin vaan ovat...
        vaikka kuinka asiakas on aina oikeassa, se ei käytännössä mene aina ihan niin... ja kauppa se on joka kannattaa
        joka tapauksessa pisteet mb mobilelle :))

        taitaa olla itse myyjä joka kirjoittelet täällä.


    • Suomi...

      Hieman hankalaa,kaikilla ruotsi äidinkielenä...
      Tuli parikin väärinkäsitystä,kun kävin kaupoilla.
      Olisko suomenkielinen myyjä tarpeen?
      Muuten hienoja mersuja hallissa..

      • kaalee

        ostin vectran haukkuivat vkaaleeks. vaatin takuuta. haukkuivat kaaleeks. sain maksaa paskan kaikkineen... haukkuivat kaaleeks...


    • auto on hyvä

      Mersun olen ostanut sieltä, ei mitään valittamista. Vanhempi myyjä neuvo& hoiti kaikki ok. Kun menin toista ostamaan nuorehko mies ei mitenkään noteerannut minua, vaikka yritin päästä hänen juttusille. Jutteli vain niitä näitä tuttavansa kanssa. Johtuneeko siitä, että olen nainen.. No jäi se uusi ostamatta.

    • kia rutussa

      kuka hoitaa kolari korjauksen . tiettävästi mb ei ole omaa peltikorjaamoa

      • tavallinen rahakas t

        hyvä huomio tuo pukeutuminen , itse olin ilman autoa kesän ja syksyn , katselin sopivaa .tuli jokin hullu päähänpisto ostaa uusi FIAT PUNTO jssellaista meninkin paikalisesta liikkeestä katsomaan (mobila) tällainen tavallinen 5-vuoro työläinen ,normaalit vaatteet . noin tunnin liikkeessä puntoa ihmeteltyäni ihan rauhassa , huomasin myyjien jopa karttavan minua .no en ilman autoa jäänyt ostin nissanin ja ihan muuaalta . joskus vain ihmetyttää että kenelle ne myyjät niitä autoja säästää .pitääkö asikaan näyttää rovastilta ennenkuin häntä palvellaan . kotia kylläkin tulee runsaasti mainoksia ja tarjouksia .


      • aina ensin
        tavallinen rahakas t kirjoitti:

        hyvä huomio tuo pukeutuminen , itse olin ilman autoa kesän ja syksyn , katselin sopivaa .tuli jokin hullu päähänpisto ostaa uusi FIAT PUNTO jssellaista meninkin paikalisesta liikkeestä katsomaan (mobila) tällainen tavallinen 5-vuoro työläinen ,normaalit vaatteet . noin tunnin liikkeessä puntoa ihmeteltyäni ihan rauhassa , huomasin myyjien jopa karttavan minua .no en ilman autoa jäänyt ostin nissanin ja ihan muuaalta . joskus vain ihmetyttää että kenelle ne myyjät niitä autoja säästää .pitääkö asikaan näyttää rovastilta ennenkuin häntä palvellaan . kotia kylläkin tulee runsaasti mainoksia ja tarjouksia .

        erään USKONLAHKON kannattajia, niitä RÖÖKILLÄ kävijöitä , arvaas keitä ?


      • suuumio
        aina ensin kirjoitti:

        erään USKONLAHKON kannattajia, niitä RÖÖKILLÄ kävijöitä , arvaas keitä ?

        Ei kait kukaan ole täydellinen autokauppa mutta jos 1-10 asteikolla pitää mitata niin 8-9ään minun arvioni päättyy. Sen verran olen autoliikkeitä tässä maassa kierrellyt joten tiedän mistä puhun. Nystedt, Mb-mobile, Kokkolan Autovälitys siinä kolme reilua ja rehtiä kauppiasta. Muut tuloo perässä.


      • Joups -77
        tavallinen rahakas t kirjoitti:

        hyvä huomio tuo pukeutuminen , itse olin ilman autoa kesän ja syksyn , katselin sopivaa .tuli jokin hullu päähänpisto ostaa uusi FIAT PUNTO jssellaista meninkin paikalisesta liikkeestä katsomaan (mobila) tällainen tavallinen 5-vuoro työläinen ,normaalit vaatteet . noin tunnin liikkeessä puntoa ihmeteltyäni ihan rauhassa , huomasin myyjien jopa karttavan minua .no en ilman autoa jäänyt ostin nissanin ja ihan muuaalta . joskus vain ihmetyttää että kenelle ne myyjät niitä autoja säästää .pitääkö asikaan näyttää rovastilta ennenkuin häntä palvellaan . kotia kylläkin tulee runsaasti mainoksia ja tarjouksia .

        Kyllä asiakaskin voi kysyä tai sanoa että olisin kiinnostunut tästä autosta eikä vain odotella että jos myyjä tulisi tuputtamaan autoa. sitten ku myyjä tuputtaa niin haukutaan siitä... Jos et osaa suutasi avata niin oma vikasi!!


      • Tonttuilija
        Joups -77 kirjoitti:

        Kyllä asiakaskin voi kysyä tai sanoa että olisin kiinnostunut tästä autosta eikä vain odotella että jos myyjä tulisi tuputtamaan autoa. sitten ku myyjä tuputtaa niin haukutaan siitä... Jos et osaa suutasi avata niin oma vikasi!!

        Eiköhän tätä aihetta ole vatvottu jo tarpeeksi.
        Ei muuta kuin roskapostiin.


      • gfgfgfgfgfgfgfg
        Tonttuilija kirjoitti:

        Eiköhän tätä aihetta ole vatvottu jo tarpeeksi.
        Ei muuta kuin roskapostiin.

        Ääliön kanssa. Asiakas ei aina ole oikessa, jaa varsinkaan jos hän ei avaa suutansa. En minä ainakaan odota jossain nurkassa niin että myyjä tulee luokseni. Jos olen kiinnostunut juuri tuosta mersusta niin haluan sen mersun vaikka oma aloitteesti.


    • tdtj

      Taidatte kaikki kommentoijat olla ruåttalaisia, liikaa kirjoitusvirheitä mielestäni, että näin...

    • Tuovila

      MB-Mobileen lähetin sähköpostin, jossa tarjosin kahta autoa vaihdossa uuteen autoon. Soitin perään, ja minulle luvattiin vastata. Ei vastattu.

      Huonompaa palvelua en ole saanut aiemmin. Jos joku erehtyy tähän liikkeeseen asioimaan, on hän taatusti hölmö.

    • Vaihtanut jo

      Olin vaihtamassa uutta autoa, vaihtoautostani (Ford) tarjottiin KIA:n vaihdossa huonoimmin kuin missään muussa Kokkolan liikkeessä.
      Eipä tarvitse enää vaivautua ko. liikkeeseen.

    • Ww kaupat

      Käykääpä kuulkaa Ylivieskassa, kyllä on erilainen palvelu kun Kokkolassa.Parina päivänä kierreltiin Kokkolan liikkeissä,kaikkein surkein oli Vetteri, ei mitään kiinnostusta auton myyntiin. Ylivieskan Vetterissä nuori kohtelias myyjä palveli ja oli halukas kauppoihin. Lopulta auto ostettiin Ylivieskan Nystedtiltä, ja autoon on oltu tyytyväisiä.

    • Tutkittu on

      Niin jos palvelu hämää niin voihan noinkin käydä, mutta faktaahan kuitenkin on se että Kokkolan laatu,hinnat ja valikoimat ovat aivan eri planeetalta kuin Ylivieskassa. Voi olla että mielistelevä kauppias ja vaihtoautosi hyvityshinta ovat sinuakin hämänneet.

      • ostanut

        Väärin, kauppias ei mielistellyt vaan palveli asiallisesti. Vaihtoautoa ei ollut, vaan kyseessä suora kauppa joten hintavertailu oli helppoa.


    • kokenut.

      Mb-Mobile käyttää ns. trokareita halvempien autojensa myymiseen ja sitten kun tulee takuukysymys eteen niin, kas kummaa, trokarilla ei olekaan varaa korvata asiakkaalle myyjän takuuseen (en tarkoita tehdastakuuta) kuuluvia korvauksia autosta. En suosittele.

    • MB ostaja

      Laadukkaita vaihtoautoja hallissa. Suosittelen.

      • HOMMA TOIMII

        Tulipahan ostettua ja vaihdettua pari autoa Suosittelen Philip on varmasti Kokkolan rehdein ja asiansaosaava myyjä. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!!


      • leiffi
        HOMMA TOIMII kirjoitti:

        Tulipahan ostettua ja vaihdettua pari autoa Suosittelen Philip on varmasti Kokkolan rehdein ja asiansaosaava myyjä. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!!

        onko leif siellä


      • Hallelujat
        HOMMA TOIMII kirjoitti:

        Tulipahan ostettua ja vaihdettua pari autoa Suosittelen Philip on varmasti Kokkolan rehdein ja asiansaosaava myyjä. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!!

        Ei kati vaan ole jotain lesboodialaasia tai muita hurahtaneita?


    • 535

      joo ei varmaan myyjissä mitään vikaa, mutta vaihtoautoa olen pari kertaa yrittänyt kyseiseen puljuun tarjota niin se mitä niistä tarjotaan on ihan naurettavaa !

    • Ei kiinnosta enää

      Kokkolan huonoin tarjous 3 vuotta vanhasta saksalaisesta vaihtoautostani. Autollani oli vähän ajettu ja kaikki huollot tehty, no kyllä halukkaita liikkeitä löytyi ja auto vaihtui.

    • nomobile

      En ikinään mene takaisin MB-Mobileen, kun myyjä yritti huijata autokaupoissa. Kaikki oli kuulemma kunnossa remmit vaihettu ja huollot tehty.
      Sittemmin kun halusin nähdä paperit niin myyjä alkoi kiertelemään kun remmiä ei ollu vaihdettu eikä huoltokirjakaannäyttänyt kobvin hääppöiseltä.

    • mb 280

      Toimii todella hyvin ja ostan myös seuraavan autoni todennäköisesti sieltä.

    • Hei tumppelot....

      Ostakaa kokkolan liikenteen kausilippu jos ei perse kestä ostaa ja ylläpitää autoa.Ei se ole yhdenkään autoliikkeen asia suomessa ylläpitää ja korjata vanhoja,käytettyjä autoja,niiden tehtävä on myydä niitä.
      Hakekaas vaikka viidelläkympillä kokkotyösäätiöstä käytetty pesukone,peskää sillä vaikka 100 kertaa ja jos/kun se sitten menee rikki,taitavat varmasti tuolla kokkotyösäätiössä korjata sen sinulle veloituksetta???
      -- Asiassa ei ole mitään eroa,jos kyseessä on käytetty auto tuon pesukoneen tilalla--
      Me suomalaiset ollaan vaan niin sairaan kateellisia ja pihejä,uutta ei saa halvalla,vanhan ja huonon käytetyn saa,oli tavara kuin tavara.

      • Dyydyväinen asiakas

        Olen tehnyt parinvuoden aikana Philipin kanssa muutaman vaihtokaupan, ja voin sanoa, että jos rehellisempää ja fiksumpaa automyyjää Kokkolasta löytyy, olen ihmeissäni. Suosittelen. Kaikki pelaa niinkuin sovitaan. Paas kokeillen sinäkin.


      • sony-pony..
        Dyydyväinen asiakas kirjoitti:

        Olen tehnyt parinvuoden aikana Philipin kanssa muutaman vaihtokaupan, ja voin sanoa, että jos rehellisempää ja fiksumpaa automyyjää Kokkolasta löytyy, olen ihmeissäni. Suosittelen. Kaikki pelaa niinkuin sovitaan. Paas kokeillen sinäkin.

        Samaa mieltä. Jos ostaa tänä päivänä 5,000-10,000 auton saa odottaa romua pihalle, tai ainakin sen että kuukausittain saa tätä nykymaailman kertakäyttö tavaraa korjata. Kaikki mitä tehdään, tehdään kestämään aikataulussa. Pesukone hajoaa 5-6 vuoden välein, samoin pakastin. tulostin heitetään viimeistään metsään kun pitää ostaa mustetta joka on järkyttävästi kalliimpi kuin uusi tulostin. Samoin nämä tietokone autot. Lamppu ja taas lamppu herjaa menemään korjaamolle. v... aa nuo jatkuvat varoitusvalot jotka herjaa. Kuittaa tuo kuittaa tämä. Seuraavaalla viikolla huoltovalo palaa tai jokin pieni symbooli josta et ymmärrä hevon p.....a syttyy yllättäen. Poista puskuri H7 poltinta vaihtaessa. Tai irroita koko keula 75e tunti palkalla että Xenon 210e maksava poltin saadaan vaihdettua. Tai Ledi valo takakontissa jotaa purataan puoli päivää. Kas kummaa jakoremmin vaihto odottaa 819e lasku tulossa? Mistäs nuo rahat, kun renkaatkin joutui ostamaan hintaan 550e. Oho radio meni pimeäksi kun akkua vaihdoin, Eipäs lähde käyntiin tuo mokoma. Ei muuta kun koodeja ja merkkiliikkeeseen kuittaamaan. 219e . . Tästäkös liikettä syytetään ja miksi sun romusta ei enempää makseta. Minulle Datsuni vuosimallia 79 on varmempi kuin 15,000 tonnia maksava kertakäyttö tavara, Varmasti vie perille eikä herjaa valoja joka risteyksessä.

        MB-Mobile on hyvä autotalo mutta ihan samaa paskaa sielläkin myydään niin kuin muuallakin.


    • MB-M

      He myivät audin jokunen vuos sitten.. Eipä tarvinut kauaa ajella kun vikaa tuli.. Ja pakko ajaa Audi korjaamolle.. Autosta paljastui että on otettu 150tkm pois mittarista.. Sitten vihanen käynti MB-Mobileen.. Ei kauaa tarvinut suutansa aukoa kun kauppa purettiin ja saatiin rahat takas.. Eipä ole eka kerta MB-Mobilen tämmöset ongelmat. Mutta palvelu pelasi kun kauppa purettiin. En tiedä suositellakko vai ei..

      • Siispä

        petos oli jo tapahtunut, ne peitteli asian ettet tehnyt rikosilmoitusta !


    • koivja41

      Olen Philipiltä ostanut tänään viimeksi kolmannen kia ceed 1.6 sw pensa automaatin mukava mies antaa vaihdokista kohtuu hyvin

      • Mersumie

        hah ihan vitsi koko kiia ceed :D
        kauhea meteli sisällä ja mihinkään ei kulje :D
        hyi sanon minä


      • KOIVJA41

        TAIDAT OLLA OOPPELIN MIEHIÄ


    • KOIVJA41

      MUKAVA AUTOLIIKE KOKKOLASSA JA AUTOMYYJÄ PHILIP AIVAN HUIPPU OLEN 1V VÄLEIN VAIHTANUT UUDEN KIIAN SIELTÄ NYT OLEN HAKEMASSA KIA NIRO HYBRIDIÄ 6-3-2017

    • koivja41

      ehdottomasti kantaa vastuunsa kokkolan mbmobile

    • Farkkumersu

      Itse mielelläni ostan auton ko. liikkeestä.

    • v8v8v8v8v8v8

      Miksi ostaa 10 000 euroa kalliimpi Kia Niro hybridi jos koeajoissa kulutus ollut 4,7 litran luokkaa ja cee'd on mennnyt 5 litraan sekalaisessa ajossa? Ruotsissa oli tutkimus auton elinkaari hiilijäljestä ja sähkö- ja hybridiauton ei ollu testin kärjessä.

    • Ile68

      Erittäin mukavaa palvelua. Itse tein tosi hyvät kaupat ja saatiin sellaista asiakaspalvelua mitä en ikinä olisi uskonut autoliikkeestä saavani. Ei voi kuin suositella!

    • AudiAkasi

      Sieltä on vähän huono ostaa autoa, ku ei niillä saa edes käydä koeajolla. Pelkäävät että likaantuun. Ja muutenki myyvät halppis merkkejä. Silloin kun autoja tehään, niin pitää olla silmät suorassa, eikä mitää korealaisia

    • Boosund

      Homma parantunut huomattavasti kun leifi ei enää pyöri sielä, Ja onhan niillä nykyään kaksi ulkopuolista oikeaa automyynnin ammattilaista nykyään töissä. Huollossa aina tullut kerralla kuntoon jos vertaa vaikka ylihinnoiteltuun kokkolan autohuoltoon, niin ei jää kusetettu maku autoremontin jäljiltä.

      • eimiehessämoittimista

        Onko Leif jäännyt pirttiukoksi?


    • MrPresident

      Tässä minun kokemukseni, hieman sitä ennen kerron millainen asiakas itse olen.

      Minä olen aika kärsimätön, hätäinen, kyselevä ja joskus jopa ärsyttävä, eipä nää ansaitse kehua mutta liittyy asiaan.

      Löysin nettiautosta MB c220 -2015 w205 joka oli Saksan tuontiauto mbmobile:n toimesta, lähetin vaihto tarjouksen mersusta ja seuraavana aamuna sain tarjouksen ja soitto heti perään, myyjä puhui suomea ja kyseli tarjouksen perään jolloin ilmoitin että tarjous on alhainen mietin asiaa ja palaan ehkä myöhemmin. Seuravana päivänä soitin ja sain paremman tarjouksen jolloin sovittiin kaupoista 09.03.2018 ja sovittiin samalla toimituksesta maanantai päivänä. Auto saapui minulle maanantaina ja minun ex Volvo lähti kuljettajan kanssa kokkolaan. Minä olen saanut erinomaista palvelua tähän menneessä ja auto oli juuri kuten oli puhettakin. Mersulla olen mut ajellu viikon verran ja eipä ole mitään ongelmia ainakaan tiedossa. Myyjä minun vaikeasta luonteesta riippumatta oli todella asiallinen ja tätä parempaa asiakaspalvelua minun mielestäni ei tarvitse olla sillä kärsivällisyyttä ja asiallisuutta kyllä myyjällä riitti. Kyselin koko ajan ja tekstailin jopa työ ajan ulkopuolella ja myyjä palveli siitä huolimatta täydellisesti. Ei siis mitään valittamista ja kiitän mbmobilea hyvästä palvelusta ja kaupoista. En ole käynyt liikkeessä sillä kauppa tehtiin puhelimitse ja olen erittäin tyytyväinen. Auto toimitettiin minulle Turkuun.

    • Anonyymi

      No huijauksen maksua on firmassa valehtelevat suoraan päin naamaa ja peittelevät vikoja autoissa, ei sieltä autoa kannata ostaa.

    • Anonyymi

      En tiiä nykypäivänä miten on mutta kun liike oli vanhassapaikassa silloin aikoinaan. Olin vaihtamassa (suomi) autoa muistaakseni tuonti autoon "silloin nämä tuontiautot" oli liikkeissä hieman huonommin arvostettuja ja hinnaltaan halvempia.Myyjä melkein juoksi tietokoneelle katsomaan et missä hinnoissa autoni myyntihinta on ulkomailla ja heitti monta tonnia suomiauton myyntihinnoista alemmaksiEmpä ole tuolla sen jälkeen käynyt joten en tiedä nykymeiningistä.

      • Anonyymi

        Enkä mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mene.

        Myyjis t ä osa Kannuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyjis t ä osa Kannuksesta.

        Et jaksaa valittaa .......suurin osa tälle palstalle kirjoittajista olisi psykologista hoitoa vailla.
        Aihe kuin aihe niin aina löytyy "tietäjä" ongelmaan kuin ongelmaan.
        Tyhjän saa pyytämättäkin.


    • Anonyymi

      Erittäin hyvä rehellinen autoliike suosittelen!

    • Anonyymi

      Juuri keskustelu kännissä ja luistavat vastuustaan. En suosittele.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi vahvasti samaa mieltä


    • Anonyymi

      Asiallinen yritys pitää minkä lupaa.Mattomies Porista

    • Anonyymi

      Ei

    • Anonyymi

      Du ska prata svenska .

    • Anonyymi

      Ei kannata. Lupaus kaikki laitetaan kuntoon. Mennyt yli puolivuotta ja näin ei ole tapahtunut. Katsotaan mennäänkö oikeuteen, vai selviääkö muuten. Huollettu auto piti olla, heidän huollossaan, osa töistä tekemättä. Samoin kuntotarkastettu auto. Tästä huolimatta useita vikoja.

    • Anonyymi

      Liikkeen omistaa Pörhön autoliike nykyisin.

    • Anonyymi

      Du måste prata svenska .

      • Anonyymi

        jaa ejjkö sene uymmärtä mene sano hus mene poishs !


    • Anonyymi

      En missään ole saanut tällaista kohtelua. Myyjä ilmoittaa emme korvaa mitään. Nyt ei vastaa edes viesteihin. Olisi kuin mies, eikä laittaisi päätä piiloon. Asiasta on kuluttajaviranomaisten päätös, mutta silti asia ei etene.

      • Anonyymi

        Oisit ostanu mersun


    • Anonyymi

      Ei siellä ole edes ammattinsa osaavaa henkilökuntaa.Pojan kloppeja .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe