hilton garden inn times square

Aatu A

Onko kenelläkään kokemukisa tästä hotellista?

8

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjhjhjhj

      Katso täältä: www.tripadvisor.com

    • matkustaja55

      mutta jos ehdit odottamaan reilun viikon, niin kerron tarkemmin. Palaamme 7.3. silloin NY:tä. Asustamme lomamme ko hotellissa. Aikaisemmin joku kirjoitti tällä pastalla, että hotelli oli ihan hyvä.Toivon, ettemme joudu pettymään. Olemme aijemmin olleet Hotelli Pennsylvaniassa muutaman yön, joka mielestäni oli aika kehno. Tosin sijainti oli ihan OK.

      • Aatu A

        Olemme lähdössä sinne 20.03. Kiva kuulla muualtakin kuin tripadvisorista jota pidän epäluotettavana.
        Hyvää Matkaa!


      • tutkiva turisti
        Aatu A kirjoitti:

        Olemme lähdössä sinne 20.03. Kiva kuulla muualtakin kuin tripadvisorista jota pidän epäluotettavana.
        Hyvää Matkaa!

        Ihan hyvä on, että täälläkin löytyy joku vastaamaan ko. hotellista, mutta silti en ihan ymmärrä; miksi yhden suomalaisen kommentit jostain hotellista ovat luotettavampia kuin ehkä satojen erimaalaisten matkaajien arviot Tripadisorissa?

        Tripadvisorissa ei ehkä kannata luottaa sokeasti sellaisten kommentteihin, jotka ovat jättäneet ko. palstalle ainoastaan yhden joko ylistävän tai täysin haukkuvan arvion (Tripadvisorissa kaikki kirjoittajat joutuavat rekisteröitymään; kirjoittajan kommenttien määrä ja aiemman kirjoitukset ovat helposti löydettävissä), mutta kun arvioita lukee enemmän (ja katsoo matkailijoiden ottamia kuvia), saa keskimäärin aika hyvän kuvan, millaisesta hotellista on kyse. Itse ainakin luen Tripadvisorin kommentit aina ENNEN kuin varaan hotellin, joskus etenkin kuvat ovat saaneet minut valitsemaan jonkin toisen hotellin. Itse olen myös jättänyt arvioni useista hotelleista Tripadvisoriin.

        Ihmettelen välillä myös, miksi täällä monet kyselevät vasta tehtyään luultavasti sellaisen varauksen, jota ei voi enää perua, että millaisen hotellin tulinkaan varanneeksi...


      • Aatu A
        tutkiva turisti kirjoitti:

        Ihan hyvä on, että täälläkin löytyy joku vastaamaan ko. hotellista, mutta silti en ihan ymmärrä; miksi yhden suomalaisen kommentit jostain hotellista ovat luotettavampia kuin ehkä satojen erimaalaisten matkaajien arviot Tripadisorissa?

        Tripadvisorissa ei ehkä kannata luottaa sokeasti sellaisten kommentteihin, jotka ovat jättäneet ko. palstalle ainoastaan yhden joko ylistävän tai täysin haukkuvan arvion (Tripadvisorissa kaikki kirjoittajat joutuavat rekisteröitymään; kirjoittajan kommenttien määrä ja aiemman kirjoitukset ovat helposti löydettävissä), mutta kun arvioita lukee enemmän (ja katsoo matkailijoiden ottamia kuvia), saa keskimäärin aika hyvän kuvan, millaisesta hotellista on kyse. Itse ainakin luen Tripadvisorin kommentit aina ENNEN kuin varaan hotellin, joskus etenkin kuvat ovat saaneet minut valitsemaan jonkin toisen hotellin. Itse olen myös jättänyt arvioni useista hotelleista Tripadvisoriin.

        Ihmettelen välillä myös, miksi täällä monet kyselevät vasta tehtyään luultavasti sellaisen varauksen, jota ei voi enää perua, että millaisen hotellin tulinkaan varanneeksi...

        Moi minäkin tutkin tripadvisorin tarkasti ennenkuin varasin ko. hotellin. Luettuani tämän artikkelin http://www.mtv3.fi/matkailu/arkisto.shtml?907173 ja luettuani useita kommentteja hotelleista joissa olen yöpynyt olen tullut siihen tulokseen että joku siinä kanavassa mättää.
        Joissain kommenteissa on todella outoja huomioita joita en käydessäni kyseisessä hotellissa ole huomannut lainkaan. Tuntuu että sivustolle kirjoitetaan useimmiten joka erittäin hyvää tai päinvastoin erittäin huonoa palautetta. Siksi haluaisin mielipiteen sivustolta jonka pää tarkoitus ei ole arvostella hotelleita. Lisäksi minua kiinnostaa suomalaisen mielipide joka todennäköisesti vastaa minun odotuksiani enemmän kuin muunaliseen palveluun ja huoneiden laatuun tottuneen ulkomaalaisen.


      • matkailija-x
        Aatu A kirjoitti:

        Moi minäkin tutkin tripadvisorin tarkasti ennenkuin varasin ko. hotellin. Luettuani tämän artikkelin http://www.mtv3.fi/matkailu/arkisto.shtml?907173 ja luettuani useita kommentteja hotelleista joissa olen yöpynyt olen tullut siihen tulokseen että joku siinä kanavassa mättää.
        Joissain kommenteissa on todella outoja huomioita joita en käydessäni kyseisessä hotellissa ole huomannut lainkaan. Tuntuu että sivustolle kirjoitetaan useimmiten joka erittäin hyvää tai päinvastoin erittäin huonoa palautetta. Siksi haluaisin mielipiteen sivustolta jonka pää tarkoitus ei ole arvostella hotelleita. Lisäksi minua kiinnostaa suomalaisen mielipide joka todennäköisesti vastaa minun odotuksiani enemmän kuin muunaliseen palveluun ja huoneiden laatuun tottuneen ulkomaalaisen.

        Ymmärrän kantasi, mutta Tripadvisoria kuten tällekin palstalle kirjoittavien kommentteja kannattaa lukea kriittisesti. Itse pidän aiemman vastaajan tapaan kyllä Tripadvisoria luotettavampana, kun siellä on kuitenkin niin paljon arvosteluja miltei joka hotellista, että jonkin keskivertopäätelmän niistä voi vetää.

        Kunkin arvostelijan nimimerkin veirssä näkee kuinka monta kirjoitusta hän on kirjoittanut Tripadvisoriin, yhdne kirjoituksen kirjoittaneiden arviot voivat olla falskeja (joko omistajia kehumassa omaa paikkaansa tai kirpaoilijoita haukkumassa toisen hotellia tai majataloa), mutta monta eri hotellia arivoineet ovat yleensä olleet aika samoilla linjoilla kuin olen itsekin ollut hotellissa oltuani. Etenkin matkailijoiden ottamat kuvat ovat hyviä, usein aika erilaisia kuin hotellin omien sivujen kuvat.

        Etenkin Tripadvisorin New York City-forum on omille matkoilleni ollut uskomaton tiedonlähde, sieltä olen löytänyt rahaa ja aikaa säästäviä vinkkejä ja lukenut kiinnostavista alueista, ravintoloista, liikkeistä, näkymistä, tekemisistä jne. joita en muuten olisi löytänyt. Tosin itselleni jo matkojen suunnittelu on jonkinlainen harrastus ja käytän tiedon etsimiseen aikaa varmaankin enemmän kuin keskimääräinen turisti.


      • matkustaja55
        Aatu A kirjoitti:

        Olemme lähdössä sinne 20.03. Kiva kuulla muualtakin kuin tripadvisorista jota pidän epäluotettavana.
        Hyvää Matkaa!

        Hei, olen pahoillani, että voin kirjoittaa tämän viestin vasta nyt. Hotelli oli mielestämme hyvä, siisti kohtuullisen tyylikäs keskitason liike- ja turistihotelli keskeisellä paikalla Midtownissa. Times Square oli melkein nurkan takana. Huoneet olivat siistit ja vuoteet erinomaiset. Olimme 14 kerroksessa 8. avenuen puolella. Maisema oli ihan mukava, eikä kadun äänet juuri häirinneet. Huoneessa oli jääkaappi, taulu tv ja mikrouuni. Kaikin puolin olimme tyytyväisiä hotelliin. Toivatan teille mitä parhainta matkaa! Jo nyt kaksi viikkoa matkan jälkeen olisin valmis lähtemään NY uudestaan. Viikossa ei millään ilveellä ehdi näkemään kuin pienen osan tuosta mahtavasta kaupungista.


      • Aatu A
        matkustaja55 kirjoitti:

        Hei, olen pahoillani, että voin kirjoittaa tämän viestin vasta nyt. Hotelli oli mielestämme hyvä, siisti kohtuullisen tyylikäs keskitason liike- ja turistihotelli keskeisellä paikalla Midtownissa. Times Square oli melkein nurkan takana. Huoneet olivat siistit ja vuoteet erinomaiset. Olimme 14 kerroksessa 8. avenuen puolella. Maisema oli ihan mukava, eikä kadun äänet juuri häirinneet. Huoneessa oli jääkaappi, taulu tv ja mikrouuni. Kaikin puolin olimme tyytyväisiä hotelliin. Toivatan teille mitä parhainta matkaa! Jo nyt kaksi viikkoa matkan jälkeen olisin valmis lähtemään NY uudestaan. Viikossa ei millään ilveellä ehdi näkemään kuin pienen osan tuosta mahtavasta kaupungista.

        Paljon. Huomenna lähdentään klo 14.20. Innolla jo odotankin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe