Elämän kirjan sivuilla
on monenlaista tarinaa,
jotkut tarinat kertovat
suruista ja murheista,
myös joskus epätoivosta.
Jotkut tarinat kertovat
iloista ja riemuista,
jotkut suuresta onnesta.
Monien sivujen sisältöön
voimme itsekin vaikuttaa,
mutta jotkut sivut täyttyvät
meistä huolimatta.
Jotkut sivut ovat
täynnä kirjoitusta,
mutta joskus on pakko
kääntää ja aloittaa uusi sivu
vaikka edelliselläkään
ei olisi juuri mitään kirjoitusta.
Elämän kirja
4
226
Vastaukset
.."Jotkut sivut ovat
täynnä kirjoitusta,
mutta joskus on pakko
kääntää ja aloittaa uusi sivu
vaikka edelliselläkään
ei olisi juuri mitään kirjoitusta. "
Totta haastat! Ja kun niitä sivuja selaa, saa nähdä, että tyhjiäkin sivuja löytyy..
Pysähdyksiä, kertaamista..
Ja sitten niitä joissa reunatkin on täynnä sivumerkintöjä!
Klemmarilla sivuun kiinnitettyjä pieniä liitteitä, sydämellä koristeltuja lisäyksiä.. ;)
Kaikkea mahtuu elämänkirjaan
Kirjoitan sinun kirjaan ja sinä kirjoitat minun kirjaan ja siitä hymy ja kiitos, kuten runostasikin! :)- syysyöllä
Kiitos että olet taas kirjoittanut kirjaani.
Se kirja täyttyy sivu kerrallaan
ja kerran se suljetaan
mutta koetetaan lukea sitä myönteisesti
niin moniväriset, täyttyneet hetkistämme
joko iloista tai murheista, mutta täyttyvät
aikanaan kaikki.
Sanoisin, että hiukan samoja elementtejä on runossasi
kuin viimeisimmässä omassani. Tunnelmien kirjoa laidasta
laitaan, mutta elettäväksi tarkoitettuja kuitenkin.
Iloa olkoon päivässäsi.- syysyöllä
Valitettavasti aina ei voi kirjoittaa
pelkästään iloisia tarinoita
mutta yritetään parasta.
Olkoon myös sinun päiväsi iloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427