Kauhistus ! Emättimeni ei juurikaan siedä liikuntaa elikkä siivousta TAAS hän teki sen uudelleen .
Taas mies teki sen selvinpäin
1
769
Vastaukset
- Skata.
Mun kaveri oli menossa muijan kanssa häihin ja kysy voinks mä viedä heidät sinne.Mä vein ja menin kotiin ajatellen sulhasen synkkää seuraavaa aamua. 3 tunnin päästä kaveri soitti ja kysy voiks mä hakea heidät pois.Hyvänä ystävänä mä sanoin,mun muija hakee.Ne tuli meille istumaan ja olikin hyvä ilta.Häitä ei tullu,sulhanen ja morsiammen täti oli käyny pikkasen bumssi bum ja pölkkypäät vielä kärynny.Ovat tänä päivänä yhdessä.Kaverin muija kysy kerran mun muijalta olenks mä käyny vieraissa.Muija katto mua ja sano ettei ole viime aikoina käryttäny mua.Mut kun meil on sukukirous,"vikkelän kikkelin geeni".Mun poika kärähtää aina välillä,sen serkkupoika kärähtää välillä,ja se johtuu geeneistä,ja mun isipappa on kaiken tämän siirtäny meille,sekin kärähti tämän tästä.Joskus tulee mieleen,miten iso meidän suku oikeesti on.Mä ilmotin muijalle että mulla on 2 mukulaa kahden naisen kanssa,ennen naimisiin menoa ja se tiesi ottaissaan minkä sai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962