Hola

maimun

Pavi ja Vilperi57 tuliko treffeistä eilen mitään. Pavin näen varnasti pääsiäisenä alepubissa tai ryyskässä, jos lähdet Vilperi Ricoon vaimosi kanssa niin mennään syömään pitkän kaavan mukaan vaikka San Migueliin?

48

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don luis

      on useampia päiviä,milloin teidät sieltä tapaa.olen itsekin paikalla.

      • vilperi57

        vielä emännän ja mun reissu; Ei oo Finnmatkoiltakaan tullut vielä "sponssitarjousta", vaikka mä vähän vihjailinkin tuolla blogissani heidän suuntaansa!! :) Yritys olisi kuitenkin niihin aikoihin reissuun päästä ja siitä tapaamisesta voidaan sitten kyllä sopia eri reittejä myöten, mikäli meillä palikat loksahtaa kohilleen.
        Ei tullut mitään vahvistusta Pavin taholta, niin mä sitten söin kämpillä ja otin kunnon iltatorkut, kuten tuolla blogin päivityksessä kerroinkin.
        Kyllähän don luiskin olis kiva nähdä livenä, samoin kuin muitakin vakikirjoittajia näiltä foorumeilta ja yleensä se on aika hyvin onnistunutkin ja mitä aikaisempia kokemuksia noista "meetingeistä" on kerääntynyt, niin hauskoja tapaamisia ovat olleet samanhenkisten ihmisten kanssa.


      • maimuski
        vilperi57 kirjoitti:

        vielä emännän ja mun reissu; Ei oo Finnmatkoiltakaan tullut vielä "sponssitarjousta", vaikka mä vähän vihjailinkin tuolla blogissani heidän suuntaansa!! :) Yritys olisi kuitenkin niihin aikoihin reissuun päästä ja siitä tapaamisesta voidaan sitten kyllä sopia eri reittejä myöten, mikäli meillä palikat loksahtaa kohilleen.
        Ei tullut mitään vahvistusta Pavin taholta, niin mä sitten söin kämpillä ja otin kunnon iltatorkut, kuten tuolla blogin päivityksessä kerroinkin.
        Kyllähän don luiskin olis kiva nähdä livenä, samoin kuin muitakin vakikirjoittajia näiltä foorumeilta ja yleensä se on aika hyvin onnistunutkin ja mitä aikaisempia kokemuksia noista "meetingeistä" on kerääntynyt, niin hauskoja tapaamisia ovat olleet samanhenkisten ihmisten kanssa.

        Kirjoittaa. En pysty kirjautumaan, koska kaikki numerot pois, salasanan kanssa ei nyt natsaa. Ollaan koko pääsiäinen paikan päällä. 31.3 - 10.4 Agaete Parkissa. Viime yö meni pipariksi kun menin katsomaan tyhjänä olevaa taloa meidän tontilla ja kamala suhina siellä vesiputki haljennut ja suihkutti vettä tuutin täydeltä. Siitä soittamaan päivystäjälle, tulivat klo 1. Nyt imuroitu vesi ja kuivaaja päällä. Ollaan tehty vähän remppaa siellä mutta nyt jotenkin tuntuu että voisi myydä pois.
        Uskomattoman vaikeaa on kirjoittaminen näiillä tapeilla vaikka kymmensormi on hanskassa kirjainten vaan ei numeroiden osalta.
        Olisihan ihan mukava tavata hyvän ruuan tai vaikka juoman merkeissä Inglesissä, Ricossa tai vaikka Lapassa. Vilperin kamssa ollaan varmaan sivuutettukin koska oltiin samalla lennolla marraskuussa, mulla oli sylissä tämä 2 vuotias, joka ilmoitti matkustamohenk.kunnalle koneeseen noustessa, että mummu ajaa. Nyt lähden keskiviikkona hänen kanssa Stuttgartiin. Jonkunlaiset valjaat kehitettävä nimittäin välilasku Kopiksessa ja on jokseenkin vilkas lapsi.


      • maimuski kirjoitti:

        Kirjoittaa. En pysty kirjautumaan, koska kaikki numerot pois, salasanan kanssa ei nyt natsaa. Ollaan koko pääsiäinen paikan päällä. 31.3 - 10.4 Agaete Parkissa. Viime yö meni pipariksi kun menin katsomaan tyhjänä olevaa taloa meidän tontilla ja kamala suhina siellä vesiputki haljennut ja suihkutti vettä tuutin täydeltä. Siitä soittamaan päivystäjälle, tulivat klo 1. Nyt imuroitu vesi ja kuivaaja päällä. Ollaan tehty vähän remppaa siellä mutta nyt jotenkin tuntuu että voisi myydä pois.
        Uskomattoman vaikeaa on kirjoittaminen näiillä tapeilla vaikka kymmensormi on hanskassa kirjainten vaan ei numeroiden osalta.
        Olisihan ihan mukava tavata hyvän ruuan tai vaikka juoman merkeissä Inglesissä, Ricossa tai vaikka Lapassa. Vilperin kamssa ollaan varmaan sivuutettukin koska oltiin samalla lennolla marraskuussa, mulla oli sylissä tämä 2 vuotias, joka ilmoitti matkustamohenk.kunnalle koneeseen noustessa, että mummu ajaa. Nyt lähden keskiviikkona hänen kanssa Stuttgartiin. Jonkunlaiset valjaat kehitettävä nimittäin välilasku Kopiksessa ja on jokseenkin vilkas lapsi.

        How about se palstalla puhuttu Ankkuri Las Palmasissa myöhemmin sovittavana päivänä joskus pääsiäisen alla.
        No onpas teillä harmia kerrakseen; kaikki sympatiat.
        Tosta kymmensormimeiningistä vielä sen verran, että kotiin palattuani oli tuskaa oppia ä ja ö uudelleen, kun hotlan nettipisteessä tottui muutaman viikon aikana räpeltämään aalla ja oolla... Maallisia murheita.

        Mutta vakavasti, olisin tosi ilahtunut jos "Granilla" samaan aikaan oleva palstaväki onnistuisi sovittamaan aikatauluja yhteen.

        Hyvää matkaa pikkuisen kanssa, varmasti kaikki menee hyvin. Varsinkin jos mummi ei aja...
        Terkuin Sotis


      • vilperi57
        Sotavento kirjoitti:

        How about se palstalla puhuttu Ankkuri Las Palmasissa myöhemmin sovittavana päivänä joskus pääsiäisen alla.
        No onpas teillä harmia kerrakseen; kaikki sympatiat.
        Tosta kymmensormimeiningistä vielä sen verran, että kotiin palattuani oli tuskaa oppia ä ja ö uudelleen, kun hotlan nettipisteessä tottui muutaman viikon aikana räpeltämään aalla ja oolla... Maallisia murheita.

        Mutta vakavasti, olisin tosi ilahtunut jos "Granilla" samaan aikaan oleva palstaväki onnistuisi sovittamaan aikatauluja yhteen.

        Hyvää matkaa pikkuisen kanssa, varmasti kaikki menee hyvin. Varsinkin jos mummi ei aja...
        Terkuin Sotis

        keksiä jotakin mikäli kuviot saa kohilleen! Ankkurikin on hyvä paikka, mutta silloin saa kyllä tyytyä siihen kurmee-evääseen jolla kyllä rasvatasapaino pysyy hyvissä kuosissa!! :) :)
        Missä päin maimun muuten asustaa, jos meinaan tuosta mun kosteusalan kokemuksesta olis jotain hyötyä!? Jos pääkaupunkiseudulla, niin voisin tulla tekemään kosteuskartoituksen kun kerran sen alan ammattilainen olen.
        Jos lentsikassa on n. 200 ihmistä, niin hankalaa sieltä on edes tuttuja löytää saati sitten nettituttavuuksia, mutta kaikille olen sanonut; napatkaa vaan reilusti hihasta kiinni, en mä purematta niele.


      • maimun
        vilperi57 kirjoitti:

        keksiä jotakin mikäli kuviot saa kohilleen! Ankkurikin on hyvä paikka, mutta silloin saa kyllä tyytyä siihen kurmee-evääseen jolla kyllä rasvatasapaino pysyy hyvissä kuosissa!! :) :)
        Missä päin maimun muuten asustaa, jos meinaan tuosta mun kosteusalan kokemuksesta olis jotain hyötyä!? Jos pääkaupunkiseudulla, niin voisin tulla tekemään kosteuskartoituksen kun kerran sen alan ammattilainen olen.
        Jos lentsikassa on n. 200 ihmistä, niin hankalaa sieltä on edes tuttuja löytää saati sitten nettituttavuuksia, mutta kaikille olen sanonut; napatkaa vaan reilusti hihasta kiinni, en mä purematta niele.

        En kai nyt sitä tarkoittanut, että olisi toisemme tunnistettu siinä koneessa:)) Seutulasta Lapaan lähtee varmasti enemmän lentokoneita päivässä Granille, kuin linja-autoja Takahikiältä Helsinkiin, sitä vain tarkoitin, että sattui olemaan sama kone.
        Uudellamaalla asustelen, mutta on lähisuvussa sen verran alan ammattilaisia, joten kiitosta vaan avusta. Täytyy nyt kesän aikana katsoa mitä talolle tehdään. Nyt ainakin tiedän minkä näköinen olet, toisin kuin Pavi, joka kyseli, että oletko mies vai nainen. Pavia täytyy käydä moikkaamassa kun saarelle päästään. Minähän olen Pavi se villi, mutta en niinkään vapaa.
        Sinkun ja vapaankin piti lähteä takaisin saarelle, mutta toistaiseksi on ainakin Suomessa, eikähän siitä Sulle nyt niin iloa taida olla, kun on samaa sukupuolta kuin Sinä:))


    • DonIuis

      Me aidot canariot teemme aidon granitervehdyksen kohdatessamme Änkyrässä nostamalla pullean kätösemme ilmaan ja huikkaamalla isoon ääneen GRANI!

    • tietovarma

      Ylläpidolla sormet pelissä. Ei näitä vanhoja juttuja muilla ole aikaa kaivaa. Jättäisitte edes vainajat rauhaan

      • eiitmtmmtt

        Kuka nyt on kuollut?


      • Linnakundi

        Tuon Väinö Linnankin vanhoja juttuja kaivelevat, antais ny olla


    • Anonyymi

      No tuliko treffeistä mitään?

      • Anonyymi

        Oot sinä mahoton pappa


      • Anonyymi

        Onko se Eläkepappa kun näitä nostelee koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun nostelee näitä vanhoja ketjuja koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on Eläkepappa kun nostelee näitä vanhoja ketjuja koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata

        Ai se on idiootti kun trollaa täällä koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Tulkaa joku pian kommentoimaan postaustani Annan palstan matkablogiini.
      Postasin jo aamulla.
      Vieläkään en ole saanut vielä yhtään vastausta.

      T: Antigue

      • Anonyymi

        Täydyt vastata itse itsellesi jollakin toisella nimimerkilläsi. Käytä vaikka annamanna tai LomaEetu nimimerkkejäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydyt vastata itse itsellesi jollakin toisella nimimerkilläsi. Käytä vaikka annamanna tai LomaEetu nimimerkkejäsi.

        Täytyy vakavasti harkita omaan viestiini vastaamista jollakin toisella nimimerkilläni ellen pian ala saamaan vastauksia 😟😯
        Tulkaa nyt joku pian vastaamaan.

        T: Antigue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vakavasti harkita omaan viestiini vastaamista jollakin toisella nimimerkilläni ellen pian ala saamaan vastauksia 😟😯
        Tulkaa nyt joku pian vastaamaan.

        T: Antigue

        Ei me tulla. Jos sulla ei Antigue paukut riitä asiallisten viestien kirjoittamiseen, kannattaa seurata mitä fiksummat kirjoittavat. Voit ehkä jopa oppia jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me tulla. Jos sulla ei Antigue paukut riitä asiallisten viestien kirjoittamiseen, kannattaa seurata mitä fiksummat kirjoittavat. Voit ehkä jopa oppia jotain.

        Me ollaan Eläkepapan kanssa yritetty opetella asiakirjoittajiksi. Se vaan on niin vaikeaa. Jatkuvasti kaalikääryleiden hinnat vaan meillä pyörii silmissä.

        T: Antigue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan Eläkepapan kanssa yritetty opetella asiakirjoittajiksi. Se vaan on niin vaikeaa. Jatkuvasti kaalikääryleiden hinnat vaan meillä pyörii silmissä.

        T: Antigue

        Sitten keskity vaan seuraamaan mitä fiksummat kirjoittavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten keskity vaan seuraamaan mitä fiksummat kirjoittavat.

        Näin meidän täytyy tehdä. Me Eläkepapan kanssa lopetamme trollaamisen ja jatkossa keskitymme vain seuraamaan asiakirjoittajien sisällöntuotantoa.
        Meistä itsestämme ei ole sisällöntuottajiksi.

        T: Antigue


      • Anonyymi

        Tää on hyvä. Good job!


    • Anonyymi

      Ai annamanna ja LomaEetu on sama kirjoittaja kuin Antigue. Olishan se pitänyt arvata.

      • Anonyymi

        AI Antigue trollaa palstalla edelleen useilla nimimerkeillä. Olisihan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      Antiguen ja Eläkepapan mainitsema trollaamisen lopettaminen ei näköjään tarkoita että he lopettaisivat Karhubaarin mainostamisen?

      • Anonyymi

        Ei näköjään. Ei se myöskään näköjään koske ikivanhojen viestiketjujen nostamista etusivulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään. Ei se myöskään näköjään koske ikivanhojen viestiketjujen nostamista etusivulle.

        On ne ihan mahottomia trolleja noi Antigue ja Eläkepappa. Vanhoja viestiketjuja vaan nostelee ja mainostaa Karhubaaria. Ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne ihan mahottomia trolleja noi Antigue ja Eläkepappa. Vanhoja viestiketjuja vaan nostelee ja mainostaa Karhubaaria. Ihan mahotonta.

        Ai ne on Antigue ja Eläkepappa jotka nostelee vanhoja viestiketjuja ja mainostaa Karhubaaria. Olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne on Antigue ja Eläkepappa jotka nostelee vanhoja viestiketjuja ja mainostaa Karhubaaria. Olishan se pitänyt arvata.

        Jatka sinä vaan. Mutta kyllä se sinni pettää sultakin. Ennemmin tai myöhemmin. Usko pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatka sinä vaan. Mutta kyllä se sinni pettää sultakin. Ennemmin tai myöhemmin. Usko pois.

        Olisihan se pitänyt arvata että sinni pettää ennemmin tai myöhemmin. Olisihan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      On tainnut pettää jo vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Olisihan se pitänyt arvata että sinni pettää ennemmin eikä myöhemmin.


    • Anonyymi

      miten tässä palstassa tuommoinen lässytys menee läpi jo vuosia,asia kommentteja poistetaan,tämä on tämän palstan varma kuolema mikäli näin jatkuu.

      • Anonyymi

        AI lässytys jatkuu palstalla. Olisiha se pitänyt arvata.


      • Anonyymi

        Varma kuolema tulee tälle palstalle . Olisihan se pitänyt arvata kun lässytys menee läpi.


    • Anonyymi

      Perustrolli zikasairas pienipää Antigue lässyttää palstalla koko ajan. Se tietää varmaa kuolemaa palstalle.

      • Anonyymi

        Sillä ei ole enää kavereita Annan palstalla niin se lässyttää täällä. Nyt jopa Annan vakikirjoittaja "mummeli" on hylännyt antiikin kirjoituksesta päätellen. Trolli Antiguelle ei ole enää yhtään ystävää missään.

        Tarkennuksena sinulle.....Antiguen lempinimi on sontasäkki, ei zikasairas pienipää. Minä annoin Eläkepapalle lempinimen zikasairas pienipää kaalikääryleiden ja Kuparipannun trollauksista. Antigue on sontasäkki kun se sontaa vaan ulostaa palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole enää kavereita Annan palstalla niin se lässyttää täällä. Nyt jopa Annan vakikirjoittaja "mummeli" on hylännyt antiikin kirjoituksesta päätellen. Trolli Antiguelle ei ole enää yhtään ystävää missään.

        Tarkennuksena sinulle.....Antiguen lempinimi on sontasäkki, ei zikasairas pienipää. Minä annoin Eläkepapalle lempinimen zikasairas pienipää kaalikääryleiden ja Kuparipannun trollauksista. Antigue on sontasäkki kun se sontaa vaan ulostaa palstalle.

        Asia tuli selväksi nyt.
        Antigue = sontasäkki
        Eläkepappa = zikasairas pienipää

        No niinpäs näkyy mummeli vähän kyykyttävän antiikkia Antiguen Annan matkablogissa. Ehkä mummeli on seurannut antiikin trollaamista tällä palstalla eikä oikein tykkää. Eipä tosin tykkää kukaan muukaan. Antiguen lässytys tietää palstan varmaa kuolemaa.


      • Anonyymi

        AI se on Antigue kun trollaa tällä palstalla. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia tuli selväksi nyt.
        Antigue = sontasäkki
        Eläkepappa = zikasairas pienipää

        No niinpäs näkyy mummeli vähän kyykyttävän antiikkia Antiguen Annan matkablogissa. Ehkä mummeli on seurannut antiikin trollaamista tällä palstalla eikä oikein tykkää. Eipä tosin tykkää kukaan muukaan. Antiguen lässytys tietää palstan varmaa kuolemaa.

        Yksi asia on jäänyt teiltä kummaltakin huomaamatta. Myös Eläkepappa on irtisanoutunut Antiguen kirjoituksista eikä enää kirjoittele hänen kanssaan. Taitaa Eläkepapasta kuoriutua ihan asiallinen kaveri hiljalleen. Antigue on jäänyt täysin yksin häiriköintiensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi asia on jäänyt teiltä kummaltakin huomaamatta. Myös Eläkepappa on irtisanoutunut Antiguen kirjoituksista eikä enää kirjoittele hänen kanssaan. Taitaa Eläkepapasta kuoriutua ihan asiallinen kaveri hiljalleen. Antigue on jäänyt täysin yksin häiriköintiensä kanssa.

        Eläkepappahan sanoi että hän haluaa ryhtyä asiakirjoittajaksi. Se on hyvä merkki se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkepappahan sanoi että hän haluaa ryhtyä asiakirjoittajaksi. Se on hyvä merkki se.

        Eläkepapan oma halu opiskella asiakirjoittajaksi on hyvä alku. Vain aika näyttää onko Eläkepapasta meidän muiden kaltaiseksi sisällöntuottajaksi. Näytöt eivät toistaiseksi ole lupaavia. Hänelle annettiin kolme viikkoa sitten tehtäväksi kirjoittaa edes yksi asiakirjoitus. Vielä ei ole tulosta syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkepapan oma halu opiskella asiakirjoittajaksi on hyvä alku. Vain aika näyttää onko Eläkepapasta meidän muiden kaltaiseksi sisällöntuottajaksi. Näytöt eivät toistaiseksi ole lupaavia. Hänelle annettiin kolme viikkoa sitten tehtäväksi kirjoittaa edes yksi asiakirjoitus. Vielä ei ole tulosta syntynyt.

        Pääasia että se edes yrittää ryhtyä asiakirjoittajaksi. Kaalikääryleistä ja Karhubaarista ollaan saatu lukea jo ihan tarpeeksi Eläkepapalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että se edes yrittää ryhtyä asiakirjoittajaksi. Kaalikääryleistä ja Karhubaarista ollaan saatu lukea jo ihan tarpeeksi Eläkepapalta.

        Totta. Näin on!


      • Anonyymi

        Olisisihan se pitänyt arvata että näin on.


    • Anonyymi

      On siinä kaheli kerrassaan!

    • Anonyymi

      On siinä kaheli kerrassaan! Olisihan se pitänyt arvata että on siinä kaheli kerrassaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe