Hellasärön välttämiseksi pitäisi ostaa taulu-tv, joka on valkoinen. Olen joskus nähnyt tällaisen, mutta en muista merkkiä. Saako näitä Suomessa mistään, vai ovatko kaikki mustia?
VALKOINEN taulu-tv?
5
2283
Vastaukset
- Nollåtta
netanttilasta ainakin löytyy ja ihan varmasti muualtakin.
http://tinyurl.com/yl9ug3p
vähän kuin ostaisi talon tapettien perusteella :D - perjantaina
kävin Gigantissa oli ainakin näytetelkkarien rivistössä täysvalkoinen
32" SONY.
Varmaan siis myynnissäkin.- maksaa vähän...
Mutta väliäkö sillä, se kannattaa;)
Esim. www.konebox.fi myy Sony KDL-46WE5 ja Sony KDL-32E5500 saatesanoin "Unohda perinteiset mustat möhkäleet!" Philips käyttää Ambilight -järjestelmää, jolla saa monenlaista valonäytelmää taustavalolla aikaan. Itse en ainakaan siitä pitemmän päälle pitäisi (ellei se vaimon mielestä sattuisi olemaan OK;). Philipsin tekniikkaan en ota kantaa, sillä tässä oli oikean väriset kehykset tärkein valinnan peruste.
Kävin joskus "ennen vanhaan" Saloran tehtaalla ja silloin siellä valmistettiin valkoiseksi lakattuja töllöjä Saksan markkinoille. Ällöttävän kiiltäväksi valkoiseksi lakattu malli oli mukamas suosituin Saksaan myydyistä malleista. - rampe juu
maksaa vähän... kirjoitti:
Mutta väliäkö sillä, se kannattaa;)
Esim. www.konebox.fi myy Sony KDL-46WE5 ja Sony KDL-32E5500 saatesanoin "Unohda perinteiset mustat möhkäleet!" Philips käyttää Ambilight -järjestelmää, jolla saa monenlaista valonäytelmää taustavalolla aikaan. Itse en ainakaan siitä pitemmän päälle pitäisi (ellei se vaimon mielestä sattuisi olemaan OK;). Philipsin tekniikkaan en ota kantaa, sillä tässä oli oikean väriset kehykset tärkein valinnan peruste.
Kävin joskus "ennen vanhaan" Saloran tehtaalla ja silloin siellä valmistettiin valkoiseksi lakattuja töllöjä Saksan markkinoille. Ällöttävän kiiltäväksi valkoiseksi lakattu malli oli mukamas suosituin Saksaan myydyistä malleista.Itsellä on valkoinen Sony KDL-40Wxxxx, alumiininvärisillä koristelistoilla. Hyvännäköinen telkkari ja kuva sitäkin parempi. Kunhan et mihinkään Samsungiin sorru... Ei vaineskaan, ei oo niistä kokemusta, itsellä oli merkki jo selvillä ja kun rinnakkaismallina löytyi valkoisena, niin se otettiin.
- rampe juu
rampe juu kirjoitti:
Itsellä on valkoinen Sony KDL-40Wxxxx, alumiininvärisillä koristelistoilla. Hyvännäköinen telkkari ja kuva sitäkin parempi. Kunhan et mihinkään Samsungiin sorru... Ei vaineskaan, ei oo niistä kokemusta, itsellä oli merkki jo selvillä ja kun rinnakkaismallina löytyi valkoisena, niin se otettiin.
Eiku se malli olikin KDL-40E4020
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703