Kyyneleitä kirjoittamisessa?

onnellinen loppu

Saako joku teistä itkemään herkästi silloin, kun kirjoitatte joitain sellaisia tarinoita, jotka ovat koskettavia ja onnellisia loppuja? Minulle käy aika herkästi ja yritän pidättää kyyneleitä tehdäkseen novelleja ja kuvankäsittelyjä yhteydessä (kamalaa kun olen nuori mies).

3

884

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cocoal

Musta toi on aika kadehdittavaa. Haluisin itse pystyä eläytymään noin hyvin. :)

• Useimmiten itken, kun kirjoittelen päiväkirjaan, mutta koska kirjoitan melkein ainoastaan päiväkirjaan, en osaa sanoa minkä aiheen takia yleisimmin itken. Sen verran muistan, että vaikka novelleja kirjoitellessa tulee yleensä olotila iloinen/surullinen tapahtumien mukaan ja on hankala jättää kesken ja tulla takaisin "oikeaan" maailmaan.

• NiinMoniNiinHarva

liian usein. Tuntuu kuin sydän pakahtuis ja kaikki vaan jumittais, kun alkaa verrata sitä tekstiä minkä vuodattaa, toivoen sen muuttuvan vielä omaks elämäks, eikä niin tuu tapahtuu.

Kirjoitan paljon sellaista missä on ns. huono loppu, sen vuoksi että elämässäni on ollut paljon huonoa ja haluan muistaa kaiken näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      697
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      639
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      598
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      45
      577
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      556
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      538
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      177
      496
    Aihe