Onko kellään myytävänä 15000 pistettä, jotka puuttuvat lomahuoneiston varaamisesta. Onko olemassa joku pistevuokraus/myynti systeemi mistä niitä voi hankkia.
Ostan
10
321
Vastaukset
- rci
rci:llä on myytävänä,mutta hintaa en muista.sitten toinen vaihte ehto ostaa sellainen halpa viikko,että saat pisteet täyteen.maksavat pari tonnia yleensä,mutta kysy ensin rciltä
- vanhenevat pisteet
Olishan noita myytävänä, mikähän olisi sopiva hinta, ja miten kauppa hoidetaan?
- Ei vanheneva osakas
löytyy eri tapoja, lainaus tai lahjoitus kaverille, joka on pistejäsen. Soittamalla RCI:hin saat lisätietoja ja hinta on jäsenten keskeinen juttu. Pisteitten hinta voi olla 20-60cent/kpl vastikkeista laskettuna, vanhenemista voi lykätä maksua vastaan, ehkä n.50€/kerta.
- RCI:lle
Ei vanheneva osakas kirjoitti:
löytyy eri tapoja, lainaus tai lahjoitus kaverille, joka on pistejäsen. Soittamalla RCI:hin saat lisätietoja ja hinta on jäsenten keskeinen juttu. Pisteitten hinta voi olla 20-60cent/kpl vastikkeista laskettuna, vanhenemista voi lykätä maksua vastaan, ehkä n.50€/kerta.
Jep, kaverille soi siirtää pisteitä, kun maksaa 60e RCI.lle. Pistemaksu on kaupantekijöiden sopimus keskenään. RCi:ltä voi vuokrata myös pisteitä (olikohahan 1,40s/kpl).
- pois,pois
Tärkeämpää on tietää miten pääsee lomaosakkeista eroon.
- pisteitä myytävänä
Voisin myydä 15000 pistettä hintaan 75 euroa.
- pisteesi
Jos olet tosissasi myymässä pisteitä, niin laitappa yhteystietosi, niin olen yhteydessä. Asia hoituu RCI:n kautta.
- tosissani myymässä
pisteesi kirjoitti:
Jos olet tosissasi myymässä pisteitä, niin laitappa yhteystietosi, niin olen yhteydessä. Asia hoituu RCI:n kautta.
Tosissanihan minä niitä myymässä olen. Jos sinä olet tosissasi ostamassa, niin soita numeroon
046-6536486, niin sovitaan miten menetellään.
- kiitos tiedoista
olis tässä sellainen kysymys että voiko toisen tontille rakentaa loma asunnon jos itse ei omista tonttia.
- rakentaa,
jos vuokraat sen tontin. Suosittelisin pitkäaikaista sopimusta, sillä vuokra-ajan päätyttyä vuokralaisen on purettava rakennus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592