parasta thaimaasta

tsaida daa

paras lomaromnassi mitä ollut on kotoisin thaimaasta!! ei enää eurroopalaisiin jne.. mestoihin. hawaiji vois olla kanssa eksoottinen paikka. mut thaimaa...sitä oli mukavaa aluksi pelata silmäpeliä mut sit jysähti yhtenä päivänä markkinoita kulkiessa ja katellessa. sain houkuteltua naisen treffeille ja vau...ei parempaa ole tullut ikinä vastaan missään ja ei niin upeaa edes lehtien kansissa. ei tarvii kauaa suomessa olla kun suuntaan taas sinne. pitää katsoa et mitenkähän kauan ja vaikeeta on saada hänet tännekin.

32

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsaida daa

      että kun oon tällanen yksinkertainen tomppeli ja eka kertaa taimaassa käymässä nii kyllähän ne silmät putoo päästä paikallisia naisia katsellessa, en ikinä ole nähnyt nii paljon vähäpukeisia naisia elämässäni ehkä joskus jossain juhlissa mut kuitenkin... Ihmettelen vaa kun ne kaikki on niin vähäpukeisia ja nii innokkaita pyörimää ympärillä vaik mäkin olen tällanen tavallinen jätka ison mahan kanssa ja aika kurjasti pukeutunu ja eikä meikä pojan ulkonäköäkää ole kovin kehuttu ikinä. Niin ne otti mut siellä iha kuin olisin ihminen konsanaa ja meikä poikaa vietii.

      Olin toki tossa pari kaljaa vetänyt kavereiden kanssa aamusta asti ja tytöt ne kikatti siinä ympärillä koko ajan enkä nyt sit ihan kaikkea tajunnutkaan mitä nauroivat, mutta mitä väliä sillä on, kun olivat niin kiinnostuneita musta ja mun lompakosta. Sit tietty ilta kehitty nii että sain yhden ihanan tummasilmäisen tytön hotellihuoneeseeni tai se tarjoutui tulee hieromaan ja en voinut kieltäytyäkkää.... En olen ihan varma oliko tyttö alaikäinen, mutta ei varmaan haittaa ketään ku ne kaikki on niin samannäköisiä.

      Vitsi, meikäpoika meinaa kyl lähtee uudestaan taimaaseen kun ei paljoo tartte tehä mitään ja naiset juoksee perässä. Eipä tarttee enää kattoo lehtiä ja runkata ja jos ja kun tuon sieltä sellasen paikallisen ihmeen tänne nii kyl pojat tulee olee kateellisia kylillä. Ai et meikäpoika on sit aika metkatyyppi ja pisteet nousee kylillä.

      • lentämisiin

        ollakin sen ihraisen mahan ja napapaidan kans olla aika huvittava näky. tosi miehet ei maksa pimpsasta!! et ihan ala-asteen juttuja kirjoittelet tänne. ei paljon ressaa kun suomen "hyvät säät jää taakse ja naiset". ps. kateus vie kalatkin vesistä.


      • tsaida daa
        lentämisiin kirjoitti:

        ollakin sen ihraisen mahan ja napapaidan kans olla aika huvittava näky. tosi miehet ei maksa pimpsasta!! et ihan ala-asteen juttuja kirjoittelet tänne. ei paljon ressaa kun suomen "hyvät säät jää taakse ja naiset". ps. kateus vie kalatkin vesistä.

        tietysti siellä kateellisena kirjoittelee ja sekoittaa femmarit mukaan, vaik en tiä mitä se on, mut ei se kait haittaa vaik en ihan kaikkea ymmärräkkään, eipä siit ole mua ennenkään syytelty. En tiedä sitten olenko tosimies ollenkaan kun jouduin kuitenkin maksamaan kohtuullisen paljon siitä hieronnasta, jota kesti tasan viikon tappiin asti. Pyysi se neitokainen lähettämään rahaa sinne heti kun pääsen suomen kamararalle ja mikä et jot en lähettäisi. Kyl minä poika laitan hänelle vaik puolet omasta palkastani joka kuukausi ettei siellä tarvii nälkää nähä. Mikäs täss on henkseleitä paukutellessa kun tietää ett se raha menee niinku hyvään tarkoitukseen. Tyttö kerto et ei saa oikein kunnolla rahaa ruokaan ja vaatteissiin, onkohan se syy sit niin heikkoon pukeutumiseen, höh, kuka tietää. Enkä ole koskaan aiemmin ollut missään maassa missä olisi noin hyvin ja henkilökohtaisesti huolehdíttu meistä turisteista, ihan kadulta asti tullaan hakemaan hoitoon. Nii kyl ne pojat tulee olee tosi kateellisia jos tuon sen tyttösen tänne kotosuomeen!


      • kova juttu !
        tsaida daa kirjoitti:

        tietysti siellä kateellisena kirjoittelee ja sekoittaa femmarit mukaan, vaik en tiä mitä se on, mut ei se kait haittaa vaik en ihan kaikkea ymmärräkkään, eipä siit ole mua ennenkään syytelty. En tiedä sitten olenko tosimies ollenkaan kun jouduin kuitenkin maksamaan kohtuullisen paljon siitä hieronnasta, jota kesti tasan viikon tappiin asti. Pyysi se neitokainen lähettämään rahaa sinne heti kun pääsen suomen kamararalle ja mikä et jot en lähettäisi. Kyl minä poika laitan hänelle vaik puolet omasta palkastani joka kuukausi ettei siellä tarvii nälkää nähä. Mikäs täss on henkseleitä paukutellessa kun tietää ett se raha menee niinku hyvään tarkoitukseen. Tyttö kerto et ei saa oikein kunnolla rahaa ruokaan ja vaatteissiin, onkohan se syy sit niin heikkoon pukeutumiseen, höh, kuka tietää. Enkä ole koskaan aiemmin ollut missään maassa missä olisi noin hyvin ja henkilökohtaisesti huolehdíttu meistä turisteista, ihan kadulta asti tullaan hakemaan hoitoon. Nii kyl ne pojat tulee olee tosi kateellisia jos tuon sen tyttösen tänne kotosuomeen!

        Ne horothan juoksee minkä tahansa maksavan asiakkaan perässä, jopa koiran. Ei yhtään kannattaisi
        täällä rehennellä huorilla. Käytä niitä siellä paikan päällä äläkä tänne raahaa. Katsos, seksiinkin kyllästyy ja sitten onkin arki edessä. Muista myös avioehto, sillähän voit mitata "rakkauden" määrää.


      • jaksaa jauhaa
        kova juttu ! kirjoitti:

        Ne horothan juoksee minkä tahansa maksavan asiakkaan perässä, jopa koiran. Ei yhtään kannattaisi
        täällä rehennellä huorilla. Käytä niitä siellä paikan päällä äläkä tänne raahaa. Katsos, seksiinkin kyllästyy ja sitten onkin arki edessä. Muista myös avioehto, sillähän voit mitata "rakkauden" määrää.

        Joku ääliö eli joku homo / lesbo ja KATEELLINEN kirjoittelee ns. jonkun muun nimimerkillä omia päiväuniaan kun ei muuhun pysty.sääliksi käy tollasia törppöjä vaan. Alkukirjoituksen tekijä ja tyytyväinen sellainen. Menkööt akat huaralandiaan vaikka turkkiin ja ukot venäjälle. siinä on teidän toivottomien elämä. aina jaksatte samoista asioista jauhaa.


      • tsaida daa
        jaksaa jauhaa kirjoitti:

        Joku ääliö eli joku homo / lesbo ja KATEELLINEN kirjoittelee ns. jonkun muun nimimerkillä omia päiväuniaan kun ei muuhun pysty.sääliksi käy tollasia törppöjä vaan. Alkukirjoituksen tekijä ja tyytyväinen sellainen. Menkööt akat huaralandiaan vaikka turkkiin ja ukot venäjälle. siinä on teidän toivottomien elämä. aina jaksatte samoista asioista jauhaa.

        Empä tiiä mistä puhut mutta minä ainakin olen asiani sanonut että jotta meikä poikaa viettii nyt. Enhän minä kaikkea ymmärräkkään mitä täällä höpistään, kuhan kerroin miten kerranki elämässä onnisti. No ollaan neitokaisen kanssa samalla viivalla hieman sellasii pöhköjä, eipä kait toi haittaa ja tuskin nyt kukaan tuollaselle tytölle voi olla katteellinen joka ei osaa oikein lukea saatika sitten kirjoittaa ja kaiket illat joutuu olemaan kaduilla ja baareissa vähissä vaatteissa. Mehä ei tarvita muuta ku ruumiinkieli ja sehä se meitä yhistää.

        Ja mulleha ei ole kateellisia korkeintaa ku tämä kylän pojat jos saan sen tumman neitokaisen tuotua tänne suomeen. Seuraavaksi aionkin kysyä palstan välkyiltä kuten esim. asianloverilta et mite saan se tytön tänne mahollisimman äkkiä ja miten onnistuu, menemällä naimisiin vai mite?


      • mahtavaaaa upeetaaa
        tsaida daa kirjoitti:

        Empä tiiä mistä puhut mutta minä ainakin olen asiani sanonut että jotta meikä poikaa viettii nyt. Enhän minä kaikkea ymmärräkkään mitä täällä höpistään, kuhan kerroin miten kerranki elämässä onnisti. No ollaan neitokaisen kanssa samalla viivalla hieman sellasii pöhköjä, eipä kait toi haittaa ja tuskin nyt kukaan tuollaselle tytölle voi olla katteellinen joka ei osaa oikein lukea saatika sitten kirjoittaa ja kaiket illat joutuu olemaan kaduilla ja baareissa vähissä vaatteissa. Mehä ei tarvita muuta ku ruumiinkieli ja sehä se meitä yhistää.

        Ja mulleha ei ole kateellisia korkeintaa ku tämä kylän pojat jos saan sen tumman neitokaisen tuotua tänne suomeen. Seuraavaksi aionkin kysyä palstan välkyiltä kuten esim. asianloverilta et mite saan se tytön tänne mahollisimman äkkiä ja miten onnistuu, menemällä naimisiin vai mite?

        Aiotko rahastaa ? Muista kortsut. Huorat on monen jätkän panoja.


      • Gobalisaattori
        tsaida daa kirjoitti:

        Empä tiiä mistä puhut mutta minä ainakin olen asiani sanonut että jotta meikä poikaa viettii nyt. Enhän minä kaikkea ymmärräkkään mitä täällä höpistään, kuhan kerroin miten kerranki elämässä onnisti. No ollaan neitokaisen kanssa samalla viivalla hieman sellasii pöhköjä, eipä kait toi haittaa ja tuskin nyt kukaan tuollaselle tytölle voi olla katteellinen joka ei osaa oikein lukea saatika sitten kirjoittaa ja kaiket illat joutuu olemaan kaduilla ja baareissa vähissä vaatteissa. Mehä ei tarvita muuta ku ruumiinkieli ja sehä se meitä yhistää.

        Ja mulleha ei ole kateellisia korkeintaa ku tämä kylän pojat jos saan sen tumman neitokaisen tuotua tänne suomeen. Seuraavaksi aionkin kysyä palstan välkyiltä kuten esim. asianloverilta et mite saan se tytön tänne mahollisimman äkkiä ja miten onnistuu, menemällä naimisiin vai mite?

        mutta suomalaisen naisen tulevaisuus on yksinäinen. Yksin saa itkeä elämäänsä ilman miestä.

        Nimittäin maailmassa on 3,5 miljardia naista, ja suurin osa näistä asuu köyhissä maissa. Ja lähes kaikki maailman naiset arvostavat miehessä ennen kaikkea tuloja ja varallisuutta. Ennen kuin valtioiden välillä oli rajat, niin köyhät naiset pysyivät köyhissä maissa ja menivät siellä naimisiin. Kun rajat nyt poistuvat, niin köyhän maan nainen voi joko valita köyhän maan miehen tai hänen mielestään upporikkaan suomalaisen miehen. Arvaa kumman valitsee?

        Suomeen on jo alkanut virrata miehille vaimoja köyhistä maista, ja virta voimistuu joka vuosi. Kohta tilanne on se, että suomalaismiehen ensimmäinen vaimo voi vielä olla suomalainen, mutta eron jälkeen otetaan nuori ja kaunis köyhän maan nainen. Joka toisella miehellä on muutaman vuoden kulutta aasialais- tai afrikkalaisvaimo käsipuolessa, ja suominainen itkee omaa kelpaamattomuuttaa yksin kotona.

        Suominainen ei voi ottaa vastaavasti köyhän maan miestä, koska hänet on kasvatettu huolimaan vain itseään varakkaampi mies puolisokseen.


    • näin..

      Kiertelin pohjois thaimaata jokunen vuosi sitten reppumatkaajana. Sillä kokemuksella että siletä löytyi vaimo vaikken etsinytkään. Noin 5-6 kk vuodesta asustellaan täällä thaimaassa ja keväästä syksyyn koto maan kamaralla. Ei ole ikävä lunta ja huonoja kelejä.

      • mokupari mokaa

        Noista mokuista ei kannattais täällä ylpeillä. Tuppaa vaan naurattamaan.


      • asia
        mokupari mokaa kirjoitti:

        Noista mokuista ei kannattais täällä ylpeillä. Tuppaa vaan naurattamaan.

        mutta on täällä peräpohjolassa paljon opittavaa. musu ei kannata tänne roudat, sen kun rikoksia tekevät valtaväestöä enemmän.suomessa löysät laita. budha on enemmän rauhan uskonto kuin muut uskonnot. naiset kivoja verrattuna mihin vaan. eikä miehissäkään vikaa ole. itse pärjään siellä käyneenä mainiosti.


      • niin horo

        kun olet noin ahdasmielinen ja kenties kateellinen, et missä maassa ei ole huoria. etkö muuta löydä jostakin. KAIKKI ovat huoria...sit toisekseen ketkä naiset ja missä maassa eivät ole RAHAN PERÄÄN?? kun kerrot niin lähden sinne.


      • Yhden miehen nainen

        Kiitos sinulle!

        Toivoo rehellinen, uskollinen, suomalainen nainen joka ei juokse rahan perässä vaan toivoo vain ihan tavallista perhe-elämää ja rakkautta.


    • mestaa

      on paras lomaromanssimesta mitä maa päällään kantaa, hinne hinne!! ei tule suru puseroon eikä suomi naisia ikävä.

    • *lol

      tykännyt thaivaan naisista, ne on vaan parhaita. Niin no en mänyt tiiä semmosia pikkuprinsesssoja...vaan ON NE.

      • kukkaska

        mä en kyllä yhtään ihmettele et miehet tykkää niistä!!!! ne osaa vetää niin oikeista naruista...
        kauniita, hoikkia ja osaavat viellä hymyillä. kyllä me suomalaiset naiset saadaan mennä itteemme. Jos mies on vähänkin lihava tai jotain muuta niin kyllä me suomineidot aika äkkii katotaan nenänvartta pitkin.Ja mietitäänpä sitäkin että maaseudulla on paljon tiloja ilman emäntää...ja sitte "mei'n miehet" ei saisi olla näiden tyttöjen kanssa...haloo!!!
        Oikein mukavaa aikaa teille Suomiurhot siel taikuissa ja lycka till!!


      • kukkaska

        kiva tietää kuinka komea uros siel noita mielipiteitä suoltaa....


      • miesten mies
        kukkaska kirjoitti:

        kiva tietää kuinka komea uros siel noita mielipiteitä suoltaa....

        Joka saa muiltakin kuin maksullisilta.


      • eivaanmamBo

        se koirarotu on bokseri tai buldog. Sellasennäköisiähän ne ovat laidastaan ja niinkuin sanoit vino-ja kierosilmäisiä, väärä-lyhytjalkaisia, kimittäviä rääkyjiä ja muuten sitten aika tyhmiä.


      • nättejä
        eivaanmamBo kirjoitti:

        se koirarotu on bokseri tai buldog. Sellasennäköisiähän ne ovat laidastaan ja niinkuin sanoit vino-ja kierosilmäisiä, väärä-lyhytjalkaisia, kimittäviä rääkyjiä ja muuten sitten aika tyhmiä.

        ne on ja mukavia jos ei nyt sentään järjen jättiläisiä. Kovin pinnallisia kylläkin. Käyn usein kauneushoitoloissa ja hieronnoissa ja puheliaana blondina meillä on aika kivat tyttöjen jutut ;) Miehistä totta kai, puhutaan. He ovat sanoneet suoraan olevansa kateellisia minun vapaasta elämästäni ja vaaleista hiuksista ja siitä, ettei minun ole ihan pakko otta vain jotain ukkoa, kun pärjään omillanikin. Semmosia me jutellaan. Ja sitten kyselevät, että olisiko minulla jotain miestä, ihan sama millaista, heille tutustuttaa. Hauskoja mimmejä ne on, ei voi mitään.


      • nam nam
        eivaanmamBo kirjoitti:

        se koirarotu on bokseri tai buldog. Sellasennäköisiähän ne ovat laidastaan ja niinkuin sanoit vino-ja kierosilmäisiä, väärä-lyhytjalkaisia, kimittäviä rääkyjiä ja muuten sitten aika tyhmiä.

        plussa, ne on uskollisia ja ei osaa vittuilla. yes yes, silmät ei ole vinot vaan luomet PAHVI, ja sulla ei massii matkustaa. ne on vaan parhaita? on ne


      • eivaanmamBo
        nam nam kirjoitti:

        plussa, ne on uskollisia ja ei osaa vittuilla. yes yes, silmät ei ole vinot vaan luomet PAHVI, ja sulla ei massii matkustaa. ne on vaan parhaita? on ne

        Niin no, jos tykkää tyhmistä naisista ja ei muuten pärjää omilla aivoilla ajattelevien naisten kanssa ja haluaa alistaa naista, niin mikä ettei. Se myös kuvastaa miehen omaa tyhmyyttä ja sovinistisuutta. Uskollisuus on taas kiinni jossain muussa kuin tyhmyydessä tai viisaudessa PAHVI. Sinua ilmeisesti kiinnosti minun matkustamiseni ja onko rahaa, aika ihmeellistä. No, ettei jää epäselväksi, niin matkustelen aina vaan kun mahdollista kaksi-kolme kertaa vuodessa vuodesta toiseen ja vuosikymmenestä toiseen. Aika useilla aasialaisilla naisilla on vinot silmät ja kierotkin sen lisäksi.


      • kieroja luonteeltaan
        eivaanmamBo kirjoitti:

        Niin no, jos tykkää tyhmistä naisista ja ei muuten pärjää omilla aivoilla ajattelevien naisten kanssa ja haluaa alistaa naista, niin mikä ettei. Se myös kuvastaa miehen omaa tyhmyyttä ja sovinistisuutta. Uskollisuus on taas kiinni jossain muussa kuin tyhmyydessä tai viisaudessa PAHVI. Sinua ilmeisesti kiinnosti minun matkustamiseni ja onko rahaa, aika ihmeellistä. No, ettei jää epäselväksi, niin matkustelen aina vaan kun mahdollista kaksi-kolme kertaa vuodessa vuodesta toiseen ja vuosikymmenestä toiseen. Aika useilla aasialaisilla naisilla on vinot silmät ja kierotkin sen lisäksi.

        Sillä eihän ne muuten juoksisi elintasovaltioon veronmaksajien eläteiksi. Äijien yksinkertaisuus on niille se pääsylippu hyvinvointiin.


      • Buahahaha
        kieroja luonteeltaan kirjoitti:

        Sillä eihän ne muuten juoksisi elintasovaltioon veronmaksajien eläteiksi. Äijien yksinkertaisuus on niille se pääsylippu hyvinvointiin.

        Kyllä suomilehmät jaksaa mollata, mahtaa harmittaa kun joku on teitä kauniimpi, hoikempi ja seksikkäämpi ja vie viimeisetkin miehet....Luu jää käteen, mutta toisessa kädessä sidukkapullo tuo onneksi vähän lohtua :P


      • kukkaska
        Buahahaha kirjoitti:

        Kyllä suomilehmät jaksaa mollata, mahtaa harmittaa kun joku on teitä kauniimpi, hoikempi ja seksikkäämpi ja vie viimeisetkin miehet....Luu jää käteen, mutta toisessa kädessä sidukkapullo tuo onneksi vähän lohtua :P

        mä en ainakaa mollannu, enkä ymmärrä niit järjen jättiläisii jotka saa yleensä kenenkään mollaamisesta kiksejä....


      • juuri näin
        Buahahaha kirjoitti:

        Kyllä suomilehmät jaksaa mollata, mahtaa harmittaa kun joku on teitä kauniimpi, hoikempi ja seksikkäämpi ja vie viimeisetkin miehet....Luu jää käteen, mutta toisessa kädessä sidukkapullo tuo onneksi vähän lohtua :P

        jätkä, se on semmonen juttu, että ei täällä mitään kateellisia olla miehenkipeille, luku- ja kielitaidottomille onnenonkijoille ja sanonta kuuluu, että kauneus on katoavaista, jos nyt heistä kukaan niin ihmeellinen on. Eipä kateeksi käy heidän pyllistelynsä baareissa seksinnälkäisille miehille, ei mikään järjenjättiläinen duuni!!


      • fiksumpia
        juuri näin kirjoitti:

        jätkä, se on semmonen juttu, että ei täällä mitään kateellisia olla miehenkipeille, luku- ja kielitaidottomille onnenonkijoille ja sanonta kuuluu, että kauneus on katoavaista, jos nyt heistä kukaan niin ihmeellinen on. Eipä kateeksi käy heidän pyllistelynsä baareissa seksinnälkäisille miehille, ei mikään järjenjättiläinen duuni!!

        ne naiset siellä taikkulassa ovat, kun etsivät elättäjää itselleen. Meillä täällä länsimaissa ajetaan harhakuvien eli ihastumisten ja rakastumisten perässä ja kun se aikanaan loppuu, mitä jää jäljelle? Onhan se parempi sietää sellaista, joka antaa aineellista lisäarvoa kuin sellaista, josta ei ensihuuman jälkeen ole mitään hyötyä.


    • Dok:FST5

      Dok: Thystä Thaimaahan

      FST5 Klo: 20.00 Pvm: 23.02.2010


      Tässä Thaimaasta Thyhyn -dokumentin jatko-osassa seurataan thaimaalaisia naisia matkalla takaisin kotimaahan tanskalaisesta Thyn kylästä. Saamme kuvan naisten uhrauksista ja vaikeista valinnoista.

      • tollasen seksilelun

        Hirveen tärkeä asia on yhteinen kieli ja mielellään samankaltainen tausta, koulutus, uskonto, tavat ja kulttuuri. Kun äijä kyllästyy pelkkään seksiin, se on menoa se.


      • Jattaako
        tollasen seksilelun kirjoitti:

        Hirveen tärkeä asia on yhteinen kieli ja mielellään samankaltainen tausta, koulutus, uskonto, tavat ja kulttuuri. Kun äijä kyllästyy pelkkään seksiin, se on menoa se.

        Kun Musulla on myos sama yhteinen kieli ja tausta, koulutus, uskonto, tavat ja kulttuuri, niin
        jattaa Soumi neiton kun on suomi passi kourassa. Loma on loppuko.....


    • nou pitsa

      Nyt ne suomi makkarat ja ziideri-perseet ja lähtekääpä thaikkuseen. hei oikeesti miten jaksatte kattoo suomi-lahnoja..pistäkää ne vaikka turkkiin tai johonkin uusio-kierrätykseen köyhän mehmetin hätäavuksi.

      • Kohta entinen

        Oisko sulla Mehmetin numeroa antaa? Laittaisin tuon valaan heti rahtina meneen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe