Uusin Firefox kaatuu, kaatuu..

3.6= susi?

Latasin maikkarin valesivu-varoituksesta, uutisjutusta, sen oikean ja uuden Firefox 3.6 ja nyt Firefox kaatuu, kaatuu, kaatuu, kaatuu..

15

1219

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FF

Latasitko varmasti Mozillan aidolta sivulta..? Minulla ei ole kaatunut ja toimii kuin junan vessa.
      Joskus aikanaan kaatuili ja sain siihen hyvän vinkin: >>> "Jos tietokone kuatuu, nosta se ylös..
      Vastasen varalle oes hyvä hommata asijallinen atk-tuk, siihen kääp parrunpätkähii."

• Minä vain..

Tuhansia uuden Firefoxin käyttäjiä joiden selaimet eivät kaatuile, eivätkä tee muitakaan kummallisuuksia, eli etsisin syytä kyllä muualta. Ellet sitten ole vain trolli..

• <Sivullinen

f-foxini tekee sen, että kun avaa jonkun sivun, niin tulee koko juttu vasempaan laitaan pitkänä teksti versiona??

• versio kaatuili aina välillä seiskassa itselläni. tämä uusi ei ole kaatunut kertaankaan.

• Stieglitz
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

versio kaatuili aina välillä seiskassa itselläni. tämä uusi ei ole kaatunut kertaankaan.

Firefox 3.6.2. Mutta minä käytänkin sitä Linux Ubuntussa. Windowsin suhteenhan ei voi luottaa oikein mihinkään.

• Pettynyt2

sama homma asensin uuden 3.6 ja se kaatuu välittömästi ja antaa virhe ilmoituksen vaikka on vasta pyrkimässä firefoxin omille sivuille. Jos oikein nopesti painan se ehtii ladata esim. youtuben ja näyttää sitä n. 2s kunnes kaatuu. Eli netti toimii mutta selain kaatuu. Koitin jo asentaa selaimen kaksi kertaa uudelleen ensin vanhan päälle ja sitten poistamalla ensin vanhan alta muttta sama homma toistuu yhä. Käytössäni on Vista. Taitaa olla joku PIKKUINEN kompastuskivi tässä uudessa versiossa.

• juupajuujajees

Mulla, mutta kerro mitä siinä virheilmoituksessa lukee.

• pettynyt2
        juupajuujajees kirjoitti:

Mulla, mutta kerro mitä siinä virheilmoituksessa lukee.

ei siinä lue mitään muuta ku että:
        Pahoittelumme

Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui. Yritämme palauttaa avoinna olleet välilehdet ja ikkunat, kun ohjelma käynnistyy uudestaan.
        Ja tää tulee aina ku firefoxin käynnistää. Nyt on sit pakko käyttää IE:tä vaik en yhtään tykkäis

• pettynyt2
        pettynyt2 kirjoitti:

ei siinä lue mitään muuta ku että:
        Pahoittelumme

Firefox kohtasi odottamattoman ongelman ja kaatui. Yritämme palauttaa avoinna olleet välilehdet ja ikkunat, kun ohjelma käynnistyy uudestaan.
        Ja tää tulee aina ku firefoxin käynnistää. Nyt on sit pakko käyttää IE:tä vaik en yhtään tykkäis

jes löysin ratkaisun :)

• bdfbdfbdfb
        pettynyt2 kirjoitti:

jes löysin ratkaisun :)

Älä vaan kerro meille mikä oli vikana. Se pilaisi vian etsimen ilon jos sattuu tulemaan samankaltainen ongelma.

• Ei kaatuile enään

Itselläkin alkoi tulikettu kaatuilee jatkuvasti ja monta kertaa päivässä. Päätin tehdä asialle jotakin ja samalla läksi koneelta kaikki Firefoxia koskevat tiedostot rekisteriä myöten. Sitten asentelin uusiksi ja toimii vallan mainiosti nyt.

• vikana kun

olen asentanut kaikki uusiksi koneele ja silti FF menee tilttiin ja
        kaatuilee jatkuvasti, eikö kukaan osaa sanoa?

• käyttäjäno 15.+20
        vikana kun kirjoitti:

Ff pelaa hienosti ja nopeasti. Mikäli vikaa esiintyy, niin se on käyttäjässä. Ei selaimessa.

• HartsaKkk
        vikana kun kirjoitti:

myös profiili kansion, se poistu normaalin poiston kautta vaan tulee poistaa resurseista "käsin" ja huom näytä piilotetut kansiot päälle. Usein nämä ongelmat tulee kyseisestä kansiosta.

• ---------ol

Firefox = out-of-time!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68