Parhaat aamupalapaikat

Croissant

Moi.
Missä on Pariisissa parhaat paikat nauttia aamupalaa? Hotellini sijaitsee Riemukaaren lähistöllä ja hotelliin ei kuulu aamiaista. Mitä muuten olette mieltä Riemukaaren alueesta?

3

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisin matkaaja

      Hei

      Tuo ei ole ihan halvinta Pariisia :) Erittäin hyvät yhteydet jopa kävellen moniin nähtävyyksiin. Itse en ole koskaan tuolla ollut hotellissa, mutta Pariisi on täynnä pieniä kuppiloita, joten aamiaispaikan haku ei tuota ongelmaa. Respan henkilökunta osaa lähes aina neuvoa parhaat pikkupaikat läheltä.

      • ??

        Kannattaako tuolla yleensäkkään ottaa hotelliaamiasta, jos mahdollisuus on?? Minkä tasoinen se on?
        Itse olen menossa Eiffelin alueelle, 3-tähden hotelliin, ja aamiainen olisi 5€/aamu / henkilö... Ei siis kalliin tuntuinen... ottaakko sen vai syökö ennemmin jossain katukahviloissa samaan hintaan??


    • kroissantti

      Olimme sattumoisin käymässä tuolla suunnalla pääsiäisenä. Eiffel-tornista, joesta poispäin, olisiko kaakkoon muutama korttelinväli, oli kahviloita ja pikkubaareja. Aamiaisella ei oltu, mutta iltapäivän välipalalla. Tämä paikka mainosti pizzalla, pastoilla ja salaateilla, mutta sieltä sai myös herkullisia libanonilaisia ruokia. Meze-lautasta voin suositella. Melkeinpä matkan paras ruokakokemus, siellä kun alkaa kaivata vihanneksia, joita ranskalaispaikat piilottelevat. Hintataso oli kohtuullinen verrattuna turistipyydysten hintoihin.
      Muuten itse tornin juurella oli aika helvetillistä - hirveä ruuhka ja kerjäläiset rimpuilivat hihoissa kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe