Noniin. Elikkä, olen pähkäillyt paljon tämän ongelman kanssa. Bf 2142 pelin reunoihin tulee mustat palkit pelin ollessa päällä. Kun palaan takasin työpöydälle, ei palkkeja enää näy. Eli tietokone skaalaa jotenkin näytön pelin ajaksi. Kuka järkevämpi osaisi vastata missä ongelma piilee?
Näyttö skaalaa pelin.
4
1100
Vastaukset
- laajakuva..
näyttö, jos on laita pelin resot jollekin laajakuva resolle
- laitapas
nvidian tai atin (riippuen kumpi sinulla on) control panelista/centeristä skaalaus veks.
- TIETÄJÄXDMD
laitapas kirjoitti:
nvidian tai atin (riippuen kumpi sinulla on) control panelista/centeristä skaalaus veks.
Vitut se mitään skaalaa. Näyttö/näytönohjain EI SKAALAA kuvaa silloin, kun siihen jää mustat palkit. Jos kuvaa skaalataan siitä luodaan epäluonnollinen fullscreen kuva. Sinulla on BF:n asetuksista väärä resoluutio päällä. Laita asetuksista natiivi resoluutio. Eli näyttösi maksimi resoluutio. Taikka laita nvidian/atin control paneelista skaalaus päälle, jolloin kuva singutetaan koko näytölle, joka kyllä huonontaa kuvanlaatua. Kokeile saatko natiivi resoluutiota päälle, jos et niin pelaa mustien palkkien kanssa. Ei ne mitään haittaa kun niihin tottuu. Mustat palkit ovat paljon paremmat, kuin epätarkka ja singutetttu kuva.
- tämmönen:
TIETÄJÄXDMD kirjoitti:
Vitut se mitään skaalaa. Näyttö/näytönohjain EI SKAALAA kuvaa silloin, kun siihen jää mustat palkit. Jos kuvaa skaalataan siitä luodaan epäluonnollinen fullscreen kuva. Sinulla on BF:n asetuksista väärä resoluutio päällä. Laita asetuksista natiivi resoluutio. Eli näyttösi maksimi resoluutio. Taikka laita nvidian/atin control paneelista skaalaus päälle, jolloin kuva singutetaan koko näytölle, joka kyllä huonontaa kuvanlaatua. Kokeile saatko natiivi resoluutiota päälle, jos et niin pelaa mustien palkkien kanssa. Ei ne mitään haittaa kun niihin tottuu. Mustat palkit ovat paljon paremmat, kuin epätarkka ja singutetttu kuva.
mulla on sama ongelma Heroes of might and magic 3:ssa. Vaikka mulla on laajakuvanäyttö nii näyttää 800x600 ja pelin sisäisistä asetuksista ei saa resoa vaihettua joten mikä neuvoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4586021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2222171Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3831950- 1231130
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51064- 281021
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743