Hammam-vinkkejä!

hamamin ystävä

Ajattelin uskaltautua ensi lomalla hamamiin (kylpylään) ei-turistialueelle. Olen nainen ja menisin tietenkin naistenpäivänä. Mutta mitä kaikkea sinne tulee ottaa mukaan pyyhkeen ja shampoon ja saippuan lisäksi? Paljonko käynti maksaa yleensä, entä jos pyytää kylvettäjää raaputtamaan koko vartalon sillä karhealla käsineellä? Kertokaa ihan yleistä miten hamamissa käyttäydytään :) Kiitos.

1

533

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soussessa

Jos lomailet Soussessa niin suosittelen Anti-Stress hammamia pari kilometriä keskustasta. Aivan sunnuntai markkinoiden lähellä. Omistajapariskunnan rouva on tanskalainen ja heillä on tosi kauniit ja viihtyisät tilat sekä hyvä palvelu. On vähän kalliimpi kuin muut paikalliset saunat mutta on siis ihan paikallisasutusalueella ja heillä käy paljon paikallisia.

Multa saa paikan puhelinnumeron ja tarkemman osoitteen, jos on oikeasti menossa ja laittaa sähköpostiosoitteen mihin sen lähettää.

Oma pesukinnas, pyyhe ja pesuaineet mukaan. Muistettavaa on, ettei hammamissa kylvetä kokonaan alasti. Parasta olisi peittää rintojen ja polvien välinen alue pyyhkeellä tai vaikka alusmekolla tms. Tietenkin pesuhuoneessa sitten riisutaan enemmän kun ollaan pesijän kanssa kahdestaan mutta ei silloinkaan alushousuja pois.

Hinnat perustuu sen mukaan mitä kaikia hoitoja otat. 7 dinaarista 70 dinaariin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1434
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      667
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      558
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      516
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      473
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      46
      460
    Aihe