mitäää ootte mieltä tollasista vähän käsintyylisistä graffoista ku esim www.vappugospel.com?
kaveri tehny noi. ihan tyylikkäät mun mielestä, mutta mitä te ootte mieltä?
Mitä ootte mieltä
4
283
Vastaukset
- Yäks.
No rumuus tietenkin jokaisen oma mielipide, mun mielestä tuo oli saatanan ruma.
Ja sitten ihan perusjutut oli perseellään. "Sisäänheittosivu" AaAAAaargh, noita ole kukaan käyttänyt kymmeneen vuoteen, lapsellista.
Ääärettömän raskas. Pelkkää kehnoa kuvaa koko saitti. Kukaan viitsi odotella tollasen aukeamista, etenkin kun se siis on noin hirveen näköinen.
Navigaatio perseestä. Tais kerrankin olla kehnonpi navi kuin suoli24.ssä. Kun perkele ei ole mitään navia, on vain yks sivu, ei mitään muuta. Vaikka koittaakin näyttää sivustolta. Naurettavaa.
Sisältöähän tuossa ei ollut ollenkaan.
Mutta tuo koodi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ole koodaaja. Mutta sen verran minäkin tiedän, että tollanen sivu on varsin yksinkertainen. Miten helevetissä noin pieneen saittiin on saatu tungetuksi noin vitun paljon ja hirveennäköistä koodia??????????????????????????
Kyllä se uskikset on vaan niin, että ei niitä saitteja uskonnon voimalla tehdä. Kyllä siinä pitäisi olla osaamistakin.- Yäks.
Mitä vitun uskisymboliikkaa toi seinään viidentuuman rautanaulalla hakattu lehmänpaska tarkoittaa?????
Kaikkea sitä näkeekin. Käskehän kaverisi mennä jonnekin navettaan paskanluontihommiin ja jättää graffahommat muille.
- öb ökböä äoi
harvinaisen nolo esitys.
- gh
Jooh, pakko vaan nyökkäillä näiden muiden vastauksille. Näyttää aikalailla samanlaiselta sotkulta mitä joskus muinoin oli aika paljonkin nähtävillä netissä. Eli helvetisti värejä ja kuvia sikinsokin. Pelkkä tekstidokumenttikin olisi parempi.
Tuossa on hieman samansuuntaista teemaa, mistä voi ainakin ottaa osviittaa
http://konemetsa.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771635- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117