Mikä mahtaa olla minun kanilla kun se käy pissillä ja kakalla niin siltä tulee verta kani on noin 6v ja siinä veren tulossa on aina jokin 1kk väli kun sitä tulee lisää.
Kannattaisiko viedä lääkäriin vai onko kanille normaalia ja kani on tyttö puolinen
Kani vuotaa verta
7
887
Vastaukset
- 12
Lääkäriin kannattaisi viedä, tuo ei ole kaneille normaalia.
- dsadsadgjhllkhgf
Okei lekurin päydälle sit vaa
- .:Emma:.
olin juuri saanut kanin ja löysin kanini häkistä verta, pelästyin että slle oli sattunut jotain. mutta luin että se johtuu siitä että kanilla on jatkuvasti juoksu.. se ei ole vakavaa :)
- pisunisu
tuli punasta pissaa. se voi johtuu ruokavaliostakin ,mutta mun kanilla oli virtsatulehdus. kannattaa viedä kani aina lääkäriin tai edes soittaa sinne ja kysyä kuin odottaa ja kiikuttaa sinne kun on jo liian myöhäistä!
- tania78
Huomauttaisin tässä vaiheessa, että jos kani vuotaa VERTA se on vietävä LÄÄKÄRIIN !!!
Kanilla ei kuulu vuotaa verta KOSKAAN. Ei taka- eikä etupäästä. Sillä ei ole kuukautisia.
Pieni eläin menee heikkoon kuntoon yllättävän äkkiä.
- Kaks pupujussia
Verinen virtsa voi johtua virtsakivistä. Niitä ei voi poistaa kuin leikkaamalla. Liika proteiini ravinnossa aiheuttaa kanille virtsakiviä. Omalla kanillani tuli jonkun verran verivirtsaa, mutta se loppui kun vaihdoin siemensekoitusta (vähemmän proteiinia).
- heips123
jos kanisi aluspurut ovat haapaa, ne saattavat värjäytyä kastuessaan, näin ainakin meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799