Hei,
olen automaatiotekniikan (AMK) toisen vuoden opiskelija, ja nyt keväällä pitäisi suorittaa kolmen kuukauden työharjoittelu. Olen lähettänyt kymmeniin paikkoihin CV:n ja hakemuksen, mutta ei ole onnistanut. Entä jos en vain löydä paikkaa? Enkö valmistu ollenkaan ikinä? Miten on opintotuen laita? Tuleeko minun lopettaa opintotuki noilta kuukausilta? Opintopisteitä ei kerry tarpeeksi, koska valinnaisia aineita en saa ottaa enempää (olen kuulemma jo ottanut liikaa), ja työharjoittelun osa opintopisteistä on niin suuri, että jos ja kun en sitä saa suoritettua, niin jäävät opintopistemäärät liian alhaisiksi. Auttaakohan sossu tällaisessa tilanteessa? Voinko saada toimeentulotukea?
Kiitoksia vastauksistanne.
´Harjoittelupaikkaa EI LÖYDY
Pulassa pahasti
1
717
Vastaukset
- icarosish
SOITA niihin paikkoihin. Perään soittamalla työnantajakin ymmärtää, että opiskelijaa kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial311935Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3791773Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
- 921113
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81076- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501011