Moi.
Missä on Pariisissa parhaat paikat nauttia aamupalaa? Hotellini sijaitsee Riemukaaren lähistöllä ja hotelliin ei kuulu aamiaista. Mitä muuten olette mieltä Riemukaaren alueesta?
Parhaat aamupalapaikat
3
934
Vastaukset
- Pariisin matkaaja
Hei
Tuo ei ole ihan halvinta Pariisia :) Erittäin hyvät yhteydet jopa kävellen moniin nähtävyyksiin. Itse en ole koskaan tuolla ollut hotellissa, mutta Pariisi on täynnä pieniä kuppiloita, joten aamiaispaikan haku ei tuota ongelmaa. Respan henkilökunta osaa lähes aina neuvoa parhaat pikkupaikat läheltä.- ??
Kannattaako tuolla yleensäkkään ottaa hotelliaamiasta, jos mahdollisuus on?? Minkä tasoinen se on?
Itse olen menossa Eiffelin alueelle, 3-tähden hotelliin, ja aamiainen olisi 5€/aamu / henkilö... Ei siis kalliin tuntuinen... ottaakko sen vai syökö ennemmin jossain katukahviloissa samaan hintaan??
- kroissantti
Olimme sattumoisin käymässä tuolla suunnalla pääsiäisenä. Eiffel-tornista, joesta poispäin, olisiko kaakkoon muutama korttelinväli, oli kahviloita ja pikkubaareja. Aamiaisella ei oltu, mutta iltapäivän välipalalla. Tämä paikka mainosti pizzalla, pastoilla ja salaateilla, mutta sieltä sai myös herkullisia libanonilaisia ruokia. Meze-lautasta voin suositella. Melkeinpä matkan paras ruokakokemus, siellä kun alkaa kaivata vihanneksia, joita ranskalaispaikat piilottelevat. Hintataso oli kohtuullinen verrattuna turistipyydysten hintoihin.
Muuten itse tornin juurella oli aika helvetillistä - hirveä ruuhka ja kerjäläiset rimpuilivat hihoissa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661