onko se mitta rakkauden
kasvun hetki ihmisen
oppia kestämään
kaikki se kaipaus
kateuskin
joku toinen kulkee
kanssaan
pitkin sitä hiekkarantaa
täyttää ne haaveet
joita lukuisina öinä uneksin
Vaikka aina tiesin kuitenkin
jos vain sydäntäni
hetken kuuntelin
ettei hän kuitenkaan ollut minulle
enkä minä hänelle
Ja kuitenkin niitä haaveilin.
poem
3
155
Vastaukset
meillä jokaisella, älä luovu niistä milloinkaan.
Kaunis runo, elämänmakuinen ja soljuva teksti.
Kiitos lukuhetkestä.- Puor moi !
Jos varmaksi tiedät
sen
et ihminen
tuo
ollut sulle
ei
tarkoitettukaan..
Niin silloin luovuta
ja
kasvun paikka se on.
Sydän kai tietää
sen tunteen
rakkauden!
Vai tietääkö ? - mies-v57
Anna minun ojentaa nämä Rakkauteni
kukat, vaikka sormeni on ketjuin
kahlittu ja tahtoni ilmaisen
pidätettynä Rakkauteni
vankina..
Anna minun sanoa ilman huuliani tunteeni,
suuni on suljettu ja teljetty tyrmään,
joudun ilmaisemaan Rakkauteni,
mitä maa tarjoaa, mitä pidättäjäni
eivät oivalla..
Anna minun kertoa, mitä minussa liikkuu,
suo vereni aaltojen osua kuumana
ja hengitykseni kohota, ihoni tulla
niin, että tunnet ja kun se on,
katsot vain minuun..
Anna siksi minun ojentaa nämä valkeat,
vangittunakin minä istutin ne ja
kasvatin, sanoiksi, säkeiksi,
etten ole katunut, haaveitani
oikeudenmukaisuudesta..
..anna minun ojentaa seuraavatkin
kukat ja saada lisää toivoa..
http://www.youtube.com/watch?v=h0zcKo_7Wv8&feature=related
Kiitos Runostasi.
Aina kukka ei osu oikeaan käteen,
herätä rakkautta, mutta kuitenkin
se on ojennettu, otettu vastaan,
ihmisyys kuiskannut..
Rakkaus ei aina jää, käy vain ovella,
vaikka se joutuu poistumaan,
jotain jää kahteen mieleen olemaan..
Rakkaus on piirtänyt kuvionsa.
Persoonallinen, vahva ja tuore
Rakkausrunosi..
Joku oma kerrontasi tekstissäsi
kiehtoi ja kiinnosti heti..
Rohkeat ja tummat säkeet, tunteita, aitoutta
selkeänä, hieno ja mieleen jäävää luettavaa..
Tämä oli varsin eheä ja hyvä Runosi.
Iloa ja etsivää mieltä koko tähän
talviseen helmikuun päivääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437